Zenita Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Nå er jeg mildt sagt rasende på hele datamaskinen! :evil: Når jeg starter opp maskinen dukker denne velkjente meldingen opp: "Programmet har utført en ulovlig operasjon..." Hvis jeg lukker denne medlingen - slår maskinen seg av. Nå har jeg klart å legge den ned på siden... Jeg har tatt en virussjekk, jeg har lastet inn pop-up-stopper samt et spyprogram (husker ikke hva det het). Jeg har også oppdatert windows (har Windows nittiåtte (nødt å skrive med bokstaver..tallet ble til en smily?!), men ingenting har hjulpet! De siste dagene har det også dukket opp noe annet merkelig. Noen ord i innlegg fra disksusjonsforumer har plutsellig fått en grønn strek under seg og kan trykkes på (som en utlagt link) - og når jeg gjør det havner jeg på sider med slike ord. Eks; ordet "link" og "travel". Forøvrig står det i den explorer-meldingen; "EXPLORER forårsaket et unntak eedfadeH i modul MSNIMK:GIF ved 017f:028566c6 Altså...maskinen min er helt på bærtur :veldigsur: Hadde vært flott hvis det var noen her inne som kunne hjelpe
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Dersom du ikke har virus, har du muligens hijacker eller spyware som det anti-spywareprogrammet ditt ikke har funnet. Last ned og oppdater programmene: Ad-Aware Spybot Spy sweeper Hvis ikke de hjelper prøv: Hijackthis
Zenita Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2004 Dersom du ikke har virus, har du muligens hijacker eller spyware som det anti-spywareprogrammet ditt ikke har funnet. Last ned og oppdater programmene: Ad-Aware Spybot Spy sweeper Hvis ikke de hjelper prøv: Hijackthis Takk Jeg lastet ned Spybot og satte den i gang. Den fant mye rart... Jeg skjønner i grunnen ikke så mye av dette, men etter å ha slettet alt den fant - fungerer maskinen strålende igjen! Men du, en ting til... Hvis jeg trykker på knappen "vis flere smil"...så kommer pop-up-stopper frem og viser er forbudt-skilt, samt at jeg ikke får åpnet der det er flere smile-fjes. Aner du noe om hvorfor? Takk igjen!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #4 Skrevet 5. juni 2004 Har du google toolbar eller msn toolbar med explorer? Vet ikke så mye om det siden jeg ikke bruker explorer i det hele tatt. Men du kan prøve å trykke på det rød krysse å se om du får lov til å tillate akkurat den pop-upen. Noen andre ideer har jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå