samanthaa Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hei! Jeg er så lite oppfinnsom nå, jeg har bodd i samme leilighet i et år.. Og er her det bare koketopper, ikke stekovn. Så er det noen som har tips til middager som ikke er så veldig dyre?
Idapida567 Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Pølse og potetstappe / macaroni Pasta Carbonara Fiskepinner og pommesfritt m salat (pommesfrites kan du steke i panne). Taco Kjøttkaker Jeg pleier og lage en laksegryte som er kjempegod! -Bruner løk og gulrot i en panne -Har så i nok grønnsaksbuljong (flytende) til og dekke de grønnsakene som ligger i stekepanna -Har så oppi laksefilet, + salt og pepper. Når den er blitt lyserosa er middagen ferdig Har ris ved siden av! Kjempe godt og kjempe sunn middag! nom nom nom På denne retten drar vel laksefilen opp prisen litt, usikk på hva den koster.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Fiskekaker med tilbehør Fiskefileer Wok.Her kan du variere i det uendelige Omelett Ulike pastaretter Pytt i panne Ulike supper Anonymous poster hash: aa576...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå