Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skal gi bursdags gave til samboer og vurderer å kjøpe to fotball biletter så han kan ta med seg en kompis på kamp.

han har ikke vært mye ute med gutta etter at vi fikk barn for 9 måneder siden så han trenger og fortjener en kul gutte dag/kveld og jeg tror han blir glad for det.

Men jeg er helt grønn på fotball.

så spørsmålet er :

er det noen "store" fotballkamper i norge i nermeste framtid (måneder) som kan være kult å se?

jeg aner ikke hva favorittlaget hans er. så tenkte egentlig på en landskamp eller noe.

kan jo såklart spørre hva favoritt laget er, emn er redd han lukter lunta da !;)

setter stor pris på tips ! :)

Anonymous poster hash: 453b0...10b
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Spør han hva favorittlaget hans er? Er han virkelig så opptatt av et spesifikk fotballag, siden du faktisk ikke vet hva det er?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er han fra? Hvor bor dere? Anonymous poster hash: 80a70...378

AnonymBruker
Skrevet

Han er tydeligvis ikke en ihuga fotballsupporter av noe lag om du ikke har hørt han nevne det. Altså, det er omtrent det første jeg sier til nye folk jeg møter det, hvilket lag jeg holder med.

Anonymous poster hash: 540c0...41e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skal ikke være mulig at han har et favorittlag og at du ikke har fått det med deg. Ellers hjelper det hvis du sier hvor dere bor eller hvor han kommer fra, men jeg ville rett og slett spurt kompisen heller.

Anonymous poster hash: 7574b...dc0
AnonymBruker
Skrevet

han heier på man u. det vet jeg. men ikke aktuelt.

han er ikke en EKSTREM suporter og super ivrig fotball fan.

men han liker fotball og er glad i å se kamper selvom han ikke er aller ivrigst.

han har sagt flere ganger at han liker dte og har vært på flere kamper før uten at jeg har fått med meg hva han har sett. litt fordi jeg ikke bryr meg og litt fordi han ikke er SÅ fan at han hyler om det og snakker om det hele tiden.

forklarte litt dårlig tydligvis. men det jeg var ute etter var landskamper altså f.eks norge - russland som jeg har googlet meg fram til at spiller snart. men har funnet ut at det var privat kamp som ikke var like interresant.(har spurt venner) jeg har ikke peiling.

så hvor jeg bor er ikke relevant. og hvis det virkelig har noe å si så bor vi på østlandet og oslo ville vært et fint sted å se kamp!

MEN ser ut til at det blir konsert billetter istedenfor!

takk for svar

Anonymous poster hash: 453b0...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...