AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hei Kvinneguiden-gjengen! Jeg trenger litt råd fra dere. Igår var jeg på en veldig ålreit date, og jeg tenkte etterpå, at førsteinntrykket var veldig bra, at jeg ikke kunne tenke meg å treffe han igjen. Nå er jeg ikke sikker på om hvilken inntrykk han fikk av meg. Jeg var litt mer nervøs enn jeg hadde tenkt, og når jeg er nervøs, har jeg en tendens til å snakke litt mer enn vanlig og kanskje avbryte, og virke litt vel ...intens? Hvis dere skjønner? Jeg skulle så gjerne hatt muligheten til å "vist" meg frem igjen, og gitt han det rette inntrykket, fordi til vanlig med gode venner, er jeg mer av den lyttende typen som kommer med kommentarer og spørsmål, ikke den som tar over samtalen, liksom. Så er spørsmålet; sett at han ikke tar umiddelbar kontakt, skal jeg sende en melding og hva skal jeg eventuelt skrive? Takk på forhånd Anonymous poster hash: 9819d...f05
celinus Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Jeg venter alltid til gutten tar kontakt, men vi lever jo i 2014, så lurer du, spør! Du har ingenting å tape uansett
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Førsteinntrykket var veldig bra, men du kunne ikke tenke deg å treffe han igjen. Jeg tenker vanligvis omvendt, men dersom det er sånn jenter tenker, er det ikke rart gutter kan slite med å forstå motsatt kjønn Nå skal ikke jeg være så vrien her, så antar at det ble en ikke for mye i setningen din. Ta kontakt du. Det er viktig for begge parter at den andre parten viser interesse dersom en vil at det skal gå noe sted. Om du er den som viser kortene dine først, føler du deg kanskje mer utsatt for å få et nei tilbake, men som celinus sier, så har du ingenting å tape. Anonymous poster hash: e3830...8e3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Førsteinntrykket var veldig bra, men du kunne ikke tenke deg å treffe han igjen. Jeg tenker vanligvis omvendt, men dersom det er sånn jenter tenker, er det ikke rart gutter kan slite med å forstå motsatt kjønn Nå skal ikke jeg være så vrien her, så antar at det ble en ikke for mye i setningen din. Ta kontakt du. Det er viktig for begge parter at den andre parten viser interesse dersom en vil at det skal gå noe sted. Om du er den som viser kortene dine først, føler du deg kanskje mer utsatt for å få et nei tilbake, men som celinus sier, så har du ingenting å tape. Anonymous poster hash: e3830...8e3 (TS her) Haha, ja, beklager, det "ikke" skulle ikke være der ...Synes forøvrig det du skriver, gir god mening, men hva skal jeg skrive da? Er første gang jeg viser initiativ først "Hei, takk for sist, det var veldig hyggelig. Lyst til å ...(hva da)"? Vi gikk en tur og tok en kaffe, sist gang. Så hva er neste "steg"? Involvere mat? Anonymous poster hash: 9819d...f05
Hecubaa Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Jeg syns absolutt du kan ta kontakt, og du trenger jo ikke slenge frem et forslag om en date nummer to sånn med en gang, men bare si at du syns det var hyggelig i går og spørre hva han har gjort i dag osv.. Jeg vil tro at du får en følelse av hva han tenker ut fra måten han svarer på. 2
celinus Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 (TS her) Haha, ja, beklager, det "ikke" skulle ikke være der ...Synes forøvrig det du skriver, gir god mening, men hva skal jeg skrive da? Er første gang jeg viser initiativ først "Hei, takk for sist, det var veldig hyggelig. Lyst til å ...(hva da)"? Vi gikk en tur og tok en kaffe, sist gang. Så hva er neste "steg"? Involvere mat? Anonymous poster hash: 9819d...f05 Definitivt ikke foreslå en ny date, bare lodd stemningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå