AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Var innom Toys r us i lunsjen på fredag, og som hver gang jeg har vært der midt på dagen i en ukedag, har det kun vært innvandrer mødre/fedre med deres barn der. Barna herjer og er helt ufordragelige og foreldrene kjøper og kjøper for VÅRE penger. Blir så jævlig provosert!!! Anonymous poster hash: d8c94...d52 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Enig. Anonymous poster hash: 45cca...13c 2
Gjest Elseby13 Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Hvorfor tror du at foreldrene bruker DINE penger? Jeg kan forsikre deg at jeg bruker mine egne penger når jeg går i butikken. Jeg håper inderlig ikke at folk tror jeg at jeg bruker andres penger når jeg handler.. Nei, nå ble jeg faktisk trist. Jeg jobber og betaler skatt.
Chloe- Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Hva vet du om at ikke de tjener sine egne penger? 9
LatersBaby Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Åh, herregud, dummeste jeg har hørt. Regner med du har spurt alle disse foreldrene hvordan de har tjent pengene sine da, ettersom du er så skråsikker på at det er "våre" penger som brukes?? 6
Gjest Keikolina Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Er jo svarte narko penger de bruker på unga, helt lovlig altså
Ananas. Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Er innvandrerbarn bortskjemte drittunger fordi du så noen på Toys'R'Us i lunsjen? Og så det helt uten å vite hvor de du så får pengene fra, hvordan de prioriterer pengene sine for å få råd til leker, hvor mye leker barna har fra før, hva familiene eventuelt får av staten i utgangspunktet og uten å ha snakket med barna for å kunne bedømme hvorvidt de er bortskjemte eller ikke? Kanskje aller viktigst: Uten å vite hvor representative du så er for resten av gruppen innvandrerbarn? I så fall må du være en menneskjenner av rang, for det kjenner jeg ingen andre som klarer. Vil du ta debatten om hvordan og hvor mye penger innvandrerfamilier får av staten, får du nesten ta det ut over dem som lager regelverket, ikke dem som lever livet sitt slik de gjør som en konsekvens av midlene de får/ikke får. 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Hvorfor tror du at foreldrene bruker DINE penger? Jeg kan forsikre deg at jeg bruker mine egne penger når jeg går i butikken. Jeg håper inderlig ikke at folk tror jeg at jeg bruker andres penger når jeg handler.. Nei, nå ble jeg faktisk trist. Jeg jobber og betaler skatt. Hun satte det nok på spissen. Selvfølgelig går ikke ALLE innvandrere som er på lekebutikken midt på dagen på NAV. Men det er jo påfallende om det er slik at nesten bare innvandrere er i butikken midt på dagen. Man skjønner at noen av dem ikke jobber. Anonymous poster hash: 38e85...a4f 2
Tabris Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Tro meg, jeg har sett nok av bortskjemte, bråkete og ufordragelige hvite og norske barn også - tror det er mer universelt, jeg. 10
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Misunnelig på de eller? Anonymous poster hash: 42b1f...036 2
Anglofil Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Tråden er ryddet for hets, avsporinger og rasisme. Yvonne (mod)
Tarsan97 Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Tror problemet ligger mye i mentaliteten. Jeg har og sett att de lar ungene sine hærje, hoppe på andres eiendeler som båter i hagen osv. Tror de kommer fra fattige miljøer der det ikke finnes noe å ta vare på enkelt og greit, så tenker de ikke over att her er det saker å ta vare på å en kan ikke la ungene gå uten tilsyn og hærje vilt. Tror det vi kan gjøre er å påpeke sakligt at det der går ikke. Mange kulturer forstår heller ikke koblingen mellom at vi jobber - betaler skatt - så det kan gå til felles goder, som deres penger som er ment som hjelp. De tror ofte at det er en permanent ordning viser det seg. Det er statens feil som ikke forstår fattigdom, som pave Franz sa, vesten forstår ikke fattigdom. Enig. ALLT må forklares for dem. Selv de aller mest selvfølgelige ting. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Jeg tror nok heller ts bør se på foreldrene uavhengig av opprinnelse. Her snakker vi svake foreldre og dårlig oppdragelse før at noen bruker dine penger. Forresten. Bestekompisen til datter en mørk i huden. Flott liten guttunge med flotte foreldre. De tjener forøvrig pengene sine selv. En av de på en jobb ts nok aldri ville ha hatt. Anonymous poster hash: d5dea...445
Anglofil Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Har man kommentarer til moderering tar man dette direkte til moderator på pm eller på ris og ros. Yvonne (mod)
Gjest constance90 Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 Der jeg jobber så sitter det etnisk norske drittunger som ødelegger leker, har tikken i lekeslottet mens foreldrene river opp emballasjer og ødelegger varene. Skjerp deg. Selv om noen gjør slikt er ikke alle slik. Er virkelig ikke samfunnet mer tilpasset og morderne enn dette? 1
Chloe- Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 Hun satte det nok på spissen. Selvfølgelig går ikke ALLE innvandrere som er på lekebutikken midt på dagen på NAV. Men det er jo påfallende om det er slik at nesten bare innvandrere er i butikken midt på dagen. Man skjønner at noen av dem ikke jobber. Anonymous poster hash: 38e85...a4f Har du noengang tenkt over at utenlandsk navn/vitnemål gjør det vanskeligere å få seg jobb med bekvemme arbeidstider?
Gjest constance90 Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Hun satte det nok på spissen. Selvfølgelig går ikke ALLE innvandrere som er på lekebutikken midt på dagen på NAV. Men det er jo påfallende om det er slik at nesten bare innvandrere er i butikken midt på dagen. Man skjønner at noen av dem ikke jobber. Anonymous poster hash: 38e85...a4f I butikken min handler det flest nordmenn på fredagsformiddag. Skjønner lett at de fleste skulker, har en liten prosentstilling eller rett og slett ikke har jobb/navere.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 Folk som sutrer over at andre brukes DERES penger er noen uintelligente naut. Anonymous poster hash: cfaf8...11f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå