Gå til innhold

Han er 27, ferdigutdannet og kjekk som faen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har "drevet" på med en fyr fra sukker i 3 måneder, og han er 27 samt ferdigutdannet sivilingeniør. Han er veldig kjekk og han vet det selv. Selv er jeg bare 23, og jeg droppet ut av et prestisjefylt studium, bor hjemme til bor og far, samt ikke føler meg like bra som han. Uansett, så har vi noe magisk sammen. Vi har samme sære humoren, verdiene, og sexen mellom oss er veldig bra, noe vi begge er enige om..

Men så er jeg veldig redd for at han er alt for bra for meg. Altså, hadde du som ferdigutdannet kjekk mann på 27, valgt ei blondine på 23 som ikke er ferdig med utdanning og som ikke har noe på stell...

Føler han er langt over meg på alle måter, men vi er farlig lik selv om han er litt eldre.

Anonymous poster hash: b260d...efd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er den du er, og det burde du være stolt over. Og det er en stor mulighet for at han syns at du er verdens vakreste kvinne! :)

Skrevet

Syns det høres ut som dere har noe veldig godt på gang! Sikker på at ikke du bare selger deg selv litt kort? Han er tross alt noen år eldre, og har kanskje funnet ut av noen ting som du ikke har ennå, og det må vel være greit? :) "Stellet" kommer når det kommer ;)

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 2
Skrevet

Dere har det tydeligvis veldig bra sammen, og han er uten tvil veldig interessert i deg.
Så hvorfor ødelegge hele din selvfølelse oppi det her med kvinnfolklogikk? Slutt å overanalyser, og bare nyt det dere har :)

Skrevet

Menn har mindre krav på at kvinnen har "ting på stell" enn det kvinner har på menn. Nyt det, så kommer "stellet" ditt etterhvert :)

• Liker 1
Gjest bustyvel
Skrevet

Sikker på at han ikke bare vil skaffe seg litt sex, da?

Hallo, slutt å tenk. Nyt, og det som skjer, det skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Du er den du er, og det burde du være stolt over. Og det er en stor mulighet for at han syns at du er verdens vakreste kvinne! :)

Tusen takk for det. Jeg har etter mye motgang de siste 6 månedene mistet mye selvtillit, så jeg tror ikke på meg selv lengre overhode. Jeg ser på meg selv som en pen jente til vanlig da jeg tar veldig godt vare på kroppen min osv, men føler han har kommet mye lengre.. Hadde jeg vært han så hadde jeg ikke gått inn i et forhold med ei som ikke har noe på stell.. Aner ikke jeg :P

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at han ikke bare vil skaffe seg litt sex, da?

Hallo, slutt å tenk. Nyt, og det som skjer, det skjer.

Det har jeg snakket med han om, og han sier at han er interessert i å henge med meg for å se om det kan utvikle seg til noe mer osv. Vi begynte å ha sex, men har siden blitt mer seriøs med hverandre. Han har tilogmed tatt meg med hjem til venner av han, samt fortalt meg at han kunne ha tatt med meg hjem til foreldrene hans.

Men han er så fantastisk kjekk og bra, føler jeg ser ut som et dass i forhold til han... Dessuten er jeg veldig spesiell og sær, altså jeg er ikke lik alle andre kvinner så kan se for meg at jeg skremmer han bort... Jeg er veldig fri som kvinne, da jeg spiller gitar samt maler bilder og liker å være alene!!!

• Liker 1
Gjest Lars1009
Skrevet

Hvem er det som har ting på stell når de er 23? Ikke mange. Tror han bryr seg fint lite om det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som har ting på stell når de er 23? Ikke mange. Tror han bryr seg fint lite om det.

Joda, det er sant. Men jeg bor liksom hjemme til mor og far etter jeg sluttet på studiet i utlandet, så føler jeg er 15 år enda da jeg bor på pikerommet osv.

Synes det er rart om han vil ha meg, han kan virkelig få hvem han vil...

Skrevet

Ikke tenk på at du ikke er bra nok, TS. Det er jo en grunn til at han fortsetter å ta kontakt med deg! :) Prøv å ikke overanalyser, og bare se hva som skjer videre. Du har sikkert mange gode kvaliteter som han verdsetter.

AnonymBruker
Skrevet

Men du jobber med å få ting på stell?

Anonymous poster hash: 9a68a...b08
  • Liker 2
Skrevet

På dette området har kvinner det lettere enn menn i kjærlighetslivet. Menn er mer opptatt av hva de kan tilby kvinnen materielt og statusmessig enn hva kvinnen har å tilby. Så lenge du ikke er direkte slaur og er pliktoppfyllende holder det i massevis. Det finnes mange høyt utdannende menn som er sammen med kvinner uten utdanning. Det er sjeldent at du ser det omvendte.

AnonymBruker
Skrevet

Vi menn bryr oss sjelden om utdannelse og om alt er på stell..

Vi foretrekker ei snill jente med gode verdier

Anonymous poster hash: 6a01e...285

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for det. Jeg har etter mye motgang de siste 6 månedene mistet mye selvtillit, så jeg tror ikke på meg selv lengre overhode. Jeg ser på meg selv som en pen jente til vanlig da jeg tar veldig godt vare på kroppen min osv, men føler han har kommet mye lengre.. Hadde jeg vært han så hadde jeg ikke gått inn i et forhold med ei som ikke har noe på stell.. Aner ikke jeg :P

Men nå er ikke du han, så du må ikke tenke for han. Nyt det som skjer. :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å finne ut av hva du faktisk ønsker å jobbe med senere i livet. Om du må gå en omvei eller to for å finne ut av det, så er det lov. Du er jo ung. Ingen vits å slå opp med ham om du ellers har det bra med ham, tenker jeg. :)

Gjest Lars1009
Skrevet

Vi menn bryr oss sjelden om utdannelse og om alt er på stell..

Vi foretrekker ei snill jente med gode verdier

Anonymous poster hash: 6a01e...285

Støttes.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg om at du ikke har utdannelse. Og du er helt sikker pen nok for han. Men jeg ser ikke helt grunnen til at du skal bo hjemme hos foreldrene dine? Hvis du ikke har selvtillit nok til å flytte hjemmefra, spørs det om har den selvtilliten som trengs for å være i forhold mellom voksne mennesker. Synes du bør prioritere tid til å bli selvstendig, fremfor å bruke tiden på en type du forguder.

Anonymous poster hash: 5ba80...1d0
  • Liker 1
Skrevet

Har "drevet" på med en fyr fra sukker i 3 måneder, og han er 27 samt ferdigutdannet sivilingeniør. Han er veldig kjekk og han vet det selv. Selv er jeg bare 23, og jeg droppet ut av et prestisjefylt studium, bor hjemme til bor og far, samt ikke føler meg like bra som han. Uansett, så har vi noe magisk sammen. Vi har samme sære humoren, verdiene, og sexen mellom oss er veldig bra, noe vi begge er enige om..

Men så er jeg veldig redd for at han er alt for bra for meg. Altså, hadde du som ferdigutdannet kjekk mann på 27, valgt ei blondine på 23 som ikke er ferdig med utdanning og som ikke har noe på stell...

Føler han er langt over meg på alle måter, men vi er farlig lik selv om han er litt eldre.

I motsetning til dere damer, er vi menn bygd slik at vi ikke bryr oss særlig om partners grad av utdannelse. Så du har helt sikkert sjans, selv om han er ferdigutdannet og du ikke. Dessuten sier ikke utdannelsen noe om den personen sitt "nivå".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...