Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vanskelig å forklare, men dere gutter som er mer laid back og går under def. rocka hva foretrekker dere av jenter. En lik dere selv, eller en veldig feminin jente, som er særdeles opptatt av utseende...

Selvfølgelig finnes det ikke fasitsvar. Er det et pluss at man har felles musikksmak.

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Vanskelig å forklare, men dere gutter som er mer laid back og går under def. rocka hva foretrekker dere av jenter. En lik dere selv, eller en veldig feminin jente, som er særdeles opptatt av utseende...

Selvfølgelig finnes det ikke fasitsvar. Er det et pluss at man har felles musikksmak.

Går vel ikke akkurat inn under kategorien rocka, men har mange venner som er det, og musikk er viktig for dem (og meg selv). Man må ikke nødvendigvis ha samme smak, men det er vikitg at dama har en bevisst musikksmak. Jeg har flere venner (både gutter og jenter) som har dumpet noen blant annet pga. deres manglende musikksmak. Er man interessert i musikk så faller man liksom ikke så lett for en topp-20/absolute music jente. De blir for "enkle", iallfall når det kommer til musikk.

Så har du en genuin musikkinteresse kommer du langt :) (så lenge det ikke er snakk om trance da)

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmålet er ikke rocka eller ikke-rocka...det finnes jo så utrolig mange musikk-genrer...

Må innrømme jeg hadde problemer med at eks-mannen min hadde et ureflektert forhold til musikk. Han hørte bare hitliste og blåste i hva det var. Under de 4 årene forholdet varte var musikk (konserter, behov for lytting osv.) et stort kranglings-område.

Skrevet

Mannen min er gitarist i et rockeband, så han går vel under betegnelsen "rocka".

Hva han så i meg kan man jo lure på.....

Den felles interessen for musikk er nok vesentlig. Jeg er nok litt "rocka" på det område. Av utseendet har jeg blondt hår og store pupper... :hoho: , og ser ellers veldig normal ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Musikk ser ut til å være viktig ja. Er enig i det, da jeg hører på det meste (bortsett fra trance).

Men man ser de typene på gata i converse, sorte jeans og musikk i øra. og da tenker jeg på hva slags jente de faller for. selvfølgelig er det individuelt, men lurer på om de faller for en veldig lik en selv. Eller en søt "uskyldig" jente.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg elsker mennesker som dømmer andre basert på hva slags musikk de hører på og hva slags klær de går i :hjerte::tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

forresten, ikke begynn å flame. jeg er klar over at det kommer inn på felles interesser og slikt.

bortsett fra når det gjelder klær da. hvis noen sier at de ikke kan være venner med noen fordi de går i en grønn genser til et hvitt og rosa-prikket skjørt, da blir det for dumt. men nå sporer jeg helt av, og har ikke logget meg inn engang. beklager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...