Gå til innhold

Hvordan/når kan man fortelle om hvor uerfaren/usikker man er når det kommer til jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei eg er en kar på 27 og det er ei jente eg liker veldig godt, så eg var tenkt til og spørre om har lyst til og finne på noe en dag.

Og no til det eg igrunn lurer på, eg er ikke den med mest erfaring når det kommer til jenter. Har ikke vært i noe forhold før, og har bare vært i sengen et par ganger. Så lurte på når og hvordan eg kan ta dette opp med henne.

Anonymous poster hash: 3d360...5ee

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet

Vær deg selv, og vær ærlig:)

Ta kontakt med henne og hør om hun har lyst til å finne på noe gøy en dag. Om du vet hva hun liker kan det jo være fint om du inviterer henne til noe innenfor interessene hun har.

Ellers er det alltid en grei ide til en førstegangs date og gjøre noe hvor det nødvendigvis ikke trenger å være så mye prating. Kino, bowling, uteaktivitet osv. Ta opp telefonen og ring henne:) Lykke til

Skrevet

Spør henne rett ut. "Lyst til å finne på noe? Middag, kino? "

Gjest Lincoln
Skrevet

Du tar det ikke opp med henne. Så enkelt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt ikke noe galt i det p være ærlig. Men jeg ville ventet med det og heller bare prøvd å ha selvtillit når det kommer til det seksuelle. Iallefall i begynnelsen. For i det øyeblikket du forteller henne dette, legger du ansvaret over på henne for å ta kontroll i den seksuelle situasjonen. On det gir noen mening?

Jeg liker best når mannen er i kontroll. Han trenger ikke være verdensmester og Verdensvandt. En mann kommer langt med en dose selvtillit.

Han har ikke selvtillit. Det står i overskriften.

Anonymous poster hash: 424f1...efb

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Håper du hører på dette rådet, TS.

Anonymous poster hash: 52caa...06d

Skrevet

Ts. Ikke si noe. La henne bringe temaet på banen. Bare gjør ditt beste og fokuser på andre ting.

Har en følelse av at hvis du bringer temaet på banen så stakkarslig gjør du deg selv og det virker turn off for hennes del..

Henne vil antagelighvis skjønne at du ikke har all verdens erfaring tidsnok.

Skrevet

Ikke ta det opp. Major turnoff å si sånt, dessverre.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Bare du ikke skryter på deg ferdigheter som enkelte gjør, så forventningene er skyhøye når du kommer til det seksuelle :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts here takk for rådene, no snakker vi jo kun om det seksuelle ser at det er nokk ikke en god ide og begynne og snakke om det med det første.

Men kunne og trenkt et par råd når det kommer til dating og sånn har ikke noe erfaring der heller har altig vært nerden som har sittet hjemme på pcen og sånn.

Så hva med og si noe om det, og at eg ikke vett så mye om hvordan eg skal gå frem og hvor fort og alt sånn, er veldig usikker så er fryktelig redd for og dumme meg fryktelig ut.

Gjest .-L-.
Skrevet

Ser ikke helt hvordan du tar det opp med mindre hun spør deg. Da sier du det bare som det er..

AnonymBruker
Skrevet

Ts here takk for rådene, no snakker vi jo kun om det seksuelle ser at det er nokk ikke en god ide og begynne og snakke om det med det første.

Men kunne og trenkt et par råd når det kommer til dating og sånn har ikke noe erfaring der heller har altig vært nerden som har sittet hjemme på pcen og sånn.

Så hva med og si noe om det, og at eg ikke vett så mye om hvordan eg skal gå frem og hvor fort og alt sånn, er veldig usikker så er fryktelig redd for og dumme meg fryktelig ut.

Det er ikke egentlig noen fast oppskrift på slike ting. Bare noen få ting. Som mann burde du ta regningen når det er du som har tatt initiativ til daten. Og du bør passe på å lytte til henne, gjerne stille spørsmål, men ikke for mange spørsmål. Snakk litt om deg selv, men ikke for lenge om gangen.

Anonymous poster hash: 52caa...06d

Skrevet

Hei eg er en kar på 27 og det er ei jente eg liker veldig godt, så eg var tenkt til og spørre om har lyst til og finne på noe en dag.

Og no til det eg igrunn lurer på, eg er ikke den med mest erfaring når det kommer til jenter. Har ikke vært i noe forhold før, og har bare vært i sengen et par ganger. Så lurte på når og hvordan eg kan ta dette opp med henne.

Jeg ville ikke lagt sjul på det, slik som en del skriver. Det er ikke alle jenter som synes lite erfaring er en ulempe. Det kan jo være du finner ei som vil ta deg i lære ;)

Når det er sagt så ville jeg ikke sagt det face to face, rett og slett fordi at du da tvinger vedkommende til å reagere på det i ditt nærvær. Sier du det til henne feks på chat eller i en melding, så får hun tenkt over det før hun svarer. Dette sier jeg bare fordi at jeg ikke tror det er så mange jenter som møter på denne situasjonen, og da vet man ikke hvordan man skal reagere. Jeg hadde nok selv blitt veldig overrasket der og da, men hadde ikke brydd meg noe om det egentlig :)

Lykke til :)

Skrevet

Aldri si et ord om det, unngå at det blir et tema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...