AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hva gjør man vet at den man elsker kommer til å gjøre det slutt? I "pausetiden" har vi ingen kontakt, men avtale om at han sier fra når han har bestemt seg endelig. Ut fra hva som er sagt og gjort fra hans side tviler jeg på at det blir en lykkelig slutt. Hva gjør man i ventetiden? Anonymous poster hash: e3276...d73
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Pause er bare en skånsom måte å gjøre det slutt på. Hva du gjør? Du går videre, kanskje date andre etter hvert. Anonymous poster hash: 5fb79...c90 2
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Vi snakker om et langvarig forhold, så å date andre er uaktuelt foreløpig.. Når jeg vil ha ham tilbake da? Er det noe jeg kan gjøre? Tips? Anonymous poster hash: e3276...d73
strawberry Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Vi snakker om et langvarig forhold, så å date andre er uaktuelt foreløpig.. Når jeg vil ha ham tilbake da? Er det noe jeg kan gjøre? Tips? Anonymous poster hash: e3276...d73 Er du interessert i å ha det sånn resten av livet da, at du må tenke om du er bra nok for ham? Innse at det er slutt, og vis ham at du klarer å fokusere på en fremtid uten ham. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Tror ikke jeg hadde klart og tatt tilbake en som jeg viste var usikker på meg.... Da hadde han isåfall hatt en stor jobb på og bevise seg "verdig" fremmover. Jeg syns selv jeg er for god for sånn. Det er sånn jeg syns ALLE damen skulle tenkt. Vis han at du ikke sitte og depper, men heller er ute og koser deg med venninde. Anonymous poster hash: d0437...42c 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 TS her Synes denne fyren er så bra at han er verdt å kjempe for og har problemer med å se negative sider ved ham (er det ikke klassisk?). Han vet hvor jeg står og at jeg ikke ønsker brudd. Har shoppet for tusenvis av kroner, trener, er med venner, men føler jeg forbereder meg på en følelsesmessig katastrofe som nærmer seg for hver dag som går... Noen tips til hvordan jeg forbereder meg psykisk på selve beskjeden? Anonymous poster hash: e3276...d73
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Hallo i luken. Han utnytter deg følelsesmessig. Er ikke det negativt, så vet ikke jeg. Det du skal gjøre er å gjøre det slutt selv, først som sist. Da vet du hvor landet ligger og du slipper å gå på gress og grue deg til det uunngåelige. Anonymous poster hash: 49372...d61
dillyduzit Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Kanskje du skal ta steget selv og slå opp med han istedet? Hadde jeg visst om kjæresten min skulle slå opp med meg, hadde jeg fått fart på sakene og slått opp først.
Sapree Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Gå videre, innse at det er slutt. Jeg har gått igjennom det samme selv, ja det endte i katastrofe. Jeg kommer aldri til å ville ha "pause" periode igjen. Det finnes faktisk mange bra menn der ute som kan passe deg bedre og som er mer enn gjerne vil gjøre alt for å være med deg.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Hallo i luken. Han utnytter deg følelsesmessig. Er ikke det negativt, så vet ikke jeg. Det du skal gjøre er å gjøre det slutt selv, først som sist. Da vet du hvor landet ligger og du slipper å gå på gress og grue deg til det uunngåelige. Anonymous poster hash: 49372...d61 Ser poenget ditt! Problemet er jo at jeg dessverre vil at han skal ombestemme seg - jeg vil jo faktisk ikke gjøre det slutt fordi jeg syntes forholdet vårt var så bra (helt til hans følelser begynte å skurre). Og ja, jeg vil ha roser på døren og en mann på kne.. Er det i det hele tatt mulig at en mann kan ombestemme seg ila noen uker? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: e3276...d73
Sophie-Ann Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Du kan jo ikke putte livet ditt i hendene på et annet menneske på denne måten! Du må ta kontroll selv og i beskjed om at det er uaktuelt at han skal bestemme. Pause er bare en fin måte å gjøre det slutt på. Og klem til deg Endret 31. mars 2014 av Sophie-Ann 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Ser poenget ditt! Problemet er jo at jeg dessverre vil at han skal ombestemme seg - jeg vil jo faktisk ikke gjøre det slutt fordi jeg syntes forholdet vårt var så bra (helt til hans følelser begynte å skurre). Og ja, jeg vil ha roser på døren og en mann på kne.. Er det i det hele tatt mulig at en mann kan ombestemme seg ila noen uker? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: e3276...d73 Nei, det er ikke mulig. Det er faktisk større sjanse for at han vil ha deg tilbake om du dumper han først. Da innser han at du er sterk og uavhengig og faktisk noe å spare på. At du går rundt som en kuet hund nå, vil ikke hjelpe på saken din i det hele tatt. Dessuten så er jo faktum at han bare er for feig til å "pull the plug" med en gang. Det er allerede slutt, ta ansvar for ditt eget liv og få det avsluttet helt. Han vil respektere deg mer for det. Anonymous poster hash: 49372...d61
NumberSix Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Å ta "pause" i forholdet er noe tull. I alle fall når det er sånn at han har fått nærmest ubegrenset tid til å tenke på. Dere(du!) bør sette en tidsgrense for pausen, og når den har utløpt bør dere ta en skikkelig prat. Da slipper du å gå rundt å tenke på dette så lenge, og han må faktisk tenke over ting i stedet for å la ting skure så lenge som mulig. Eventuelt bør du gjøre det slutt først som sist og begynne å distansere deg. Det er kjipt, men det er verre å gå rundt i en sånn limbo-modus hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå