AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Ville du ha datet en hjemløs person? Anonymous poster hash: 548c0...d49
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Det skal veldig mye til. Men ingenting er 100% utelukket. Anonymous poster hash: 67faa...50e 1
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Jeg kan ikke se for meg hvordan jeg skulle komt en situasjon hvor den problemstillingen oppstod egentlig :o Alt kan skje. Tenk om fyren du dater ikke har et hjem å vise til. Hvis han var ærlig med det, så er det lettere å godta det. Men later han som om han har et hjem, så har han løyet og da sliter jeg. Anonymous poster hash: 548c0...d49
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Men samtidig så er det vanskelig å date en som er hjemløs. For da kan en risikere økonomiske problemer. Personen har mulig lite penger, og vil gjerne leve på deg!. Anonymous poster hash: 548c0...d49
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Men samtidig så er det vanskelig å date en som er hjemløs. For da kan en risikere økonomiske problemer. Personen har mulig lite penger, og vil gjerne leve på deg!. Anonymous poster hash: 548c0...d49 Nemlig, og ergo svaret blir nei. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Nemlig, og ergo svaret blir nei. Har datet en som var hjemløs før. Han skulle flytte ut fra eksen. Og hadde ingen plass å bo. Jeg visste ikke om dette til å begynne med, før jeg hadde datet han en stund. Plutselig fortalte han det, og da var han nesten flyttet inn hos meg. Jeg måtte prøve å ro meg i fra det, for han levde på meg. Tok mat i kjøleskapet, osv. Da han var kommet mer ovenpå så var han ikke så desperat av å være med meg lenger. Det merket jeg. Aldri noe slikt igjen. Lett å føle seg utnyttet. En mann i mitt liv må kunne klare seg selv. Anonymous poster hash: 548c0...d49 1
Gjest Tris Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Har datet en som var hjemløs før. Han skulle flytte ut fra eksen. Og hadde ingen plass å bo. Jeg visste ikke om dette til å begynne med, før jeg hadde datet han en stund. Plutselig fortalte han det, og da var han nesten flyttet inn hos meg. Jeg måtte prøve å ro meg i fra det, for han levde på meg. Tok mat i kjøleskapet, osv. Da han var kommet mer ovenpå så var han ikke så desperat av å være med meg lenger. Det merket jeg. Aldri noe slikt igjen. Lett å føle seg utnyttet. En mann i mitt liv må kunne klare seg selv. Anonymous poster hash: 548c0...d49 Oi, det var ekkelt! Hvor lenge hadde dere datet før du fikk vite dette? Og hva med jobb og sånt, hadde han det? Nei, jeg vil ikke date en hjemløs. Det er som regel spesielle årsaker til at noen er hjemløse, og inntil personen har fått livet sitt på plass og lever noenlunde stabilt ville jeg holdt meg unna. Endret 18. april 2014 av Tris
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Min eks er faktisk hjemløs for tiden, og han var det også før vi ble sammen. Jeg skjønte det ikke helt før han omtrent var flyttet inn hos meg mens vi fortsatt datet. Av en eller annen grunn var jeg så hodestups forelsket at jeg lot han flytte inn, forsyne seg i kjøleskapet osv. Tror ikke han bidro noe særlig økonomisk de første 6-7 mnd av forholdet og samboerskapet. Etterhvert ble dette selvsagt et tema det ble kranglet mye om og etterhvert fikk han seg jobb og en periode bidro han nesten mer enn meg økonomisk og jeg begynte å føle at han heldigvis ikke bare var ute etter pengene mine og et sted å bo gratis, men at han faktisk var glad i meg. Like etter dumpet han meg... Ironien i det er jo at han mistet jobben noen måneder etterpå, ble etterhvert kastet ut av sin nye leilighet pga manglende husleie og nå har han sovet på sofaen hos en kamerat de siste 7 mnd. (Vi har felles venner, så derfor vet jeg dette.. hender også jeg treffer på han faktisk). Nå vet jeg også at han dater en annen dame, og jeg har hørt av kompisen han sover på sofaen hos at han har begynt å tilbringe MYE tid hjemme hos henne i det siste, så spørs om han ikke har funnet seg en ny dame som er like dum som jeg var, og som lar han snylte på henne. ALDRI igjen om jeg i det hele tatt tar i en mann i en sånn situasjon med ildtang. Stakkars hun nye! Anonymous poster hash: ccb62...2c4 1
Gjest Beist Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Jepp. Vokste opp i en sigøynertilværelse selv. Når jeg har spart opp nok penger drar jeg nedover Europa igjen. Fast bopel er for pyser. 1
Inwe Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Nei. Eksen var hjemløs da vi ble sammen, så vi ble samboere sånn ca med en gang. I begynnelsen var alt greit, han jobbet og bidro med mer enn hva jeg gjorde da jeg var student. Etterhvert levde han mer eller mindre på meg (fortsatt student), hadde jobber i perioder, men aldri fast. Må nevne at dette på ingen måte gikk opp i opp fra da jeg tjente mindre enn han da han holdt på sånn i 4 år (jaja, jeg var dum og forelsket). Jeg skal aldri forsørge en mann igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Oi, det var ekkelt! Hvor lenge hadde dere datet før du fikk vite dette? Og hva med jobb og sånt, hadde han det? Nei, jeg vil ikke date en hjemløs. Det er som regel spesielle årsaker til at noen er hjemløse, og inntil personen har fått livet sitt på plass og lever noenlunde stabilt ville jeg holdt meg unna. Vi hadde felles bekjente og jeg var dum og ville tro på han. Jeg datet han litt ute, men så spurte han om å komme hjem til meg, og jeg var dum og sa ja. Han kom stadig på døren min, og så spurte jeg om hvor han bodde. Da sa han at han ikke hadde flyttet ut fra eksen men at det var slutt. Han beviste meg at det var slutt, med å ta meg med til familie, og vise smser og papirer om fordelingsavtalene osv. Plutselig var han uten jobb. Og jeg var dum og fortsatte å date han. Han sa : jeg er kjæresten din, så kan jeg bo hos deg? Jeg sa nei. Men så sa han av og til at han visste ikke hvor han skulle gjøre av seg. Og jeg var dum og ga han nøkkel til leiligheten og lot han være her mens jeg var på jobb osv. Han gikk i kjøleskapet mitt og tømte det nærmest. Da han hadde mer penger igjen, så virket han ikke redd ut for å miste meg. Og så ble det slutt. En måned etter bruddet var han allerede forlovet med en ny dame. Aldri igjen! Anonymous poster hash: 548c0...d49
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Min eks er faktisk hjemløs for tiden, og han var det også før vi ble sammen. Jeg skjønte det ikke helt før han omtrent var flyttet inn hos meg mens vi fortsatt datet. Av en eller annen grunn var jeg så hodestups forelsket at jeg lot han flytte inn, forsyne seg i kjøleskapet osv. Tror ikke han bidro noe særlig økonomisk de første 6-7 mnd av forholdet og samboerskapet. Etterhvert ble dette selvsagt et tema det ble kranglet mye om og etterhvert fikk han seg jobb og en periode bidro han nesten mer enn meg økonomisk og jeg begynte å føle at han heldigvis ikke bare var ute etter pengene mine og et sted å bo gratis, men at han faktisk var glad i meg. Like etter dumpet han meg... Ironien i det er jo at han mistet jobben noen måneder etterpå, ble etterhvert kastet ut av sin nye leilighet pga manglende husleie og nå har han sovet på sofaen hos en kamerat de siste 7 mnd. (Vi har felles venner, så derfor vet jeg dette.. hender også jeg treffer på han faktisk). Nå vet jeg også at han dater en annen dame, og jeg har hørt av kompisen han sover på sofaen hos at han har begynt å tilbringe MYE tid hjemme hos henne i det siste, så spørs om han ikke har funnet seg en ny dame som er like dum som jeg var, og som lar han snylte på henne. ALDRI igjen om jeg i det hele tatt tar i en mann i en sånn situasjon med ildtang. Stakkars hun nye! Anonymous poster hash: ccb62...2c4 en til som har opplevd en lignende opplevelse som meg , ser jeg hehe Anonymous poster hash: 548c0...d49
Nowayback Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har sett en flott rom-jente, så ja det ville jeg
Gjest Absolutt Skrevet 31. mars 2014 #18 Skrevet 31. mars 2014 Nei. Legitimt minstekrav at folk kan ta vare på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #19 Skrevet 31. mars 2014 Jeg så i et blad en gang at ei dame valgte å date en hjemløs mann. Så tok hun han hjem til seg og han fikk dusja og ordne seg. Og herregud så kjekk han ble!! Anonymous poster hash: 78e2f...00f
Sylvari Skrevet 31. mars 2014 #20 Skrevet 31. mars 2014 Om han lyver, nei. Om han er ærlig, så ja, men han får ikke flytte inn. Jeg er ikke interessert i samboerforhold igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå