Gå til innhold

Så var det denne alderen da....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 20 som har vært singel ett halvt års tid nå. Skaffet meh bla tinder, og pratet litt med flere hyggelige folk. Men, så! Begynte jeg å prate med en på nettet. Først bare vennskapelig, litt tips og råd om felles interesder og sånt. Snakker på facebool bare, han bor laaaangt unna. Men, de siste dagene har vi begynt å småflørte litt når vi prater. Bare små kommentarer, har aldri blitt kleint bare morsomt. Han skal reise litt rundt i landet i sommer, og skal bla en tur til området hvoe jeg bor, så jeg tror vi skal prøve å møtes da. Han er snill, morsom, jordnær og god. Vi har flere felles interesser og prater veldig lett sammen.

Meeeeeeeen. Han er 35.

Det skal vel sies at jeg alltid har vært moden for alderen, så det er kanskje derfor det går så greit å prate med han. Men er aldersforskjellen for stor? Nå når.vi har begynt å småflørte litt tenker jeg jo litt på det.

Har noen erfaringer rundt å drive med/date en som er så mye eldre?

Hvordan ville dere reagert om en nær venn eller familiemedlem hadde drevet med en så mye eldre?

Håper noen vil dele litt tanker :)

Anonymous poster hash: d598d...4c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHA!

Jeg blir tullete av at absolutt alle jenter på KG er 'modne for alderen'.

Anonymous poster hash: 0452f...d5d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, jeg glemte helt å svare deg.

Han vil ha sex med deg, du vil sikkert ha mer. Så får du velge selv da, om du vil la en gamling pule på deg når han reiser forbi eller ikke. Blir sikkert bra sex.

Anonymous poster hash: 0452f...d5d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skader ikke å treffe ham så lenge du passer på deg selv og har grenser.

Men jeg ville ikke giddet det, personlig.

Som nevnt over, veldig mange mener de er modne for alderen. Det er godt mulig du er det, men det betyr ikke livserfaring og det betyr ikke at du matcher en 35-åring personlighetsmessig. Jeg tror på at du finner gutter på 20 for umodne (hvem gjor ikke det?) men det betyr ikke at et 15 års aldersgap er riktig. Du vil ha mer til felles med en i 26-27 års alderen.

Mange godt voksne menn går bevisst for jenter på din alder fordi de er lettere å få til sengs.

Så har du det faktum at nettdating og tinder i stor grad består av hookups. Ja, det finnes unntak men kombinert med aldersforskjell er jeg rimelig sikker på at han er ute etter noe rent fysisk.

Som en siste faktor bor han ikke der du bor. Det er veldig praktisk for noen som bare vil ha et ligg. Jenter skal tenke seg om ang. menn som ikke bor der de bor - de har alltid en unnskyldning for å ikke knytte seg for sterkt eller se deg så ofte.

Anonymous poster hash: 31613...06b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var borti en sånn fyr som reiste rundt, han la opp ruta etter damer han gjorde avtaler med på nettet, og pulte seg gjennom landet.

Jeg ville ikke vært borti en sånn fyr, bruk beskyttelse i så fall.

Anonymous poster hash: ec539...fba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle er sånn som bare er ute etter sex da, det finnes jo selvfølgelig unntak. Jeg ble kjent med en i fjor somvar 14 år eldre enn meg( jeg er 19) , vi snakket en god del før vi møttes, og derfor merket jeg og forsikret meg på hvilken måte han snakket på, og om han hintet til sex ofte. Det gjorde han ikke, så jeg møtte han. Vi var i lag en stund, men så merket både jeg og han at vi var for forskjellige, ikke bare i alder men i andre ting også. :) kanskje bare jeg som har vært heldig, men ikke alle er ute etter sex!

Anonymous poster hash: 0e2eb...9bc

Skrevet

Jeg tenker alltid litt fram i tid når folk snakker om aldersforskjeller. Man er ofte på forskjellige steder i livet, og jeg ser alltid for meg at når du er 45 og kanskje ved høydepunktet i din karriere (sånn er det da ikke for alle), så skal han pensjonere seg, og når du skal pensjonere deg, så er han så gammel at han kunne dødd naturlig. Og når man tenker på når dere er unge; du vil kanskje ha barn om fem år, han vil sikkert ha barn nå for å ikke bli for gammel før barna blir voksne. Dette er eksempler, men litt sånne ting jeg ser for meg at kan bli et problem. Men som en mann man kan ha litt moro med, er det ikke noe problem at det er stor aldersforskjell syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...