AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har akkurat blitt 32 år og har vært singel i 5 år. Jeg synes det er så flaut når menn spør hvor lenge jeg har vært singel. Jeg har aldri vært på date i disse 5 årene. Mitt forrige forhold var et helvete, som knuste meg. Jeg hadde ikke styrken til å finne meg en mann i disse årene. Jeg hadde ikke troen på meg selv og jeg stolte ikke på menn. Dette er ikke noe jeg vil dele med alle menn jeg blir kjent med Så hvordan svarer jeg best mulig på det spørsmålet uten å gå inn på alt dette? Ser menn ned på kvinner som har vært single lenge? Har det egentlig noe å si hvor lenge jeg har vært singel? Anonymous poster hash: dd8da...71f
Crobern Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Date: Hvor lenge har du vært singel? Du: I fem år. Denne Daten er kanskje din fremtidige ektemann, hvorfor ikke sid et som det er. Jeg mener ikke at du skal legge ut om dine mørke eller dypeste hemmeligheter, men hvor lenge du har vært singel er vel ikke noe big deal? Du behøver ikke å legge ut om det andre. Om han spør hvorfor du har ikke har vært på date og hvorfor du har vært singel i fem år, så kan du si at du ikke fant noen interessante å gå på date med før nå. Det er sannhet som er pakket inn. Etterhvert om, dere blir ett par, så kan du utdype mer om du vil det. Lykke til 5
Pysa Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Jeg svarer fire år, og legger med et smil til at jeg er helt umulig å leve med. Det er da ingen skam å være singel! :-) 2
LexSuperior Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Er vel verre å lyve og så kommer sannheten for en dag senere? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Tusen hjertelig takk til dere som har svart. Svarene har vært til stor hjelp for meg! Noe annet jeg lurer på: Hva hvis han spør om jeg har hatt sex i denne perioden? Det har jeg altså ikke. Hva svarer jeg slike menn? Jeg vil helst slippe å svare på slike spørsmål. Anonymous poster hash: dd8da...71f
LexSuperior Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Tusen hjertelig takk til dere som har svart. Svarene har vært til stor hjelp for meg! Noe annet jeg lurer på: Hva hvis han spør om jeg har hatt sex i denne perioden? Det har jeg altså ikke. Hva svarer jeg slike menn? Jeg vil helst slippe å svare på slike spørsmål. Anonymous poster hash: dd8da...71f Jeg synes det er helt greit å si at det er en privatsak. I hvertfall til dere har blitt godt kjent. 7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Tusen hjertelig takk til dere som har svart. Svarene har vært til stor hjelp for meg! Noe annet jeg lurer på: Hva hvis han spør om jeg har hatt sex i denne perioden? Det har jeg altså ikke. Hva svarer jeg slike menn? Jeg vil helst slippe å svare på slike spørsmål. Anonymous poster hash: dd8da...71f Bare si du har hatt masse sex, men kun med deg selv. Anonymous poster hash: 13cbd...e07
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Er vel verre å lyve og så kommer sannheten for en dag senere? Det siste jeg vil er å lyve. Jeg visste bare ikke hva jeg skal svare, nå fikk gode råd fra Crobern og Pysa Anonymous poster hash: dd8da...71f 1
Pysa Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Om han spør om hvor mye sex du har hatt, svarer du at du håper det blir mer i tiden som kommer. Og så smiler du. Om du liker fyren, da. Endret 31. mars 2014 av Pysa 2
zingeling Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Tusen hjertelig takk til dere som har svart. Svarene har vært til stor hjelp for meg! Noe annet jeg lurer på: Hva hvis han spør om jeg har hatt sex i denne perioden? Det har jeg altså ikke. Hva svarer jeg slike menn? Jeg vil helst slippe å svare på slike spørsmål. Anonymous poster hash: dd8da...71f En date skal jo ikke vite alt om ditt privatliv..inntil evt videre. Dessuten syns jeg vel at ett spørsmål om hvor lenge det er siden du har hatt sex er noe en date ikke bør spørre om. Noen ting kan man evt snakke om senere kan man jo høflig og blidt opplyse om. Du skal ha føringen syns jeg. Du skal ikke bukke og skrape iallefall fordi om en mann viser deg interresse. Du har dine grunner..og sånn for moro skyld,så kan du jo,om denslags spørsmål dukker opp (spesielt ang sex) sende spørsmålet tilbake før du evt velger å være privat ang det 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 TUSEN TAKK til alle som har svart. Jeg er så lettet nå! Dere har hjulpet meg mye Anonymous poster hash: dd8da...71f 1
Crobern Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Jeg synes det er helt greit å si at det er en privatsak. I hvertfall til dere har blitt godt kjent. Helt enig her 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå