AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Det har seg sånn at jeg er innadvendt, tror jeg Hehe. Jeg liker å være alene, og trives godt i mitt eget selskap. Jeg blir "sliten" av å være sammen med mange andre mennesker og lei av snakking. Det er godt å "lade opp" for meg selv før jeg er sosial igjen. Jeg liker å bare sitte å slappe helt av, tenke, skrive eller noe annet. Jeg ikke så mye interesse for det mine klassekamerater er interessert i, de er veldig høylytte, de snakker i ett kjør, ler og skravler. Derfor er det best å sitte for seg selv i pausene på skolen, fordi jeg slapper mer av og stresser mindre. Men... Jeg er redd for å bli sett rart på. Altså, jeg bryr meg ikke så mye. Men jeg er likevel liiitt redd for at folk snakker om meg bak min rygg. Det er jo ikke sikkert, men jeg har gått mer og mer for meg selv i det siste. Kanskje kommenterer de at jeg sitter mye alene, kanskje tror de jeg er veldig sjenert, osv. Sannheten er jo bare så simpel som at jeg liker å være alene. Jeg trives bedre alene enn med 5-10 andre mennesker rundt meg. Jeg er jo ikke redd for å være sammen med andre, eller redd for å snakke. Jeg elsker å snakke, men jeg foretrekker å være alene mye av tiden. Jeg er veldig sosial hjemme, og har venner jeg er sosial med når jeg ønsker det. Jeg er en morsom, hyggelig og snakkesalig person. Men liker å være alene også. Er det flere som meg der ute? Jeg vil jo ikke bli sett på som den sjenerte jenta som er mye alene, men det er jo det jeg risikerer. Det er nok det folk tror Er det dumt å si dette til mine klassekamerater? De jeg brukte å være sammen med før.. At jeg rett og slett liker å være for meg selv og gjøre mitt? kanskje det blir litt dumt, jeg vet ikke... Anonymous poster hash: 817f5...50a
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Jeg er som deg vel nesten jeg bryr meg ikke om folk ser rart på meg eller snakker om meg fordi jeg foretrekker og være alene.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Du er introvertAnonymous poster hash: bce56...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Du er introvertAnonymous poster hash: bce56...5f8 Er ikke det omtrent det samme som innadvendt? At man trenger å lade opp alene? ts Anonymous poster hash: 817f5...50a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Jeg er som deg vel nesten jeg bryr meg ikke om folk ser rart på meg eller snakker om meg fordi jeg foretrekker og være alene. Jeg har heller ikke brydd meg noe særlig om folk ser på meg, men i det siste har jeg begynt å undre mer. Men det er vel ikke noe vits å bekymre seg over sånt. Alle er jo forskjellige da... Anonymous poster hash: 817f5...50a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Det er mange som oss ja. Men man legger ikke merke til de da de, som du sier, ofte er i sitt eget selskap. Og ja, du kan likegreit si ifra om at det er sånn du fungerer om noen spør, eller synes du er frekk fordi du sier neitakk til finne på noe. Anonymous poster hash: 33cfb...c11
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Det er mange som oss ja. Men man legger ikke merke til de da de, som du sier, ofte er i sitt eget selskap. Og ja, du kan likegreit si ifra om at det er sånn du fungerer om noen spør, eller synes du er frekk fordi du sier neitakk til finne på noe. Anonymous poster hash: 33cfb...c11 Okei, takk for svar Jeg bruker vanligvis aldri si nei til å henge sammen med venner på fritiden. Men i skoletiden liker jeg å sitte for meg selv og gjøre mitt. På skolen er det så mange mennesker, og jeg er konstant omringet av klassekamerater. Det er godt å gå litt for seg selv. Anonymous poster hash: 817f5...50a
Gjest Crazycatlady Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Jeg er sjenert,og bryr meg egentlig ikke om hva andre måtte mene om det.Virker jo som det er helt ok å si at man er introvert,men ikke sjenert fordi da er det noe galt med deg. Har alltid vært sjenert og kommer nok alltid til å være det,og jeg liker også veldig godt å være alene.Orker ikke for mye sosialt på en uke,og det er vel helt ok å ha det sånn. Alle kan jo ikke være like 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå