Gå til innhold

Gode overgangssko til 3 åring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips om gode overgangssko til barn på 3 år?

Stnes det er så vanskelig og har lest litt om det på nettet, hvor flere av de ikke er vanntette eller puster særlig...

Spør jeg i skobutikk er jo "alt fantastisk"...

Hjelp!

Anonymous poster hash: f8e8c...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viking sine halvhøye har vi vært veldig fornøyd med. De skal kjøpes igjen i år. :)

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Sier her også; timberland Goretex er supre. Har brukt de hvert år til mine små.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det joggesko på en måte det dere har til barna deres? Søker på både Viking og Timberland, og finner både joggeskotyper og støvler som kalles overgangssko. Jeg tenker i såfall på joggeskoaktig :)

Kjempe fint å få litt tips så det ikke blir flere bomkjøp ;)

Skrevet

Vi har hatt disse som overgangssko (da tenker jeg vår og høst) og disse som sommersko. :)

Skrevet (endret)

Vi har kjøpt sko i goretex fra Viking, fornøyde enn så lenge

Endret av Quiet
AnonymBruker
Skrevet

Får ta meg en tur og se.. Bør kanskje ha han med også, for det er jo så vanskelig å si hvilken størrelse og hvordan den sitter på foten.

Tusen takk for tips!! Hvilke butikker selger Timberland og Viking forresten? Har ikke så mange sportsbutikker i nærheten..

Skrevet

Vi har kjøpt goretex fra Viking i år (også). Det "nye" er at de er så lette at de også kan brukes om sommeren :)

AnonymBruker
Skrevet

Har vært veldig fornøyd med Superfit Gore-tex joggesko. Ecco Gore-tex har også fungert bra. Spørs jo veldig på foten til barnet, noen har smal fot, noen bred, andre har høy vrist... Best å prøve i butikken, så ser du hvilke merker som funker for ditt barn :)

Anonymous poster hash: bd767...939

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Tenker jeg nok må prøve ja. Barnet har litt høy vrist og bred fot, hehe. Men supert å få vite litt hva folk er fornøyde med, så kan jeg gå litt utifra det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...