AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Noen tips om gode overgangssko til barn på 3 år? Stnes det er så vanskelig og har lest litt om det på nettet, hvor flere av de ikke er vanntette eller puster særlig... Spør jeg i skobutikk er jo "alt fantastisk"... Hjelp!Anonymous poster hash: f8e8c...3d3
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Viking sine halvhøye har vi vært veldig fornøyd med. De skal kjøpes igjen i år. 1
Gjest Magdalene Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Sier her også; timberland Goretex er supre. Har brukt de hvert år til mine små. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Er det joggesko på en måte det dere har til barna deres? Søker på både Viking og Timberland, og finner både joggeskotyper og støvler som kalles overgangssko. Jeg tenker i såfall på joggeskoaktig Kjempe fint å få litt tips så det ikke blir flere bomkjøp Anonymous poster hash: f8e8c...3d3
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Vi har hatt disse som overgangssko (da tenker jeg vår og høst) og disse som sommersko.
Quiet Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Vi har kjøpt sko i goretex fra Viking, fornøyde enn så lenge Endret 31. mars 2014 av Quiet
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Får ta meg en tur og se.. Bør kanskje ha han med også, for det er jo så vanskelig å si hvilken størrelse og hvordan den sitter på foten. Tusen takk for tips!! Hvilke butikker selger Timberland og Viking forresten? Har ikke så mange sportsbutikker i nærheten.. Anonymous poster hash: f8e8c...3d3
LilleBallerina Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Vi har kjøpt goretex fra Viking i år (også). Det "nye" er at de er så lette at de også kan brukes om sommeren
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Har vært veldig fornøyd med Superfit Gore-tex joggesko. Ecco Gore-tex har også fungert bra. Spørs jo veldig på foten til barnet, noen har smal fot, noen bred, andre har høy vrist... Best å prøve i butikken, så ser du hvilke merker som funker for ditt barn Anonymous poster hash: bd767...939
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 TS her. Tenker jeg nok må prøve ja. Barnet har litt høy vrist og bred fot, hehe. Men supert å få vite litt hva folk er fornøyde med, så kan jeg gå litt utifra det Anonymous poster hash: f8e8c...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå