AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Komfyren er 6 år gammel og kostet 7500. Nå har varmeelementet røket og Elkjøp sa at reparasjon vil koste minst 3500 eller mer.. Hva hadde du gjort? Kjøpt ny? Eller reparert? Jeg er så dårlig på å ta beslutninger! Hjelp meg å bestemme meg! Anonymous poster hash: 7d7c0...179
ekkoet Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Er du veldig fornøyd med komfyren? I så tilfelle taler dette for å reparere den. Hvis ikke - bytt den ut Har du råd til å legge ut litt mer enn 3500 for å få en ny, like god komfyr? Det taler for å bytte. Er det noen funksjonalitet du ikke har på komfyren som er ødelagt du kunne tenke deg å ha på en ny? I så tilfelle taler dette for å kjøpe ny. Jeg hadde nok kjøpt ny komfyr fremfor å bruke så mye penger på å reparere på en gammel. Husk, kjøper du ny har du 5 års garanti. Ryker noe annet på komfyren du har neste uke, så må du betale det og.
Gjest Elseby13 Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Jeg hadde kjøpt ny. Som den over sier: tenk om noe annet ryker neste uke. Eller at reparatøren bruker mye lenger tid enn antatt og det blir mye dyrere enn 3500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå