Gå til innhold

Den store dagen..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har vi bestemt oss for at vi vil gifte oss :D og jeg har begynt å glede meg litt!! (okei - masse..) men jeg er usikker på hvordan jeg vil ha dagen - vi vil ha noe som er stille og rolig, og romantisk. Nå har jeg surfet på div sider i dag, og funnet mange tips om det store bryllupet - men ingenting om det intime bryllupet. Selv om vi ikke ønsker masse styr og ståk, vil vi ha en dag vi kan minnes... Jeg er åpen for sjømannskirken i Københ eller Gøteborg, eller et lite kapell i nærheten (bor i Fredrikstad)

Forslag, tips, gode råd... alt mottas med takk - selv har jeg mest lyst til å løpe ut å finne kjole..

Ragnhild

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gratulerer!

Det skulle vel være en del muligheter her i by´n...om dere vil være i en kirke er jo Gamle Glemmen perfekt...om man ikke er så mange vil den jo ikke se tom ut alikevel...

Vet også at noen prester i Fredrikstad holder vielser ute...var tilstede i en som var ved vannet - flott!

Noen venner av oss giftet seg i København for 2 år siden og var å spiste på et flott sted (husker ikke hva det heter akkurat nå - desverre...) og synes det var topp!

Lykke til - både med løping etter kjole og alt annet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...