AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har snakket en del med en Tinder-match. Han virker som en utrolig kjekk og sosialt oppegående fyr som har ting på stell, og vi har flere felles "grunnverdier" . Vi skal møtes i morgen kveld. Jeg gru-gleder meg, og noe av det som stresser meg er at han virker så utrolig betatt allerede. Bør jeg ta dette som et dårlig tegn? Han sendte en melding da han var ute, det var ikke noe galt i den, men da jeg ikke svarte på en god stund ble han stresset og trodde han hadde ødelagt alt. Han har sagt at han forteller folk hva han synes om dem og også sagt at han ikke har ambisjoner om å ligge rundt. Jeg har jo ingen grunn til å ikke tro på han, så er det jeg som er vel skeptisk? Høres han ut som en bra fyr som faktisk bare har interesse for meg? Anonymous poster hash: 65db7...488
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Vet ikke. Han høres kanskje litt desperat ut?Anonymous poster hash: a3a0f...bfd 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Vet ikke. Han høres kanskje litt desperat ut?Anonymous poster hash: a3a0f...bfd Ja, jeg vingler mellom teorier om at han er desperat eller at han bare spiller et spill.. Men jeg får møte han i morgen og så får jeg se..Anonymous poster hash: c2a01...a87 1
Ferny Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Virker litt rart at en "sosialt oppegående" fyr legger så mye i en date med en person han aldri har møtt før engang. Høres nok en smule desperat ut han der. Kan hende han ikke er så kjekk og oppegående som du har inntrykk av når det kommer til et stykke. Men lykke til! 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har snakket en del med en Tinder-match. Han virker som en utrolig kjekk og sosialt oppegående fyr som har ting på stell, og vi har flere felles "grunnverdier" . Vi skal møtes i morgen kveld. Jeg gru-gleder meg, og noe av det som stresser meg er at han virker så utrolig betatt allerede. Bør jeg ta dette som et dårlig tegn? Han sendte en melding da han var ute, det var ikke noe galt i den, men da jeg ikke svarte på en god stund ble han stresset og trodde han hadde ødelagt alt. Han har sagt at han forteller folk hva han synes om dem og også sagt at han ikke har ambisjoner om å ligge rundt. Jeg har jo ingen grunn til å ikke tro på han, så er det jeg som er vel skeptisk? Høres han ut som en bra fyr som faktisk bare har interesse for meg?Anonymous poster hash: 65db7...488 Bare en liten sånn obs! i forhold til dette med felles grunnverdier: Det er forskjell på hvordan folk ønsker å være og hvordan de faktisk er. Hvor man står hen ovenfor hverandre over sikt vet man ikke før man har lært seg bedre å kjenne.. kanskje både på godt og vondt ;-). Og at noen blir betatt så fort ser jeg på som et dårlig tegn. Det får meg til å lure om det er noe personen flykter fra :-P. 2
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Virker litt rart at en "sosialt oppegående" fyr legger så mye i en date med en person han aldri har møtt før engang. Høres nok en smule desperat ut han der. Kan hende han ikke er så kjekk og oppegående som du har inntrykk av når det kommer til et stykke. Men lykke til! Skulle til å skrive det samme. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Skulle til å skrive det samme. Jeg har jo begynt å føle litt på det da. Får nesten inntrykk av at han forguder meg... Blir spennende å se i morgen.Anonymous poster hash: c2a01...a87
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har jo begynt å føle litt på det da. Får nesten inntrykk av at han forguder meg... Blir spennende å se i morgen.Anonymous poster hash: c2a01...a87 Virker ikke helt god du heller. 1
Edvarda Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Ja, jeg vingler mellom teorier om at han er desperat eller at han bare spiller et spill.. Men jeg får møte han i morgen og så får jeg se..Anonymous poster hash: c2a01...a87 Det kan jo tenkes at han bare er oppriktig, og IKKE vil spille noe spill. Han synes du er kjempepen og spennende, er ivrig og gleder seg og dropper å spille care. Noen ganger tenker jeg at de stakkars mennene ikke kan vinne uansett hva de gjør 2
Betasuppe Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Ja, jeg vingler mellom teorier om at han er desperat eller at han bare spiller et spill.. Men jeg får møte han i morgen og så får jeg se..Anonymous poster hash: c2a01...a87 Ingene av disse delene er vel bra. Hverken å være desperat eller å spille spill.... 1
Neteas Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Dro på meg en sånn fyr jeg også... Ikke mye ekte ved sånne menn.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Jeg var også bort i en sånn Tinder fyr, fra Vestfold, og han var akkurat slik som du beskriver. Virket som en veldig sosial og oppegående fyr. Ble litt skeptisk når han nærmest virket forelsket før første date og sendte alt for mange meldinger da jeg ikke svarte fordi jeg sov eller var på fest. Han var redd for at jeg hadde dumpet han før han i det hele tatt fikk møte meg. Du, hold deg unna! Han var spinngæren og en stor drittsekk. Er en mann for ivrig og på før en date bør varsellampene ringe. Det gjorde de hos meg, men ha han en sjans fordi han ga så mye av seg selv. Det skulle jeg aldri ha gjort!!!Anonymous poster hash: f9b7b...d3f 1
Verpus Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Kan hende han bare ikke er vant med dating og lignende, og er usikker på hvordan ting fungerer. Jeg hadde møtt han hvertfall en gang for å grave litt og se om han faktisk er desperat, oppriktig interessert eller spinna gæærn.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Han var også på fest selv en kveld og jeg våknet altså til 10 desperate meldinger for han trodde han hadde ødelagt alt. Det var ikke måte på hvor betatt han var, latet som han var flau av å innrømme det og stortet det frem. Han likte heller ikke å ligge rundt og var absolutt ikke ute etter sex. Det kunne man jo få overalt og sånn var ikke hanzzzAnonymous poster hash: f9b7b...d3f 1
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Det kan jo tenkes at han bare er oppriktig, og IKKE vil spille noe spill. Han synes du er kjempepen og spennende, er ivrig og gleder seg og dropper å spille care. Noen ganger tenker jeg at de stakkars mennene ikke kan vinne uansett hva de gjør Problemet her er vel at alternativene er: 1) han lyver for å få et ligg 2) han er oppriktig ærlig og dermed åpenbart sosialt klønet med tydelige tendenser til alvorlig usikkerhet med mulig medfølgende sjalusi. Denne mannen kan dermed ikke vinne. Dessuten vitner det om at en ikke er riktig navla når en påstår seg å være betatt av en person en ikke aner hvem er. Hva er det han er betatt av? Ikke personlighet, utstråling, utseende (som først kan dømmes "live") eller meninger (som oppegående mennesker er klar over at må nyanseres over lang tid). Er han betatt av "grunnverdier"? Og blir ikke det i så fall mer som et fornuftsforhold å regne? Anonymous poster hash: 497bc...f49 2
Crobern Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Jeg møtte en mann, det var ikke en date en gang.Det var kun for å treffes og se om vi likte det vi så osv... Neste gang, så hadde vi en ordentlig date, og da sa han at jeg var damen i hans liv, og han hadde fortalt dette til broren sin og foreldrene sine. Det ble med den daten. Dette var desperat handling, som skremte meg langt vekk. Han du snakker om høres litt ut som denne fyren. Om du føler at dette skremmer deg, så la være å gå på daten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå