AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 jeg har en fast 60% stilling, men ble 50% sykemldt fredag. Vil det si jeg kun skal jobbe 10 % prosent eller blir det 4 timer pr dag( jeg jobber 3 fulle dager i uken normalt) jeg kan virkelig ikke sånn utregning, så hjelp :-)Anonymous poster hash: ccd1c...2b4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Det vil si du skal gå halv dag av det du gjør. Hvis du starter 8-4 så jobber du 8-12 i stedet. Det er 50% av stllingsprosenten du har som blir 30% Anonymous poster hash: df2a5...392 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Jeg tenker i utgangspunktet at du er 50% sykemeldt fra den stillingen du har. Dvs at du jobber 30%? Hvordan arbeidstiden skal fordeles avtales i samarbeid med arbeidsgiver, utifra hva som er best for deg og jobben. :-) God bedring! Anonymous poster hash: c8624...283 3
Ike Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Ja, du jobber halvparten av din ordinære arb.tid. Hvordan timene fordeles avtales i samarbeid med arb.giver og eventuelt fastlege (sykemelder). 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 tusen takk allesammen for super tilbakemelding på morgenen :-) da skal jeg snakke med arbeidsgiver! Anonymous poster hash: ee877...30d
Eneri Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Det trenger ikke nødvendigvis være "fasiten" at du skal jobbe halvparten av antall timer du vanligvis jobber. Litt avhengig av hvilken jobb du har/type arbeidsoppgaver, kan det være at du skal være like mange timer på jobb som før, men bare utføre halvparten av arbeidsutgavene du vanligvis gjør. Dvs for eksempel få bruke lengre tid på å utføre oppgavene. Dette kommer selvsagt an på hvilken typen jobb du har! For enkelte oppgaver er ikke dette gjennomførbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå