Gå til innhold

50% sykemeldt..,...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har en fast 60% stilling, men ble 50% sykemldt fredag. Vil det si jeg kun skal jobbe 10 % prosent eller blir det 4 timer pr dag( jeg jobber 3 fulle dager i uken normalt) jeg kan virkelig ikke sånn utregning, så hjelp :-)

Anonymous poster hash: ccd1c...2b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil si du skal gå halv dag av det du gjør. Hvis du starter 8-4 så jobber du 8-12 i stedet. Det er 50% av stllingsprosenten du har som blir 30%

Anonymous poster hash: df2a5...392
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker i utgangspunktet at du er 50% sykemeldt fra den stillingen du har. Dvs at du jobber 30%? Hvordan arbeidstiden skal fordeles avtales i samarbeid med arbeidsgiver, utifra hva som er best for deg og jobben. :-) God bedring!

Anonymous poster hash: c8624...283
  • Liker 3
Skrevet

Ja, du jobber halvparten av din ordinære arb.tid. Hvordan timene fordeles avtales i samarbeid med arb.giver og eventuelt fastlege (sykemelder).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tusen takk allesammen for super tilbakemelding på morgenen :-)

da skal jeg snakke med arbeidsgiver!

Anonymous poster hash: ee877...30d
Skrevet

Det trenger ikke nødvendigvis være "fasiten" at du skal jobbe halvparten av antall timer du vanligvis jobber. Litt avhengig av hvilken jobb du har/type arbeidsoppgaver, kan det være at du skal være like mange timer på jobb som før, men bare utføre halvparten av arbeidsutgavene du vanligvis gjør. Dvs for eksempel få bruke lengre tid på å utføre oppgavene. Dette kommer selvsagt an på hvilken typen jobb du har! For enkelte oppgaver er ikke dette gjennomførbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...