Gjest Virvel Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Dere vet den derre "jag vil känna din kropp i mot din"-sangen... Hva heter den egentlig?
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Den heter rett og slett "Vill Känna Din Kropp Emot Min".
LarsLarsere Skrevet 6. juni 2004 #5 Skrevet 6. juni 2004 när vi två bli en. Tips: kjøp "Samtliga hits" og den liveskiva jeg sjøl har lyst på som jeg i øyeblikket har glemt navnet på.
Gjest Virvel Skrevet 7. juni 2004 #6 Skrevet 7. juni 2004 Takk skal dere ha! Jeg har alltid trodd at den het "Jag vil känna din kropp imot min", men etter et søk på Kazaa med null treff, skjønte jeg jo at det ikke kunne stemme... Samtliga Hits står på innkjøpslisten, men ettersom jeg er en fattig student som må prioritere andre ting, rykker den stadig bakover i køen.
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #7 Skrevet 7. juni 2004 Takk skal dere ha! Jeg har alltid trodd at den het "Jag vil känna din kropp imot min", men etter et søk på Kazaa med null treff, skjønte jeg jo at det ikke kunne stemme... Jeg søkte på flere lyrics-sider, og der stod det at den het nettopp det. Men jeg skjønner jo at de har skrevet feil da.
Grooo Skrevet 7. juni 2004 #8 Skrevet 7. juni 2004 Hm... *tenke* Har ikke jeg en Gyllne Tider-cd liggende noe sted da??? *lete*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå