Gå til innhold

Sjalusi er dødelig! Bilder fra Oscar Pistorius åsted

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg tror han er skyldig.

AnonymBruker
Skrevet

Skyldig? Ja definitivt, det har han vel innrømmet selv og. Men at han trodde det var innbruddstyver eller noe annet er jeg ikke helt sikker på.

Anonymous poster hash: 6981e...d50

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Skyldig? Ja definitivt, det har han vel innrømmet selv og. Men at han trodde det var innbruddstyver eller noe annet er jeg ikke helt sikker på.

Jeg mente skyldig som gjorde det med vilje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke at han trodde det. Han våkner opp midt på natten, kjæresten ligger ikke ved hans side, han hører noen er på badet (hva i alle dager gjør innbruddstyver på toalettet, for å stjele såpe?) og bestemmer seg for å skyte på baderomsdøra.

Anonymous poster hash: 03293...870

• Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg tror ikke at han trodde det. Han våkner opp midt på natten, kjæresten ligger ikke ved hans side, han hører noen er på badet (hva i alle dager gjør innbruddstyver på toalettet, for å stjele såpe?) og bestemmer seg for å skyte på baderomsdøra.

Ja. Det har jo også kommet frem nå i senere tid at han ble lett sjalu, og at hun til tider var ¨redd¨ han.

AnonymBruker
Skrevet

Det var da svært...og det heter altså "henne" (og ikke "hun")...

Anonymous poster hash: 58eed...d0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får han nå straff??!

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det har jo også kommet frem nå i senere tid at han ble lett sjalu, og at hun til tider var ¨redd¨ han.

Det har også kommet frem at det har vært bråk der før i følge naboer. Altså, hvem i alle dager våkner opp om natten og bestemmer seg for å skyte på baderomsdøra opptil flere ganger - når han vet at kjæresten er i huset og ikke ligger ved siden av ham? Håper så klart han får en lang straff!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du legger det frem sånn så er det klart det virker som om han visste det var henne. Men av en eller annen grunn så tror jeg liksom ikke det er mulig. Det er for meg helt uvirkelig å skulle ta et annet liv fordi man er sjalu. Men klart det ser sånn ut.

AnonymBruker
Skrevet

For en utrolig syk mann.

Til info skal det sies at det er EKSTREMT mye voldsom kriminalitet i Pretoria Sør Afrika. Dette paret var hvite og den gruppen er svært truet og utsatt (motsatt apartheid).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du legger det frem sånn så er det klart det virker som om han visste det var henne. Men av en eller annen grunn så tror jeg liksom ikke det er mulig. Det er for meg helt uvirkelig å skulle ta et annet liv fordi man er sjalu. Men klart det ser sånn ut.

Det er uvirkelig for deg, men det er slikt som skjer ofte. Sjalusi er en stor årsak når det gjelder drap på en partner, så nei, dette er overhodet ikke uvirkelig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...