Kassiopeia Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Tenkte dette kunne være en interessant vri blant alle trådene hvor vi skal liste våre topp 10 favoritt serier og 10 verste osv. Her kan vi legge ut om de øyeblikkene eller episodene som har gjort mest inntrykk på oss av tv serier. De fleste serier kommer ofte med skikkelig tvister og store sjokk-øyeblikk for å holde interessen oppe for de av oss som ser på, men har du noen "favoritter"? Om du nevner de du kommer på, din topp liste, link til youtube eller hva enn - spiller ingen rolle! Her er mine: Sons of Anarchy sesong 6 finalen: Gemma dreper Tara. Jeg tror faktisk dette topper listen min over det mest sjokkerende og brutale jeg noen sinne har sett i en tv serie. Kanskje var det den jævlige brutale måten hun ble drept på. Kanskje var det oppbyggingen av Tara sin historie fra begynnelsen som gjorde så stort inntrykk, da hun var den eneste som faktisk fortjente en lykkelig slutt med de stakkars sønnene hennes. Kanskje var det at hun som en av de aller mest sentrale karakterene ble drept av en like sentral karakter? Kanskje var det den hjerteskjærende scenen når Jax fant henne i et blodbad på slutten med en fantastisk rørende sang i bakgrunnen? Jeg vet ikke, men akkurat denne episoden har gjort mer inntrykk enn noe annet jeg har sett. Her er sangen som ble spilt i bakgrunnen når han fant henne, redigert til en musikkvideo av siste episode: Game of Thrones: The red wedding Jeg har ikke lest bøkene, og verdsetter denne serien alt for høyt til å lese noe som kan spoile meg på forhånd. Så dette kom også helt ute av det blå, og ble et stort sjokk. Her var det mange meget sentrale karakterer som ble drept på en brutal og hårreisende måte. https://www.youtube.com/watch?v=-rgDvP39Lqw Dexter: Dexter finner baby Harrison i Rita sitt blodbad. Breaking Bad: Hank drept The walking dead, her har jeg flere: 1.Hershel drept. 2. Lori dør i fødsel. https://www.youtube.com/watch?v=KuphxM9nZfU 3. Sophia kommer ut av låven som en Zombie. 4. Carol dreper Lizzie Denne var rett og slett jævlig å se på. Her handlet det ikke om Zombier, men et barn som ble psykisk syk av å leve i en verden hvor alle dør, og hun ble heller avlivet med en kule i hodet enn å få den hjelpen som ingen kunne gi henne. Lost: Jin og Sun dør Charlie dør Buffy: Tara drept The oc: Marissa dør https://www.youtube.com/watch?v=CqyEUAoKcz0 Hva er dine?
Birdo Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Buffy: Tara drept Hva er dine? Det var fryktelig trist Ble også veldig sjokka og lei meg når Spike døde Supernatural; Når Bobby dør :/ At Kevin døde var også skikkelig sjokk. Glee: Når Blaine er utro mot Kurt, og det blir slutt. Selvfølgelig når Finn døde, spesielt da siden det var på ordentlig også One Tree Hill: Når Jimmy skyter seg selv, og når Dan skyter Keith Når Dan blir skutt og dør The Big Bang Theory: Når Sheldon får spm om han kommer til å ha sex med Amy noengang å han svarer ja Når Sheldon kliner med Amy på valentine :D Kommer ikke på flere akkurat nå
Kassiopeia Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2014 Det var fryktelig trist Ble også veldig sjokka og lei meg når Spike døde One Tree Hill: Når Jimmy skyter seg selv, og når Dan skyter Keith Når Dan blir skutt og dør Kommer ikke på flere akkurat nå Jeg visste allerede at Spike kom tilbake i Angel når han døde i finalen av Buffy, så for meg ble det dessverre ikke noe sjokk. Men jeg er helt enig med One tree Hill, når Keith ble skutt satt jeg sånn her lenge etterpå: Ingen som kommer på flere? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Er dødscener det eneste sjokkerende for dere?Anonymous poster hash: 2c670...af8
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Jeg lar meg ikke sjokkere over ting som skjer i virkeligheten så da lar jeg meg ihvertfall ikke sjokkere over ting som skjer i tv serier eller filmer
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har en ufattelig lei og grusom tendens til å spoile for meg selv. Jeg elsker tv-serier, men jeg er så utålmodig at jeg gjerne kun ser på serier som er ferdig slik at jeg kan se hele serien i ett uten å gå å vente på ny episode/sesong. Også liker jeg å lese hva andre syns om episoder og sesonger, så jeg leser jo spoilere desverre. Må prøve å legge fra meg dette.. Uansett, det som virkelig har satt sjokk i meg er faktisk en episode fra Hotel Cæsar Liv var min favoritt i serien og så plutselig BANG så daua´ a. Normalt sett så spoiles jo ALT som skjer i den serien, men den episoden hadde jeg ikke lest en skit om. Fikk så sjokk at jeg skjønte ingen verdens ting, måtte gå på nett etterpå å lese om det faktisk var sant at det skjedde. Ellers syns jeg dere har listet opp noen av scenene jeg syns har vært mest rørende i seriene jeg har sett som i Lost, TWD, Buffy, Breaking Bad og ikke minst One Tree Hill. Anonymous poster hash: 6835f...18a 1
Birdo Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Nå spoiler jeg om det er noen som ser på The Good Wife, men snakk om å bli sjokka! Ser på den nyeste episoden fra USA nå, å helt ut av det blå ringer Kalinda til Alicia å sier at Will ble skutt og drept i retten :O
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 How i Met your mother, når man finner ut at moren har vært død i 6 år, og Ted havner med Robin likevel Anonymous poster hash: 9b4bb...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå