AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har vært singel siden oktober nå. Har en sønn på ett og et halvt år. Grunnen til at det ble slutt mellom meg og barnefar var at han var utro mot meg hele tiden, og jeg kunne ikke finne meg i det lengre. Syns det er kjipt, selvsagt, og savner han jo til tidet, men vet det er til det beste.. Problemet mitt nå er.. Vell, ikke problem, men ... Jeg har såååå lyst på sex! Haha. Men har ingen som kan sitte barnevakt så jeg kommer meg ut noen gang, er helt alene uten noe nettverk.... Hjelp! Neida.. Jeg klarer meg nok fint, men hadde vært deilig å slå ut håret.. Noen andre i samme situasjon? Anonymous poster hash: e38e1...958
Zienna Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Skjønner problemet Se deg om. Noen må du ha i nærheten som kan være barnevakt? En venn, en venninne.. noen som unner deg å slå ut håret. Alle trenger det.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Skjønner problemet Se deg om. Noen må du ha i nærheten som kan være barnevakt? En venn, en venninne.. noen som unner deg å slå ut håret. Alle trenger det. Nei, har ingen :/ Veldig kjedelig. Får vel sjansen en gang i livet, sannsynligvis, men hadde vært deilig å komme seg ut snart Anonymous poster hash: e38e1...958
Zienna Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Din tid kommer Imens får du være åpen for å bli kjent med mennesker. Å ha et nettverk med gode venner er viktig for alle, men spesielt når man er single.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Har ikke barnefar noe som helst samvær med barnet? Anonymous poster hash: fdbfb...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå