Gå til innhold

Oppdatering Shabby Chic-bryllup =)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i bryllup med kleskode "Shabby Chic" denne helga.

Det var som jeg tenkte, overlesset med kapper og rynker og rustne loslitte ting og tang. Antrekket mitt (lyseblå kjole og grå heklet cardigan, grå semskede støvletter og flette i håret med lyseblå og hvite blomster) passerte "under tvil" (!)

De hadde forventet noe mer "middelaldersk i snittet" ?

God mat, og dansing til utelukkende hits fra alle sesongene av "Hver gang vi møtes"......

Anonymous poster hash: 9194f...be5
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrekk og gru!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Takk for oppdatering!

Syntes det hørtes ut som antrekket ditt var fint jeg, tenk å si at det ikke var middelaldersk nok! :ler:

Må bare le. Høres fælt ut.

Enda godt maten var bra! :)

Endret av loffen
  • Liker 1
Skrevet

Hva har Shabby Chic med middelalderen å gjøre?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Var det verdt det?

Det var i grunnen det, mange kjentfolk som var hyggelig å se igjen og som sagt god mat ;)

Skrevet

Nå lo jeg godt! :fnise:

Må signere Dolce over meg her og spørre hva i h*****e shabby chic og middelalder har til felles?

• Liker 3
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Så flott med oppdatering. Har nemlig lurt fælt på dette :fnise:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det var i grunnen det, mange kjentfolk som var hyggelig å se igjen og som sagt god mat ;)

Høres bra ut, dog aner jeg ikke hva middelalderen har med shabby chic å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, hørt på maken... Har man virkelig lov til å "godkjenne" antrekk? Er ikke det opp til gjestene hva de ønsker å ha på seg? Noe så teit... Man kan ha ønsker når det gjelder farger men ellers synes jeg det er opp til hver enkelt gjest.

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste den forrige tråden din og har i likhet med mange andre lurt fælt på hvordan det her kom til å se ut. Hvis de fleste fikk til kleskoden så har det nok sikkert vært gjennomført og flott for de som liker den stilen :)

Men altså... Sa virkelig brudeparet at de hadde forventet en annen stil på klærne? Om det er så viktig at "alle" gjennomfører til punkt å prikke så bør de nesten være behjelpelige med å finne passende klær til gjenstene :P

Flott at dere hadde en fin kveld i hvert fall :)

Skrevet

Jeg leste den forrige tråden din og har i likhet med mange andre lurt fælt på hvordan det her kom til å se ut. Hvis de fleste fikk til kleskoden så har det nok sikkert vært gjennomført og flott for de som liker den stilen :)

Men altså... Sa virkelig brudeparet at de hadde forventet en annen stil på klærne? Om det er så viktig at "alle" gjennomfører til punkt å prikke så bør de nesten være behjelpelige med å finne passende klær til gjenstene :P

Flott at dere hadde en fin kveld i hvert fall :)

Dette her begynner mer og mer å ligne på skuespill og ikke et bryllupsselskap :ler2: Skulle tro gjestene var statister i et stykke og måtte ha spesielle kostymer :nigo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...