AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Vi kjenner ikke så mange som er i den "rette" alderen. Jeg tenker de bør være minst 4-5 år for en sånn oppgave? Bør de helst være i familien? Jeg har en nevø på 5. Han hadde isåfall vært bankers. Forloveden min har ingen nieser eller nevøer. Men forloveren hans har en gutt på samme alder som min nevø. Jentene er det verre med. Min niese er bare 1 år. Den eneste jenta i vår familie som er barn og over 1 år er min kusines datter. Hun kunne nok vært, vi er veldig nære. Men blir ikke det veldig rart? To brudesvenner og bare en brudepike? Jeg kommer ikke på flere jenter faktisk...Og jeg vil jo gjerne ha et visst forhold til dem, ikke velge noen man såvidt hilser på. Anonymous poster hash: ecd6d...4f1
Birdo Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Vi kjenner ikke så mange som er i den "rette" alderen. Jeg tenker de bør være minst 4-5 år for en sånn oppgave? Bør de helst være i familien? Jeg har en nevø på 5. Han hadde isåfall vært bankers. Forloveden min har ingen nieser eller nevøer. Men forloveren hans har en gutt på samme alder som min nevø. Jentene er det verre med. Min niese er bare 1 år. Den eneste jenta i vår familie som er barn og over 1 år er min kusines datter. Hun kunne nok vært, vi er veldig nære. Men blir ikke det veldig rart? To brudesvenner og bare en brudepike? Jeg kommer ikke på flere jenter faktisk...Og jeg vil jo gjerne ha et visst forhold til dem, ikke velge noen man såvidt hilser på. Anonymous poster hash: ecd6d...4f1 Syns ikke det høres rart ut jeg da Vi skal ha nevøen vår(brudgoms side) på 3,5 år som brudesvenn, kanskje sønnen til fetteren min også men han er bare 1,5 år når bryllupet står så vi får se. Som brudepiker skal vi ha niesa vår(min side) på 14 år og datteren til bestevenninna mi på 6 år, og niesa vår(hans side) på 5 år skal vre blomsterpike
Chloe- Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Hadde vært mer rart om dere hadde dratt inn barn fra langt ute i omgangskretsen for å fylle troppen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Det er jo bare å invitere barnehagene i nabolaget til castingshow : ironi:Anonymous poster hash: d49ee...503 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Synes heller ikke det er rart med ulikt antall gutter og jenter. Be dem det er naturlig å be, og se om det passer for dem. Hvis minste er 1,5år, så pass på å ikke ta det så høytidelig om akkurat dette barnet finner ut at det er kjekkere å gå en annen vei eller gå ut til siden fordi der sto noen han/hun kjente. Vår sønn er 21 måneder når vi skal gifte oss, og vi tenker å la en eldre nevø eller niese leie ham, hvis han går med på det, men det er heller ingen krise for oss om han ikke gjennomfører "perfekt" 😊Anonymous poster hash: 5f17a...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Jeg hadde to brudepiker, en på 5 og en på 11. Voldsom høydeforskjell på de to, og bare to jenter. Men de var like nære i slekt og de eneste småbarna som ville. En gutt på 7 år hadde ikke lyst, og en jente på 12 mente hun var for stor til sånt. Men vi spurte alle vi var tante/onkel til, og tok med de som sa ja. Hadde kun en sagt ja, så hadde hun/han trolig fått rolle som ringbærer eller noe. Anonymous poster hash: 68cb5...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå