Gå til innhold

hun lever på utseende og penger fra mannen...mister respekten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få utløp for noe som provoserer meg.

Jeg har en svigerinne som er veldig fokusert på utseende. Hun kommer fra en familie som aldri hadde penger til noe ekstra da de var barn. Nå er hun gift for 2. gang, og separert nok en gang. For knappe ett år siden gikk hun og fortalte de rike slektningene sine hva som var hennes nøkkel til lykke, nemlig kjærligheten og at alle disse matrielle tingene bare var et bonus. At de hadde jobbet sammen som et team, og at det var derfor mannen hennes hadde gjort det så bra. Hun belærte andre i overklassemiljøet og sa at Gud gir når et forhod et tuftet på ærlighet og kjærlighet.. Hun higet etter å passe inn blant "sossen" og presenterte seg selv med merket på bilen og snakket mye om bilen, huset, klær, mote. Det hun drev med var ren skryting av mannens penger og skulle fremstå som den pefekte husmor som også fortjente litt av glansen.

Hun har vært separert i 9 måneder nå og har stort sett virket lykkelig etter at hun kastet ut mannen. ( mange bilder på facebook). På alle bildene gliser hun med nye fine klær på alle bildene, hvor hun da sitter med vin eller champange og skåler med venninner. Mannen hennes passer barna hele tiden, og til og med passer han barnet fra hennes første ekteskap!

Hun er syltynn og har alltid klagd over at hun blir feit av det minste hun spiser. Hun veier maks 45 kilo og kritiserer andre damer som er mindre begavet når det gjelder utseende.

Hun har aldri hatt en ordentlig jobb og er 36 år gammel!! Hun giftet seg og kuttet studiene etter et halvt år på psykologi. Hun kjører rundt i en helt ny bmw, og har en helt ny boble. Hun bor igjen i huset "de" kjøpte, mens mannen har tatt til takke med en leilighet.

Hun har alltid utrettet hår, velstelte negler, pumps, siste nytt av klær og investerer nå i noe som åpentbart minner om gold digging på høyt nivå.

Det verste av alt er at hun gir seg ut for å være kristen! Hun skal liksom være den gode og snille. I tillegg kommenterer hun utseende på barn! Jeg var liksom så "heldig" at jeg ble godtatt da, for jeg var pen nok!

Alle har rett til å bestemme den veien de velger å gå, men for meg er dette en ren skam. Jeg har ingen respekt for henne lenger. Blir provosert av å se at mannen legger ut bilder av barnepass, at han legger ut sørgesitater mens hun sitter med et dollarglis på bilder med venninner i klær han har betalt for!.

Anonymous poster hash: e6cc5...de1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blås i dama, da.

• Liker 5
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jajaja. Syns det virket litt patetisk med sørgesitatENE han legger ut også jeg da...

Legger han ut mange og ofte?

AnonymBruker
Skrevet

Han visste nok hva han gikk til, er ikke akkurat som om han ikke merket oppførselen hennes.

Det foregår mye bak husets fire vegger du kanskje ikke er klar over.

La dama holde på som hun vil.

Anonymous poster hash: c8ff0...76d
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han legger ikke ut ofte, men tror han fikk sjokk da det ble slutt. De giftet seg jo for 1,5 år siden! De har to barn sammen og han har jo gitt alt for denne dama som hele tiden har påstått å elske han. Han fikk nok et sammenbrudd. Han har alltid vært en passiv bruker av facebook og jobber jo konstant.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, han kan takke seg selv. Med dagens lover burde han visst at en rik mann har alt å tape på å gifte seg, spesielt med en fattig jente.

Anonymous poster hash: 2abff...2d4
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han gjorde sine valg og det gjorde hun også. Dem om det.

Anonymous poster hash: e7fde...634
  • Liker 3
Skrevet

Kvinner har da alltid hatt mulighet til å bruke fitta si til litt lettjente penger. Intet nytt under solen!

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at du irriterer deg. Hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen denne dama. Selv om man kansjke kan si at det var smart å komme så heldig ut av det økonomisk. Jeg vet ikke om du husker reklamen for Dagbladet for en del år siden, den med "missekonkurransen" (http://indavideo.hu/video/Miss_World_-_Dagbladet_reklamefilm) Det var det første jeg så for meg når du beskrev denne svigerinnen din :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, takk for reklamesnutten. Hun er litt sånn. Hun synes det er greit at menn kjøper prostituerte, for da blir det mindre voldtekter.

Hun har en del rare utsagn.

.Hun er og forblir en snylter. En person som har utnyttet en annen person på det groveste og er så freidig at hun legger ut bilder av at hun koser seg gløgg ihjel etterpå.

Får vel håpe at hun en dag får som fortjent. At hun overså noe i ekteskapskontrakten og kan få lov til å sitte i kassa på rimi og forstå hvor det er hun egentlig passer inn med den cv'n hun har å vise til.

Det imponerer også at hun ser ut til å være på hoteller med eksen for å " snakke om barna" over en finere middag med roser og full pakke, dagen etter at hun er på sjekkern med venninner ( I klær betalt av han).I tillegg var hun nylig på en dyr reise hvor hun solte seg og festet. Hun føler seg jo berettiget, for hun har jo tross alt vært en veldig god og støttende kone! Helt utrolig hva hun skal få folk til å tro. Hun gjør faktisk mindre hjemme enn en kvinne i full jobb.

Også skrøt hun så av pengene sine, men det å kjøpe ordentlige julegaver til den " fattige" famiien sin, det hadde hun ikke penger til. I tillegg skal hun behandles som en dronning når hun er sammen med typen min. Han kjører henne rundt omkring fordi hun ikke kan kjøre noe annet en automat, nå som hun tross alt bare har hatt nye biler. Bussen tar hun i hvertfall ikke.

TS

Skrevet

At du gidder å bruke energien din på å irritere deg! Dette får du ikke gjort noe med. La nå damen leve sitt liv slik hun ønsker det, og så lever du ditt liv slik du vil. Hva er det du egentlig ønsker med denne tråden?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 30 Mar 2014 - 23:48, said:

Må bare få utløp for noe som provoserer meg.

Jeg har en svigerinne som er veldig fokusert på utseende. Hun kommer fra en familie som aldri hadde penger til noe ekstra da de var barn. Nå er hun gift for 2. gang, og separert nok en gang. For knappe ett år siden gikk hun og fortalte de rike slektningene sine hva som var hennes nøkkel til lykke, nemlig kjærligheten og at alle disse matrielle tingene bare var et bonus. At de hadde jobbet sammen som et team, og at det var derfor mannen hennes hadde gjort det så bra. Hun belærte andre i overklassemiljøet og sa at Gud gir når et forhod et tuftet på ærlighet og kjærlighet.. Hun higet etter å passe inn blant "sossen" og presenterte seg selv med merket på bilen og snakket mye om bilen, huset, klær, mote. Det hun drev med var ren skryting av mannens penger og skulle fremstå som den pefekte husmor som også fortjente litt av glansen.

Hun har vært separert i 9 måneder nå og har stort sett virket lykkelig etter at hun kastet ut mannen. ( mange bilder på facebook). På alle bildene gliser hun med nye fine klær på alle bildene, hvor hun da sitter med vin eller champange og skåler med venninner. Mannen hennes passer barna hele tiden, og til og med passer han barnet fra hennes første ekteskap!

Hun er syltynn og har alltid klagd over at hun blir feit av det minste hun spiser. Hun veier maks 45 kilo og kritiserer andre damer som er mindre begavet når det gjelder utseende.

Hun har aldri hatt en ordentlig jobb og er 36 år gammel!! Hun giftet seg og kuttet studiene etter et halvt år på psykologi. Hun kjører rundt i en helt ny bmw, og har en helt ny boble. Hun bor igjen i huset "de" kjøpte, mens mannen har tatt til takke med en leilighet.

Hun har alltid utrettet hår, velstelte negler, pumps, siste nytt av klær og investerer nå i noe som åpentbart minner om gold digging på høyt nivå.

Det verste av alt er at hun gir seg ut for å være kristen! Hun skal liksom være den gode og snille. I tillegg kommenterer hun utseende på barn! Jeg var liksom så "heldig" at jeg ble godtatt da, for jeg var pen nok!

Alle har rett til å bestemme den veien de velger å gå, men for meg er dette en ren skam. Jeg har ingen respekt for henne lenger. Blir provosert av å se at mannen legger ut bilder av barnepass, at han legger ut sørgesitater mens hun sitter med et dollarglis på bilder med venninner i klær han har betalt for!.

BLÅS I HENNE. Det er bare synd på henne. å ha et så skrudd syn må være stusselig. Anonymous poster hash: ff70f...c8e
  • Liker 2
Skrevet

Men når en ussel NAV-er blir sett på cafe eller legger ut et ikke-sengeliggende bilde av seg selv, da er det opptakt til 3. verdenskrig her inne. Det er liksom ikke et problem så lenge det er en kvinne som får leve ut prinsessedrømmen på bekostning av en eneste mann siden holder liv i håpet til andre kvinner. Forstå det den som kan

Skrevet

Men når en ussel NAV-er blir sett på cafe eller legger ut et ikke-sengeliggende bilde av seg selv, da er det opptakt til 3. verdenskrig her inne. Det er liksom ikke et problem så lenge det er en kvinne som får leve ut prinsessedrømmen på bekostning av en eneste mann siden holder liv i håpet til andre kvinner. Forstå det den som kan

Forskjellen er at tøffelmennene har et valg. De trenger ikke forsørge kjæresten om de ikke vil.

Skrevet

Forskjellen er at tøffelmennene har et valg. De trenger ikke forsørge kjæresten om de ikke vil.

Om det er pikken eller skattefogden som tømmer lommene dine, så er det like ufrivillig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du trenger en hobby. Tullete å irritere seg over ting som ikke angår deg.

Anonymous poster hash: e7fde...634
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er pikken eller skattefogden som tømmer lommene dine, så er det like ufrivillig.

Har du virkelig så elendig kontroll på pikken din?

Anonymous poster hash: e6ea1...e01

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Folk reagerer forskjellig på samlivsbrudd da. Det er vel ikke noen lov om at man må legge seg ned å dø fordi man har gått fra partneren?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet. Hun er separert, var gift i 1,5 år - de har neppe opparbeidet seg stor formue i den tiden? Så jeg går ut fra at hun før eller senere må jobbe.

36 år gammel betyr som regel også at det nærmer seg slutten på å kunne leve på utseende. Massevis av enda penere 25-åringer som er konkurranse.

Anonymous poster hash: c5413...ee0

• Liker 1
Skrevet

Funderer litt på hva som EGENTLIG plager deg jeg TS.

Er dette søsteren til kjæresten din? Er det tiden han bruker på henne som plager deg? Eller det at hun tilsynelatende "får alt" uten å gjøre noe for det? Føles det urettferdig at hun får leve i luksus mens du må jobbe for pengene? Eller hva er det egentlig?

Det finnes mange måter å leve livet på. Slik du beskriver denne damas liv, tolker jeg det dithen at du ikke ville levd slik om du hadde valget. Kanskje var det ikke slik hun så det for seg heller, det får du aldri vite. Tror du får bedre nattesøvn av å akseptere at folk er forskjellige.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...