AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har ei veninne som er i ett veldi ustabilt forhold. Før dem ble ilag drev hun på med en kar, men det ble ikke noe av. Men enda merker jeg at hun er veldi intressert i han, og har klina og rota med han på fest mens hun har type. Hun sier det ikke er noe, men jeg så det jo selv. I ettertid har denne karen prøvd seg veldi på meg. Han er jo dødskjekk, men jeg har holdt tilbake med tanke på veninna mi. Men han sier til meg at han ikke liker henne på den måten, men han syns jeg er så søt og fin. Og jeg kjenner mer og mer på den at jeg syns det samme om han. I går kyssa vi, og det var bare helt magisk. Skal jeg legge det på hylla pga veninna mi? Eller skal jeg spøre henne om det er greit? Er så usikker.. det er jo mange år siden di hadde noe på gang, og hun har jo en annen type nå. Men jeg er veldi usikker på hvordan hun hadde reagert.. vil jo ikke miste henne som venn for en gutt. Takk for svar.Anonymous poster hash: e9844...383 Anonymous poster hash: 152a9...382
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Det synes jeg ikke du skal. Legge han på hylla? Anonymous poster hash: 152a9...382
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Legge han på hylla?Anonymous poster hash: 152a9...382 Ikke legg ham på hylla, venninnen din har jo kjæreste.
Verpus Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Venninnen din vil nok sette pris på at du spør.
Fuglen Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Jeg tror jeg hadde pratet med venninnen min om det, sagt at du har kysset ham og begynner å få følelser for ham. Og så ta det derfra. Synes ikke du skal gi han opp uten å snakke med henne, men synes heller ikke du skal gå videre med ham før du vet om det er "greit" for henne.
Magnifique Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Hei. Ettersom det er en del år siden de hadde kontakt, bør det være greit at du nå har kontakt med denne mannen. Venninnen din kan ikke si noe på det, ettersom hun ikke har noen relasjon til han lengre. (?) Men det kan jo være en ide å likevel nevne det for henne. Vær ærlig og åpen om det, også ser du an reaksjonen hennes. Hvis hun har kommet over han og er ei god venninne, vil hun nok ikke bry seg så mye, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Okei. Jeg tror jeg skal prøve å snakke med henne i morra. Jeg er så redd hun skal bi sur og skuffa.. og at forholde vårt skal gå adundas! ts.Anonymous poster hash: 152a9...382
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Okei. Jeg tror jeg skal prøve å snakke med henne i morra. Jeg er så redd hun skal bi sur og skuffa.. og at forholde vårt skal gå adundas! ts.Anonymous poster hash: 152a9...382 Vel, men hvis du virkelig liker den her fyren så er ikke det ditt problem. Hvis hun står i veien for noe som kan bli veldig positivt for deg, så er hun en dårlig venninne.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Vel, men hvis du virkelig liker den her fyren så er ikke det ditt problem. Hvis hun står i veien for noe som kan bli veldig positivt for deg, så er hun en dårlig venninne. Vel, ja.. jeg har vært singel i tre år, og "datet" en del, men han her er den første som har "vekka" noe i meg :-) ts.Anonymous poster hash: 152a9...382
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Vel, ja.. jeg har vært singel i tre år, og "datet" en del, men han her er den første som har "vekka" noe i meg :-) ts.Anonymous poster hash: 152a9...382 Vel, da vet du hva du har å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå