Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i 4 år nå, og jeg kjenner at jeg begynner å få nok. Han legger ikke nok merke til meg om jeg kan si det sånn, han gir meg aldri komplimenter, koser aldri med meg (med mindre han prøver å få seg noe), og er egentlig veldig kald. Problemet er også at jeg føler han stoler altfor mye på meg, ikke at det er noe negativt, men han viser ALDRI at han kan være sjalu og det tærer litt på meg. Det er nesten så det trigger meg til å gjøre noe dumt, han fører meg jo nesten så og si selv i noen andres armer. Og jeg har begynt å tenke at det kanskje er en grunn til at han gir så faen, og det er at han kanskje bare venter på at noe skal skje... selvom jeg aldri kunne tenkt meg å være utro, og det vet han og. Men det hadde vært fint med litt sjalusi da, eller er jeg helt på jordet? Sjalusi er jo en bekreftelse på at man er redd for å miste hverandre? Huff, vet ikke hva jeg skal gjøre :( Var ute på byen igår, og da kom jeg i kontakt med en hyggelig fyr som prøvde å kysse meg hele tiden, men jeg rygget unna. Men jeg tenkte på det, at jeg kanskje skulle latt han kysse meg.

Anonymous poster hash: 11c6d...448
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og ja, jeg har tatt det opp med han. At jeg synes han må legge mer merke til meg og gi meg bekreftelser, ikke hele tiden men sånn i ny og ne. Jeg krever ikke så mye av typen min, men jeg synes jeg bør få kreve litt bekreftelse her og der..

TS.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

Fortell om han typen som prøvde å kysse deg på byen da vel. ;)

Nei, det hjelper ikke. En gang møtte jeg xen min på byen, og han prøvde seg veldig og da jeg fortalte dette til typen min sa han ingenting. Viste ikke sjalusi eller noe som helst, spurte ikke engang om jeg gjorde noe dumt! Virker jo nesten som han mener at jeg er så stygg at ingen andre vil ha meg. Han skulle sett meg ute på byen, da får jeg masse oppmerksomhet fra gutter! Har også sagt det til han at jeg får mer oppmerksomhet fra gutter på byen og kompiser, enn jeg gjør av han. Og da sier han ingenting, han sier bare "sorry da"......!!!! :frown:

Gjest Kvinneline
Skrevet

Kanskje han ikke lengre har følelser for deg? Når man blir litt likegyldig er det ofte grunnen desverre.

Skrevet

Nei, det hjelper ikke. En gang møtte jeg xen min på byen, og han prøvde seg veldig og da jeg fortalte dette til typen min sa han ingenting. Viste ikke sjalusi eller noe som helst, spurte ikke engang om jeg gjorde noe dumt! Virker jo nesten som han mener at jeg er så stygg at ingen andre vil ha meg. Han skulle sett meg ute på byen, da får jeg masse oppmerksomhet fra gutter! Har også sagt det til han at jeg får mer oppmerksomhet fra gutter på byen og kompiser, enn jeg gjør av han. Og da sier han ingenting, han sier bare "sorry da"......!!!! :frown:

Eventuelt så stoler han på deg?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke lengre har følelser for deg? Når man blir litt likegyldig er det ofte grunnen desverre.

Men da forstår jeg ikke hvorfor han ikke bare gjør det slutt? Og han har vært sånn her i minst 3 år. Så jeg tror han egentlig bare er sånn av person, i starten var det såklart masse kjærlighet og klissklass. Men jeg føler meg nesten litt lurt, for den personen jeg forelsket meg i er ikke den han er idag. Jeg forelsket meg jo i en varm, omtenksom og kosete gutt :(

AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt så stoler han på deg?

Joda, men jeg føler at han undervurderer meg eller hva jeg skal si. At han tenker "hu der kommer aldri til å gå fra meg, hu der kommer aldri til å kysse en annen gutt", og det er litt vondt altså. Det er litt deilig å få se kjæresten sin sjalu til tider, for det er en bekreftelse for meg på at han er glad i meg og bryr seg, er redd for å miste meg. Men han viser jo ingen tegn til det.

AnonymBruker
Skrevet

Så du vil ha en mann som er sjalu og som skal føle seg usikker/redd på deg? Hvorfor vil du ha en slik mann?

Anonymous poster hash: b2982...77e

• Liker 3
Skrevet

Må være slitsomt å være med en jente som har så lav selvtillit at hun trenger bekreftelser. stakkars mann..."hadde vært fint om hadde vist litt sjalusi" hahaha herregud

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du vil ha en mann som er sjalu og som skal føle seg usikker/redd på deg? Hvorfor vil du ha en slik mann?

Nei, jeg vil ha en som viser at han er i stand til å vise følelser. Det er ikke snakk om lav selvtilit, for det har jeg ikke, men JEG er en person som føler at litt sjalusi i forholdet er sunt. For det er for MEG en bekreftelse på at han bryr seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må være slitsomt å være med en jente som har så lav selvtillit at hun trenger bekreftelser. stakkars mann..."hadde vært fint om hadde vist litt sjalusi" hahaha herregud

Hvis kjæresten din ikke viste deg noe som helst bekreftelse, uansett hvordan, så tror jeg ikke du hadde syntes det var så kjekt heller. Det er faktisk vondt å føle på det at kjæresten din tar deg for gitt, men nå vet jeg ikke om du noengang har hatt kjæreste og eventuelt hvor gammel du var da, og hvor lenge dere var sammen. Det er ikke snakk om at jeg har dårlig selvtilit, for det har jeg ikke. Så du trenger ikke komme med sånne latterlige anklagelser når du ikke vet hvem jeg er eller hvordan jeg ser ut eller føler meg.

• Liker 4
Skrevet

Fysj og æsj, har du en mann som stoler på deg? Skammelig!! Dump han...

AnonymBruker
Skrevet

Fysj og æsj, har du en mann som stoler på deg? Skammelig!! Dump han...

Folk er forskjellige. Noen liker å få bekreftelser via sjalusi, andre ikke. Sånn føler jeg det, og har du ikke noe bedre å svare med så trenger du heller ikke komme med sarkastiske kommentarer. Hadde du vært meg kunne jeg bannet på at du følte det samme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vil ha en som viser at han er i stand til å vise følelser. Det er ikke snakk om lav selvtilit, for det har jeg ikke, men JEG er en person som føler at litt sjalusi i forholdet er sunt. For det er for MEG en bekreftelse på at han bryr seg. Anonymous poster hash: 11c6d...448

Så for deg så er det å være sjalu en bekreftelse på "det å vise følelser"? Mens det andre han gjør er: ikke visende følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du er en av de jentene som hyler om: jeg vil ikke ha en sjalu mann!!! Men inners inne så vil du ha en.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du er en av de jentene som hyler om: jeg vil ikke ha en sjalu mann!!! Men inners inne så vil du ha en.

Jeg sier det jo selv at jeg vil ha en sjalu mann jo? Det har jeg også sagt til han, at jeg kunne ønske han ikke var så care.

Skrevet

Folk er forskjellige. Noen liker å få bekreftelser via sjalusi, andre ikke. Sånn føler jeg det, og har du ikke noe bedre å svare med så trenger du heller ikke komme med sarkastiske kommentarer. Hadde du vært meg kunne jeg bannet på at du følte det samme.

Han viser vel sin kjærleik på andre måter da. Kjærlighetens språk er mange.

Å forvente at han skal snakke ditt, fordi det passer deg best, er jo urealistisk. Kanskje han ønsker at du ikke var sjalu.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener TS. Exen min var aldri sjalu. For meg virket det som han ikke brydde seg. Jeg synes det er bra å være litt sjalu. Men ikke slik at det skaper dårlig stemning.

• Liker 1
Gjest Nikee
Skrevet

Ser det er mange som rett og slett mener det er TS sin feil, det blir jo veldig spekulering i mine øyne. Slik TS skriver det så viser ikke mannen noen form for interesse for henne. Jeg vet ikke med dere, men når jeg har vært i forhold så har man da virkelig vist for sin kjære at man er glad i vedkommende på den ene eller andre måten.

Når han ikke kjærtegner henne, gir komplimenter men heller gir henne en følelse av at hun ikke betyr noe for ham så er det faktisk ikke noe bra forhold. Jeg forholder meg til hva TS skriver, og regner med hun hadde nevnt det hvis han gjorde noe koselig for henne eller viet henne oppmerksomhet på en eller annen måte.

Slik han er her (fremstillingen) så er han helt fraværende (?)

TS det er bare en ting å gjøre og det er å snakke sammen. Du må kommunisere dette tydelig til han! Om han ikke lytter så må du faktisk si at når du vurderer å kysse en annen fordi du vil føle deg elsket, eller sett så er det noe alvorlig i veien med deres forhold og grep må bli tatt. Om ikke det skjer noen endringer mellom dere, dvs. du må se på hvilke ting/handlinger han gjør for deg, og hva du gjør for ham, og det ikke er noe der, så er det best å bare gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...