AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har drømt om to menn fra min barndom, der den ene er den trygge solide, stille, men trengende sorten, og den andre er den upålitelige slendrianen som er veldig sexfiksert. I drømmen kunne jeg velge mellom de to, og jeg hilste den første velkommen hjem og kunne gi han en klem, men der følte jeg det stoppet for eg og det ble altfor tydelig at jeg ville bli fanget av hans behov for meg. Den andre var i denne drømmen en halvkriminell og noen var etter han, men når han skulle forlate bygningen dro han meg med seg, på en trygg og god måte. Men jeg tenker at det kunne være som i en film, at jeg var et dekke for at han skulle komme seg unna de som forfulgte han. Men denne gangen forsøkte han seg ikke på seksuelle tilnærmelser, slik som i tidligere drømmer. Nå når jeg har tenkt på denne drømmen så ser jeg på en måte at de to representerer menn jeg egentlig ikke ønsker noen relasjon til. Den ene vil gi meg fengselfølelse, den andre vil alltid gjøre meg utrygg. Så hvilken type person er den som ville gitt meg en følelse av å være trygg, elsket og ønsket uten at jeg vil føle meg presset til et liv jeg ikke ønsker? Kan denne drømmen gjøre det tydelig hva slags mann som egentlig passer best for meg? Det hører med til historien at han siste er en som alltid har irritert meg. Anonymous poster hash: 75acf...190
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Beklager skrivefeil i tittel. Anonymous poster hash: 75acf...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå