AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Hva gjør jeg når baby på 7 mnd virkelig tar hardt i og kryper? Såklart tror jeg ikke han gjør dette for å være kjip, men det gjør veldig vondt. Prøver å si au og ta hånda vekk, men ingen effekt. Anonymous poster hash: db05f...c2d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Er vel ikke så mye å gjøre... Unngå situasjoner der babyen klarer å få tak, og klype? Anonymous poster hash: 39c89...fcb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Babyen gjør det for å kose. Prøv å løse opp klypa og hold i hånda istedenfor. Jeg sier aldri nei når de gjør slikt. Det viser jo at kos er forbudt.Anonymous poster hash: 18c59...d11 1
minister-mio Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Babyen gjør det for å kose. Prøv å løse opp klypa og hold i hånda istedenfor. Jeg sier aldri nei når de gjør slikt. Det viser jo at kos er forbudt.Anonymous poster hash: 18c59...d11 Det viser at den man klyper får vondt! 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Det viser at den man klyper får vondt! Ja, og istedenfor å vise hva som er forbudt så kan man da vise annen type kos med hånda.Anonymous poster hash: 18c59...d11 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Den ungen får mye kos, så kos vet han godt at er lov, jeg gjør alt feil, samboer, ammer i søvn, bærer, holder. Han klyper mye når jeg holder han på armen, litt vanskelig å endre stilling, han er sterk, og genser demper ikke stort. Han klyper og puppen, den er full av kloremerker, men har begynt å feste klypa (hånda) hans i genseren eller bhen, det funker 80-90%Anonymous poster hash: db05f...c2d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Samsover. Ikke boerAnonymous poster hash: db05f...c2d
Missy1 Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Får du respons i form av at han syns det er gøy når du sier nei? Isåfall bør du ignorere klypinga og ikke gi noe respons (han er nok litt for liten til at han gjør det besvisst så jeg antar at det ikke er noe respons) Ellers ville jeg prøvd å bare ta bort hånda hans, evt holdt hånda med tommelen i håndflata hans og kosa med hånda hans på deg isteden (men fortsatt, kanskje han er for liten til å forstå den kosinga og). 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 vanskelig å ikke gi NOE respons, da det er vondt, men skal prøve å kutte ut au. han ler ikke eller noe, så syns ikke det er åpenbart morsomt, tror mulig han prøver å kose. han gjør det bare med meg Anonymous poster hash: db05f...c2d Anonymous poster hash: db05f...c2d
Missy1 Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 vanskelig å ikke gi NOE respons, da det er vondt, men skal prøve å kutte ut au. han ler ikke eller noe, så syns ikke det er åpenbart morsomt, tror mulig han prøver å kose. han gjør det bare med megAnonymous poster hash: db05f...c2d Anonymous poster hash: db05f...c2d Ja jeg vet. Har et barn som kløyp mye før, nå biter han så det er ikke noe mer behagelig Tenker han er så liten at det ikke er bevisst. Prøv bare å ta hånda hans vekk uten noe særlig rabalder rundt det. Tenker at det ikke er noe vits i å tilføre noe negativt som å si nei når han ikke helt skjønner hva han gjør. De vokser seg forbi den klype og lugge alderen
Niennas Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd. Niennas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå