Gå til innhold

Jeg er ikke akkurat

Anbefalte innlegg

Skrevet

så forbanna perfekt.

Jeg dro vekk stolen når bestefar skulle sette seg.

Jeg holdt lillesøsteren min i sjakten der man kaster søppel.

Jeg var den første til å kaste meg fra ti-meteren.

Jeg ga fingeren til alle de som ikke ville.

Jeg hadde i mye paste og trodde jeg var kul.

Selvfølgelig valgte jeg militæret.

Spesiell utdannelse var en selvfølge.

Så lenge alle kunne se hvor gal jeg var.

Jeg var 6 mnd i Irak. 4 i Syria. 6 mnd andre steder. Og 28 mnd i Afghanistan.

Snart kommer jeg hjem. Og setter meg ned.

Da ser jeg på TV. Ser på andre. Ikke andre som ser på meg.

Jeg vil trenge å holde glasset med to hender.

Jeg er fortsatt ung. Men jeg tror at jeg vill sitte i denne stolen til jeg er 88. Fordi jeg er lamslått. Av verden har å by på der det er krig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

så forbanna perfekt.

Jeg dro vekk stolen når bestefar skulle sette seg.

Jeg holdt lillesøsteren min i sjakten der man kaster søppel.

Jeg var den første til å kaste meg fra ti-meteren.

Jeg ga fingeren til alle de som ikke ville.

Jeg hadde i mye paste og trodde jeg var kul.

Selvfølgelig valgte jeg militæret.

Spesiell utdannelse var en selvfølge.

Så lenge alle kunne se hvor gal jeg var.

Jeg var 6 mnd i Irak. 4 i Syria. 6 mnd andre steder. Og 28 mnd i Afghanistan.

Snart kommer jeg hjem. Og setter meg ned.

Da ser jeg på TV. Ser på andre. Ikke andre som ser på meg.

Jeg vil trenge å holde glasset med to hender.

Jeg er fortsatt ung. Men jeg tror at jeg vill sitte i denne stolen til jeg er 88. Fordi jeg er lamslått. Av verden har å by på der det er krig.

Har Norge hatt styrker i Irak og Syria? Fint hvis du kan utdype dette.

Anonymous poster hash: 12fa0...a9a

Skrevet

Jeg har ved flere anledninger skrevet hvor jeg er født. Det er bare å lese i vei, kjære:)

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Åpenbart psykiatri. Ingen land har hatt styrke i Syria. Du skriver på en måte som gjør at jeg mistenker psykiatri og ikke soldat. Selvsagt faller naive jenter her inne for det, og det er vel derfor du gjør det antageligvis.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart psykiatri. Ingen land har hatt styrke i Syria. Du skriver på en måte som gjør at jeg mistenker psykiatri og ikke soldat. Selvsagt faller naive jenter her inne for det, og det er vel derfor du gjør det antageligvis.

Lanista er et troll, han er avslørt som det mange ganger i andre fora han har frekventert. Bildene han poster er hentet fra nettet. Jeg har linker til alle fotoene han bruker om noen vil ha det bekreftet.

Anonymous poster hash: 04097...ffe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han utgir seg for å være amerikansk soldat, for å forklare den biten. Men alt han kommer med er løgn.

• Liker 3
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Altså, jeg har jobbet i psykiatrien i ti år, og jeg kjenner igjen denne måten å skrive på. Tankekaoset, det å utgi seg for å være noe annet enn man er osv.

Det er vel greit at folk får late litt som på nettet, men det blir dumt når jenter (som drømmer om å få kontakt med spennende soldater) kanskje blir lurt av denne fyren. Hvem vet..kanskje han er farlig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg har jobbet i psykiatrien i ti år, og jeg kjenner igjen denne måten å skrive på. Tankekaoset, det å utgi seg for å være noe annet enn man er osv.

Det er vel greit at folk får late litt som på nettet, men det blir dumt når jenter (som drømmer om å få kontakt med spennende soldater) kanskje blir lurt av denne fyren. Hvem vet..kanskje han er farlig?

Han treffer aldri noen, så det går nok greit.

Jeg tenker han har det fint her på KG, hvor en gjeng dumme nek går rett på limpinnen når han poster sine historier. Har lest noen andre tråder han har hatt her og det er helt vanvittig hvor naive og dumme mange her inne er. Huff.

• Liker 2
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Han treffer aldri noen, så det går nok greit.

Jeg tenker han har det fint her på KG, hvor en gjeng dumme nek går rett på limpinnen når han poster sine historier. Har lest noen andre tråder han har hatt her og det er helt vanvittig hvor naive og dumme mange her inne er. Huff.

Du skal ikke si det for sikkert. Du sier jo selv hvor utrolig det er hvor naive og dumme mange her inne er.. Så skal de ut på gata og "redde" denne tøffe, modige og litt stakkarslige "soldaten", som egentlig er en schizofren som har seponert medisinene sine..

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke si det for sikkert. Du sier jo selv hvor utrolig det er hvor naive og dumme mange her inne er.. Så skal de ut på gata og "redde" denne tøffe, modige og litt stakkarslige "soldaten", som egentlig er en schizofren som har seponert medisinene sine..

Jo, jeg har hatt veldig mye kontakt med ham i flere år. Han kommer ikke til å treffe noen herfra, han liker bare å få oppmerksomhet for det han skriver. Stol på meg angående det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...