AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Hei, Jeg driver men en type som jeg liker veldig godt. Han har sagt han liker meg og jeg liker ham. Problemet er at jeg konstant går rundt med en klump i magen fordi han sier ingenting. vi bor en time fra hverandre og er veldig opptatt med hvert vårt, så det er jo naturlig at en del av kontakten. Og han virker så utrolig utrolig uinteressert. Jeg ser jo hvor ofte han er logget på facebook på mobil (altså at han sjekker), og at han oppdaterer facebook ofte, deler artikkeler, skriver statuser osv. Minimum 1 gang om dagen. Men han snakker så sjeldent til meg, og jeg har rett og slett sluttet å ta initiativ til samtale ettersom jeg føler jeg drar hele lasset av kontakten. Når jeg ikke sender melding på et par dager får jeg gjerne et "Sap?" eller "Hva gjør du?".. Prøver jeg å snakke om noe annet så svarer han enten ikke (lest men null svar), eller svarer kort. Og det er mildt sakt skikkelig slitsomt. F.eks nå hadde vi ikke snakket siden fredag. Han (22:37): (Navnet mitt)! Han (22:37): Har du hatt en fin helg? Meg (22:37): Veldig fin, hva med deg? Han (22:37): Jupp. Meg (22:38): Hva har du gjort da? Han (22:38): Var ute en tur på fredag, i går bare daffa jeg hjemme. Meg (22:38): Deilig. Han (22:40): Du da? Meg (22:41): Kost meg en del med familien, trent masse og hengt over mattebøkene x antall timer for mye. Han (22:41): Flink Meg (22:41): You know, prøver Lest 22:45. Jeg blir så irritert, og jeg føler meg skikkelig drittunge som er irritert ikke minst. Jeg antar noe av irritasjonen kommer fordi jeg VET han er på facebook og sjekker telefonen og ikke gidder ta kontakt, og at vi ser hverandre "ekstremt sjeldent" ettersom han "er så opptatt" (daffer hjemme, drar på byen). Sist vi så hverandre var for 5 uker siden. Må bare få det ut. Er så SUR (men unngår å mase mer på han, for når jeg nevner det blir han bare grinete.) Anonymous poster hash: df070...016
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Dater litt samme type.. Aner ikke hva jeg skal gjøreAnonymous poster hash: 8ac72...714
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 He's not that into you. Anonymous poster hash: f0a49...ca6 1
bruker_K Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 virker ikke som om han er veldig interressert.. når jeg har holdt på me gutter, har vi snakket minst annen hver dag. samtalen dere hadde.. var tomprat. virker ikke som dere har så mye å snakke om? eller at han/du/begge prøver. hadde sett meg etter en annen jeg lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 DET ER SÅ FRUSTRERENDE! Jeg føler personlig for å slå inn trynet hans, men man kan jo ikke gjøre sånt ( ) Jeg liker han så godt men jeg oooorker faktisk ikke mer. Når jeg leser igjennom samtalene våre er 9/10 samtaler slik hvor jeg skriver lange utfyllende meldinger og han svarer med 3-4 ord.. Hva er galt med ham. Spør jeg om hvordan det går på jobben? "Det trenger ikke du tenke på" Hvordan det går med plata han og bandet hans driver å produserer? "Bra." Stadig blir han tagget i bilder på facebook/instagram hvor han er ute i helgene osv. Men vi kan så klart ikke se hverandre fordi han er så sykt opptatt med platen/jobben. Kan ikke sende melding fordi han er så opptatt. Men sosiale ting har han tid til flere ganger i uken. SDHGLSDKFSHLDFHS TS. Anonymous poster hash: df070...016
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 virker ikke som om han er veldig interressert.. når jeg har holdt på me gutter, har vi snakket minst annen hver dag. samtalen dere hadde.. var tomprat. virker ikke som dere har så mye å snakke om? eller at han/du/begge prøver. hadde sett meg etter en annen jeg lykke til Får liksom brått meldinger om at han gleder seg sånn til å se meg neste gang osv, men så liksom skjer det ikke. Drevet på ca 4 mnd nå. Men ja, jeg får veeeldig den følelsen selv, bortsettfra at han sier det ikke er sånn.. Jeg sier ingenting fordi jeg bare gidder ikke lenger. Nå får han ta en del av støyten..? TS. Anonymous poster hash: df070...016 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 ... fortsettelse av samtalen Meg (23:06): Ellers da? Han: (23:08): du vet Han (23:08): Megastress Han: (23:08) 247 Meg (23:08): veldig hører jeg Lest 23:11 zzzz. TS. Anonymous poster hash: df070...016
Sylvari Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Kan jeg spørre...hvorfor gidder du? Hva er det med han som gjør han så innmari spesiell at du finner deg i slikt? 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Han er igrunn den første på eeeeviglenge som får det til å kile i magen. Men jeg begynner sakte men sikkert å få for meg at jeg tenner på avvisning eller noe, for hva søren er det her. TS. Anonymous poster hash: df070...016 1
Mrs Smith Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Han er ikke interessert, bare å ha deg i tilfelle han skulle få lyst på litt sex. TS her. Vi har faktisk bare hatt sex en gang på de fire mnd, overnattet to ganger og vært sammen (både offentlig og hjemme hos hverandre) uten om det.. Så tror liksom ikke det er det heller Anonymous poster hash: df070...016
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Kanskje du er en emosjonell masochist? Kanskje det TS Anonymous poster hash: df070...016
Mrs Smith Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 1
Ferny Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Dere bor en time unna hverandre, men har ikke sett hverandre på FEM UKER? Hm. Virker ikke akkurat liv laga. Pluss at han virker som en idiot på de meldingene du har postet her. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Lurer på hvorfor dere legger skylden på han. Du har jo bare standard normale svar du også TS. Ikke noe spesielt fra noen parter. Anonymous poster hash: 2a7e1...7c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 Dere bor en time unna hverandre, men har ikke sett hverandre på FEM UKER? Hm. Virker ikke akkurat liv laga. Pluss at han virker som en idiot på de meldingene du har postet her. Han spiller inn plate skjønner du, og da er han så dødopptatt.. I allefall i ukedagene (vet han kommer rundt 23:30 hver dag, så forstår jo hverdagsproblemet). Men feks på lørdag var han hjemme hele dagen. Blir rett og slett fornærmet over at jeg ikke blir prioritert, når det 90% av tiden er jeg som må bruke 300 kr på tog (150 hver vei) for at vi skal være sammen likevel.) TS Anonymous poster hash: df070...016
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #18 Skrevet 30. mars 2014 Lurer på hvorfor dere legger skylden på han. Du har jo bare standard normale svar du også TS. Ikke noe spesielt fra noen parter. Anonymous poster hash: 2a7e1...7c8 Jeg har gitt opp. Før pleide jeg ofte å sende meldinger om hva jeg gjorde, spørre om hva han dreiv med osv. "lange meldinger" (typ 5-6-7 setninger), eller bare en "hey, savner deg i dag" osv, som han ofte dret i å svare på. Da blir det til at jeg ikke gidde lenger. TS Anonymous poster hash: df070...016 1
Selma1984 Skrevet 30. mars 2014 #19 Skrevet 30. mars 2014 Huff, dette høres kjent ut Så bra at du har gitt han opp. Finnes andre man kan bruke tiden sin på, som faktisk gir noe igjen! 1
Schweppes Skrevet 30. mars 2014 #20 Skrevet 30. mars 2014 Ikke kast bort tida di på en så lame fyr. Det kommer ikke til å bli noe bedre, jeg kjenner igjen typen 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå