Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #1 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei jeg har søkt på britiske studier , og lurer nå på om det var lurt. Er det noen andre som har søkt på det samme eller kjenner noen som har gjort det?. Jeg lurer på om det blir vanskelig å finne jobb etter endt utdanning. Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å begynne å jobbe i utenriksdepartementet og håper dette er den rette utdannelesen å ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boudica Skrevet 8. juni 2004 #2 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg studerer på dette studiet nå. Aner ikke hva jeg kommer til å gjøre etterpå, det er LANGT frem dit, men du får en kompetanse både innen engelsk språk og kultur, i tillegg til den kompetansen du får innen støtteemnene dine (min. 40 studiepoeng). I tillegg gir det jo en kompetanse i seg selv å fullføre en Bachelorgrad. Dette er jo en ganske åpen grad, og hva man gjør etterpå vil jeg tro i stor grad avhenger av hvilken vei du velger å gå i forhold til støtteemner og hvor du velger å ta 80 studiepoeng.Tenkte jeg skulle få med meg neste gang karrieresenteret har karrieredag... Det er i hvertfall et VELDIG intressant studie. Jeg stortrives med det.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå