AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har nå i 5 år gått opp og ned i vekt. Det er snakk om 10-20 kg forskjell. Jeg la på meg 10 kg igjen nå for litt siden og holder på å gå ned i vekt i skrivende stund. Dette har så klart resultert i hengepupper - og da er jeg 20 år gammel.. De henger ganske mye, men jeg er ellers fornøyd med de sånn sett. Om jeg for eksempel strekker armene i været syns jeg de ser helt fine ut! Da henger de jo så klart fortsatt, men de ser litt fastere ut.. Jeg prøvde å finne et bilde som ligner, men det ser mørkt ut altså. Ligner litt på disse: http://aabelsuzanne.files.wordpress.com/2013/11/bodybirth.jpg Er det noe håp for meg eller? Om det ikke er mulig er det klart at jeg vil legge meg under kniven. De er rett og slett forferdelig stygge, jeg er så fornøyd med resten av kroppen min men de ødelegger alt. Og jeg er litt redd for å ta brystløft da jeg får mange flere arr og sannsynligvis mye mindre pupper også. Jeg er nå en C-cup, men kan tenke meg at om jeg tar brystløft så blir jeg plutselig A-cup.. Og det vil jeg jo heller ikke. Sliter med å få puppene til å se bra ut i BH også faktisk, har blitt skikkelig ille etter siste vektoppgang, og nå skal jeg jo ned i vekt igjen...... Det er ganske sårt. Jeg har kjæreste og han er veldig fornøyd med de, så det letter jo en smule på selvbildet - men likevel vil jeg operere dem. JEG er ikke fornøyd og håper virkelig der er en naturlig måte som faktisk fungerer, som jeg kan bruke. Da for eksempel trening. Jeg har hørt at det fungerer, men jeg kan ikke forstå at det skal fungere da puppene bare er... Fett og melkekjertler. Noen som har råd og tips? Jeg er student og har ikke akkurat råd til å ta silikon heller, og skal jeg spare tar det jo flere år. Finnes det en naturlig måte å gjøre det på, så er det bedre å trene seg opp til det fremfor å spare flere tusen.. Jeg har søkt på mange øvelser på nettet, men leser aldri at det fungerer og andres erfaringer. Please help! Anonymous poster hash: 6c7ea...327
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Man kan stramme opp brystmusklene, men om puppene allerede henger så vil de ikke kunne løftes veldig mye av trening. Går du ytterligere ned i vekt så er det sjanse for at de mister en del fylde da brystene kun så og si består av fett. Vanskelig å forutse hva resultatet blir når du har nådd idealvekten. Nå synes jeg ikke de puppene på bildet var spesielt hengete da, men. Mulig du tenker mer på fylden/fasthet? Endret 30. mars 2014 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Det finnes ikke muskler i puppene. De består av hud fylt med fettvev. Så nei puppene kan du ikke trene opp. Og hadde det funnes en hudkrem, som virkelig strammet opp, så hadde det ikke vært en eneste rynke å oppdrive på noen mennesker. Men som Runforit sier, så kan du trene opp brystmusklene. De som ligger bak puppene. Får du bygd opp disse betraktelig, så vil du få litt mer fylde bak puppa. Anonymous poster hash: 30b70...73c
bib_84 Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Du kan trene brystmusklene, det vil kanskje gi et lite løft, men selve brystene kan du ikke forandre med trening. De vil kanskje endre seg etter hvor mye du veier: Går du opp i vekt blir de større/fastere, går du ned i vekt blir de mindre og slappere. Det er iallefall min erfaring. Jeg har selv hengepupper som er store - har alltid hatt det så hos meg er det genetisk. Det har vært et slit, de er i veien og jeg har alltid hatt store komplekser for de. Men nå nærmer jeg meg 30 med stormskritt, og jeg kan endelig si at jeg er fornøyd, selv om de henger og peker til hver sin side Mannen er storfornøyd, og har jeg en god BH er det jo ikke noe som er synlig for andre. Min erfaring er at kroppslig sett så er det alltid noe man vil forandre, særlig når man er ung og påvirkes lett av andre/av media. Men etterhvert som man blir eldre, får livserfaring og blir tryggere på seg selv så spiller slike ting mindre og mindre rolle. Det er kanskje en mager trøst nå, men uansett kjekt å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå