Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke eksen din heller, tydeligvis. I tillegg må han ha vært ekstremt spinkel.

Anonymous poster hash: 6b182...537

Nei han gjorde ikke det, men han var sterk fra naturens side. Spinkel var han ikke :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei han gjorde ikke det, men han var sterk fra naturens side. Spinkel var han ikke :)

Nei, når han blir slått av en kvinne er korrekt uttrykk "patetisk", ikke "sterk".

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, når han blir slått av en kvinne er korrekt uttrykk "patetisk", ikke "sterk".

Nei, det handler vel mer om at jeg har teknikken inne, en hemmelighet jeg ikke avslører før mannen absolutt skal vise seg ;)

En mann er ikke svak eller patetisk bare fordi en kvinne vinner over han. Herregud.

Endret av Tris
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håndbak er 70% teknikk og 30% styrke ca.. Jeg er liten men tar svære boleaper men lært teknikken når jeg var liten,,

Anonymous poster hash: 40a4d...37a

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva den teknikken er jeg :laugh:

Jeg er pinglete, trener aldri og når jeg har gjort det har det uansett ikke ført noesteds.

Anonymous poster hash: 5112c...887
AnonymBruker
Skrevet

En mann er ikke svak eller patetisk bare fordi en kvinne vinner over han. Herregud.

Han er i alle fall ikke lenger en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Han er i alle fall ikke lenger en mann.

Dette hadde du god greie på? :fnise:

Teknikk dette, ts.

Anonymous poster hash: 2315d...3db

Skrevet

Teknikk eller ikke, man skal være rimelig svak for å tape i håndbak mot en gjennomsnittlig kvinne. Dersom du var fitness-freak, eller i det minste veldig treningsglad, og han sofagris, så hadde jeg skjønt det.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Jeg hadde nok aldri slått min egen kjæreste i håndbakk, han er mye sterkere enn meg. Men jeg har slått mange sterke gutter, så det er nok ikke helt uvanlig. Men nå er jeg ganske sterk av natur også da.

Endret av alegria
Gjest Lincoln
Skrevet

Det er morsomt å la jenter vinne i ting av og til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

som regel lar man damene vinne.

Anonymous poster hash: 37658...3e3
  • Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Haha en typisk manneunnskyldning.. Man ser veldig godt om en mann faktisk blir sprutrød i ansiktet og sliter med å få ned hånden til vedkommende, eller om han bare "lar henne vinne".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg tar også typen i håndbak, på teknikk :D

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

tok typen i går jeg:) to ganger til og med... :P

Skrevet

Jeg er ikke noen pingle, og har trent i mange år. Hadde ikke hatt sjanse til å slå mannen min i håndbak.

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

jeg og typen tok håndbak i helga under et nachspiel. det endte med at jeg vant. han ville ha revansje i dag, men jeg vant i dag også. jeg trener lite, men er naturlig ganske sterk. han ble skikkelig flau, og skylde på det gikk mest på teknikk. ikke vet jeg, men er dette vanlig? at jenta er den sterkeste? :)

Døh. Han må være en pusling da. ;)

Hvis du er sleggekaster fra Russland så forstår jeg det, men ellers...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg nesten vanskelig for å tro. Hvis det stemmer, bør han kanskje ta seg en tur til legen og sjekke at alt er som det skal? En del sykdommer kan føre til muskelsvinn eller nevrologisk svakhet.

Kvinner som ikke trener er jevnt over like sterke som en gutt på ca 12 år.

Anonymous poster hash: 6ad0b...d29
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...