Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..venner/venninner? Jeg kjenner jeg begynner å blu utrolig irritert på en "god" venninne og lurer på hva andre aksepterer og finner seg i.

Kort fortalt har vi kjent hverandre i ca 40 år. Vokst opp sammen, vært litt til og fra, men alltid holdt kontakten. Begge har bodd utenbys i forbindelse med studier/jobb, men bor nå i hjembyen. Hun er gift, jeg er skilt (4 år siden) og vi har begge barn. Tidligere treftes vi sånn innimellom, etter at vi fikk unger ble det mer kontakt siden ungene fikk god kontakt. Ungene er nå så store at de holder kontakten selv.

Siden hun er gift og har familie 100 % av tiden, skjønner jeg at hun ikke har tid til å finne på ting med meg hele tiden, men det som nå skjer er at hun aldri har tid, og da mener jeg aldri. Det er ikke det at jeg vil ha henne med ut på byen eller på fest, men vanlig kaffebesøk.

Det virket ikke som om hun er sur på meg og hun blir glad om jeg stikker innom. Men hun kommer aldri på besøk til meg, det passer aldri. Vi bor kun noen minutter fra hverandre, så det tar ikke mye tid å stikke innom på en kopp kaffe.

Jeg har nå bestemt meg for at jeg tar ikke kontakt flere ganger. Hun var inneom her for ca 9 måneder siden, jeg har kanskje vært hos henne 6-7 ganger siden da. Småbesøk hvor jeg enten har tatt en kaffe i forbindelse med å hente ungene, gått tur og stukket innom osv. Hun virker glad for det og sier at hun snart skal komme på besøk. Men det skjer ikke. Siste 2 måneder har jeg bedt henne på kaffe/vin 4 ganger, senest i dag. Men det passer aldri, det er alltid en unnskylding. Det ene barnet mitt var der i dag og jeg spurte om hva NN gjorde. Ingenting, var svaret. Lå på sofaen og så på TV, pappaen var på dataen.

Så nå gidder jeg ikke mer. Forsøker å ikke ta det personlig, men tenker at jeg har strukket meg langt her.

Hva ville dere andre gjort?

Anonymous poster hash: 50ac1...216
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg ville dessverre tatt det som et hint. Men man vet aldri, kanskje dama ikke har overskull/sliter med noe. Synd det blir sånn, men bruk heller energien på noen som "har tid"? :)

Skrevet

Noen mennesker er bare slik at de blir slitne bare ved tanken på å gå ut av døra. Kommer de seg først ut, har de det hyggelig allikevel. Jeg tror bare hun er sliten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...