Gjest Lille Solstråle Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 I natt fikk jeg ikke sove, og ble liggende og stirre på TVshop et par timer :-? . Smilende og glitrende amerikanske damer som garanterte at akkurat dette produktet vil forandre mitt liv. Men etter hvert fikk jeg innmari lyst på en slags snurrebørste som kan gjøre alt for håret mitt (krølle, rette ut, lage volum, osv) :oops: Derfor lurer jeg på; er det noen som har noe erfaring med TVshop? Har handlet derfra? Eller er det sånn at man holder seg unna?
~sikka~ Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Jepp jeg har handlet ett sånt "strykjern" for å få bort cellullitter (brukt kanskje 4 ganger)... aner ikke om det fungerte, var ikke så gøy å bruke det som det så ut på tv'n Og så en treningsmaskindings som nok fungerer bra bare man bruke den... jeg brukte den daglig de første to ukene... :oops: det var langt fra så gøy som det så ut på tv.... bortkastet penger for meg ihvertfall... nå ligger det på loftet og støver ned.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Nei, det kunne jeg aldri ha gjort. Den reklamen der funker ikke på meg! Jeg synes derimot det er underholdene å se på TVShop, for det blir bare for dumt, rett og slett...
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #5 Skrevet 6. juni 2004 Den snurregreia som du snakker om, superstyler, har jeg faktisk kjøpt! Den er ganske svær og tung, men ikke vanskelig å bruke. Jeg pleier å bruke den på deler av håret som er ganske så krøllete, og det blir helt rett. Men får et sinnsykt volum da. De gangene jeg har tatt hele håret, har det blitt skikkelig flott faktisk. Har fått mange komplimenter. SÅ superstyler kan faktisk anbefales:) -TMH
Gjest 1111 Skrevet 6. juni 2004 #6 Skrevet 6. juni 2004 Kjøpte et treningsapperat der som jeg ikke fikk noe nytte av, grunnet smerter i ryggen :-? altså ikke noe å satse på. Men jeg har kjøpt pilates-videoer derfra, og de er jeg superfornøyd med. de er så slitte nå at jeg er nødt til å kjøpe nye snart
Gjest Lille Solstråle Skrevet 6. juni 2004 #7 Skrevet 6. juni 2004 Den snurregreia som du snakker om, superstyler, har jeg faktisk kjøpt! Den er ganske svær og tung, men ikke vanskelig å bruke. Jeg pleier å bruke den på deler av håret som er ganske så krøllete, og det blir helt rett. Men får et sinnsykt volum da. De gangene jeg har tatt hele håret, har det blitt skikkelig flott faktisk. Har fått mange komplimenter. SÅ superstyler kan faktisk anbefales:) -TMH Så bra! :-) Takk for tipset! Hvor mye betalte du med frakt og sånn? Kom den fort? Må man bruke hårføner sammen med den sånn som på reklamen?
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #8 Skrevet 6. juni 2004 Jeg betalte med kort jeg, så da betaler du ingenting annet enn prisen på selve produktet.(tror jeg..er en stund siden jeg kjøpte den, men det finner du ut på siden til tv shop). Nå er den jo på salg eller noe sånt så jeg, så nå var du heldig;) Du må bruke føner ja, hvis ikke funker det ikke på meg hvertfall. La håret bli nesten tørt, og så trår du til med superstyler og føner, så blir det glatt og fint:) Må bare si at jeg husker jeg ble litt skuffet da jeg først fikk den, fordi jeg ikke fikk helt dreisen på den med engang. Den er ganske "powerful" når du har den på raskest nivå, så den har en tendens til å utløse en sikkerhetsstopp, som gjør at den hakker litt. Det er bare å lære seg å holde igjen. Du skjønner hva jeg mener når du prøver den. Men man lærer seg fort teknikken, og da er det gøy å se at håret blir fint:) -TMH
Suzy Skrevet 7. juni 2004 #11 Skrevet 7. juni 2004 Har aldri handla på TV-Shop men akk så frista jeg har vært et par ganger... Husker jeg hadde utrolig lyst på en stavmikser de hadde der for mange, mange år siden (måtte vel være omtrent da jeg gikk hjemme med datteren min og hadde tid til å se på tv... ), men jeg kjøpte den aldri. Som andre sier så liker jeg å se på - rett og slett fordi mange av demonstrasjonene er vannvittig morsomme
missfidget Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Synes dette var litt artig tema! Jeg har satt meg ned og så på nå det er helg og TV3 kjøre bare reklame. Jeg le fordi jeg har lyst på den der plate som skal rense bestikk osv... Igia kosmetikk er det eneste som jeg vet er bra, det har litt kult status i USA for det dekke så bra. Det er ikke noe for hverdags bruk men hvis du har noen stygge arr så dekke den det noe utrolig og det er nesten litt vanskelig å få den av igjen selv om du vil det!
Iset Skrevet 9. juni 2004 #13 Skrevet 9. juni 2004 Ikke dra alt over en kam nå da. Ikke alt de selger er dritt. Jeg kjøpte feks en kjøkkenmaskin (twista) for noen år siden, og den er like god enda, jeg er kjempefornøyd med den! Det kommer jo an på HVA det er da!! Selvsagt er det idiotisk med ting som disse elektriske treningsgreiene, og kremer som skal slanke osv.
~Viva~ Skrevet 9. juni 2004 #14 Skrevet 9. juni 2004 Selvsagt er det idiotisk med ting som disse elektriske treningsgreiene Hehe en sånn kjøpte jeg for noen år siden. "Gymform plus" eller noe sånt tror jeg den het :-) Ble forøvrig ikke særlig mye brukt, og det er eneste gang jeg har handlet noe derifra.
Blårød Skrevet 9. juni 2004 #15 Skrevet 9. juni 2004 Nei, men jeg har vært fristet! Produsentene har jo et stjernespekket lag med seg som jeg absolutt lar meg påvirke av. De kan jo få meg til å tro at jeg er i målgruppen for de mest bisarre produkter
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #16 Skrevet 9. juni 2004 Kjøpte Abflex for mange år siden. :oops: Har aldri hatt så bra magemuskler jeg! Klart definerte magemuskler, samt at den tok biceps også. Men det er eneste gang jeg har handlet noe derfra.
Edie Skrevet 9. juni 2004 #17 Skrevet 9. juni 2004 Jeg kjøpte noen cd'er derfra for noen år siden. (I butikken de har (hadde?) på Aker brygge) Best of the 80's eller noe slikt...
Gjest gloria Skrevet 10. juni 2004 #19 Skrevet 10. juni 2004 Lillesøsteren min kjøpte et belte som skulle fremheve magemuskler eller noe, prøvde det en gang, skrudde det på, men ingenting skjedde.. Ellers bestilte jeg en sånn hårfjerningskrem for lenge siden, hvor årene ikke skulle komme ut igjen på lenge, hvorav 60% aldri skulle gro ut. Merka ikke noen forskjell jeg. TV Shop er dårlig underholdning, om man kan kalle det underholdning i det hele tatt..
Alterna Skrevet 29. august 2004 #20 Skrevet 29. august 2004 Jeg har nettopp bestilt Gymform Quick Fitness, for å se om det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå