SansaStark Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Hei alle damer på KG! Jeg har forelsket meg i en kul fyr. Problemet er at han er exen til en venninne av meg... Jeg ble forelsket allerede før de slo opp, det var ganske seriøst og de var samboere i to år. Nå er det nesten et år siden det er over og jeg har så lyst til å ta opp kontakten med ham. Jeg har sett han to ganger etter de slo opp, jeg føler vi har så god kjemi og like interesser! Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Jeg kjenner ikke denne venninna godt nok til at jeg føler jeg bør ta en samtale, det ville bare blitt kleint. Også er jeg usikker på fyren, om hvordan jeg kan ta kontakt uten at det virker som jeg er noen slags stalker eller raring siden jeg går etter andres exer... Jeg kunne trengt noen råd!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Jeg ville glemt han og holdt meg langt unna. Anonymous poster hash: b3cc0...7a1 1
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Altså, du er god nok venninne med henne til å tenke over om dette er riktig, men ikke god nok venninnne til å ta samtalen med henne.... Da hadde jeg holdt meg unna. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå