AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Del Skrevet 30. mars 2014 Har noen irriterende hår på ørene som jeg pleier å fjerne med barbermaskin, men nå ser jeg at det begynner å vokse noen lange hår inni ørene også. Hater det der dritet. Går det an å fjerne slikt med hårfjerningskrem? Mann Anonymous poster hash: 79c9c...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Del Skrevet 30. mars 2014 Hårfjerningskrem, voksing, barberhøvel, saks og pinsett funker fint Anonymous poster hash: 37280...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Del Skrevet 30. mars 2014 Ok! Da satser jeg på at hårfjerningskrem ikke gir meg utslett. Anbefaling av merke? Fins det noe slikt for en mann? Har ikke så veldig lyst til å kjøpe Veet på nærbutikken lissom. Anonymous poster hash: 79c9c...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg ville prøvd alle andre metoder før jeg tok hårfjerningskrem inn i øregangen, om det er der du mener. Har du prøvd en sånn øre og nesehårstrimmer? Eller bare klippe de? Anonymous poster hash: dcfb8...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Del Skrevet 30. mars 2014 Ok! Da satser jeg på at hårfjerningskrem ikke gir meg utslett. Anbefaling av merke? Fins det noe slikt for en mann? Har ikke så veldig lyst til å kjøpe Veet på nærbutikken lissom. Anonymous poster hash: 79c9c...f62 Kjøp på nett Anonymous poster hash: dcfb8...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg ville prøvd alle andre metoder før jeg tok hårfjerningskrem inn i øregangen, om det er der du mener. Har du prøvd en sånn øre og nesehårstrimmer? Eller bare klippe de? Anonymous poster hash: dcfb8...f1d Tenker ikke på inni øregangen, bare på selve øret. Det er ikke så ille inni der (enda). En sånn trimmer er nok grei for øre og nesegangen, men ikke til utenpå. Takk for tips om å kjøpe på nett. Men har noen erfaring med å bruke hårfjerningskrem på ørene? Kan det gå greit? Anonymous poster hash: 79c9c...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Del Skrevet 30. mars 2014 Tenker ikke på inni øregangen, bare på selve øret. Det er ikke så ille inni der (enda). En sånn trimmer er nok grei for øre og nesegangen, men ikke til utenpå. Takk for tips om å kjøpe på nett. Men har noen erfaring med å bruke hårfjerningskrem på ørene? Kan det gå greit? Anonymous poster hash: 79c9c...f62 Hvorfor funker ikke trimmeren på selve øret da? Ikke erfaring på øret nei, men kan folk bruke det på høna og i rumpa så kan man sikkert bruke den på øret også. Men for all del ikke INNI øret. Men prøv på et lite sted på øret først, og så venter du så lenge det står på pakken at du skal vente før du tar det av, og så lar du det gå 24 timer. Er huden helt grei etter 24 timer så kan du bruke den på større steder. Men jeg vil egentlig anbefale deg å nappe. Hvor mange hår er det sånn ca på hvert øre? Om du napper så vil håret være borte lenge. Hvilken farge har du på hårene? Anonymous poster hash: dcfb8...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 31. mars 2014 #8 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvis du går til en utenlands frisørsjappe er det ofte de brenner bort uønsket hår, funker som fy :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #9 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvorfor funker ikke trimmeren på selve øret da? Fordi de trimmerne der er runde og ment å stikke inn i øregangen eller nesa. Jeg har problemer med hår på det ytre øret for å si det sånn. Ikke erfaring på øret nei, men kan folk bruke det på høna og i rumpa så kan man sikkert bruke den på øret også. Men for all del ikke INNI øret. Men prøv på et lite sted på øret først, og så venter du så lenge det står på pakken at du skal vente før du tar det av, og så lar du det gå 24 timer. Er huden helt grei etter 24 timer så kan du bruke den på større steder.Ok. Takker for tips. Men jeg vil egentlig anbefale deg å nappe. Hvor mange hår er det sånn ca på hvert øre? Om du napper så vil håret være borte lenge. Hvilken farge har du på hårene?Anonymous poster hash: dcfb8...f1d Det er en del hår, ikke mange i selve øret (ikke øregangen), men langs kanten av ørene er det endel. Men jeg ser dem bare i siluett som korte stubber når de begynner å vokse ut igjen (nå bruker jeg barbermaskina på dem, håper å kunne holde dem borte lengre med krem). De er lyse, ikke så lette å se. Men de plager meg likevel. Anonymous poster hash: 79c9c...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå