fionel Skrevet 1. april 2014 #81 Skrevet 1. april 2014 Har de dem?! Hvilken Meny er det vi snakker om her? Jeg må dit. De har de på meny på bryn senteret ihvertfall. ( Om du er fra oslo)
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #82 Skrevet 1. april 2014 Selvsikre, trygge og sexy MENN :-DAnonymous poster hash: d6e5f...6c1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #83 Skrevet 1. april 2014 Selvsikre, trygge og sexy MENN :-DAnonymous poster hash: d6e5f...6c1 Er det et produkt? Anonymous poster hash: 3adc1...177
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 2. april 2014 #85 Skrevet 2. april 2014 Hva er det dere klager på norske menn for? Dere forveksler pågåenheten til sydeuropeerne og den falske small talk-kulturen til amerikanerne med selvsikkerhet. Norske menn er best i verden, jeg elsker dem <3 Med netthandel så er det nå til dags lite og ingenting jeg ikke får tak i av det jeg trenger/ønsker. Når jeg i tillegg reiser en del så er jeg aldri tom for Lemsip, Crest og Cleareyes osv. Men det hadde vært hyggelig med en Topshop og en Sephora Kanskje en Victorias Secret, altså en større undertøysbutikk med godt utvalg som er relativt rimelig. Gjerne også en dyrere med design-undertøy som Coco de Mer eller Agent Provocateur (de prøvde seg vel i Oslo?), synes det er vanskelig å finne noe ordentlig lekkert og frekt undertøy her til lands, alt er ganske kjedelig - spesielt de dyrere butikkene. Er glad i Crunchie, husker de prøvde å innføre den og et par andre Cadburys sjokolader i Norge da jeg var mindre, men det var tydeligvis ingen suksess. Det finnes en spansk sandwich-kjede som er ekstremt mye bedre sandwicher enn Subway som heter Pans&Company, skulle gjerne hatt den i nærheten i lunsjen! Det er mye i dagligvarehandelen som er mer spennende og gøy i utlandet fordi det er nytt, men ikke så mye jeg savner. Hadde nok derimot savnet norske matvarer veldig om jeg hadde flyttet. 2
debattanten Skrevet 2. april 2014 #86 Skrevet 2. april 2014 Det finns i Norge. Masssevis.Anonymous poster hash: 11a6e...a25 Ikke massevis, her jeg bor er de to som var lagt ned over noen få år. Ingen igjen. I kr.sand finnes vel heller ikke noe ordentlig slakteri såvidt jeg vet.
debattanten Skrevet 2. april 2014 #88 Skrevet 2. april 2014 kjekke mannfolk Om du ikke finner en kjekk mann i Norge så skulle man tro det var noe galt med deg. I Norge finner du alle nasjonaliteter og personligheter. Men kanskje ikke så rart om du har flyttet til landet og sitter der sur og bitter 2
Gjest BettyBoop Skrevet 2. april 2014 #89 Skrevet 2. april 2014 Hva er det dere klager på norske menn for? Dere forveksler pågåenheten til sydeuropeerne og den falske small talk-kulturen til amerikanerne med selvsikkerhet. Norske menn er best i verden, jeg elsker dem <3 Med netthandel så er det nå til dags lite og ingenting jeg ikke får tak i av det jeg trenger/ønsker. Når jeg i tillegg reiser en del så er jeg aldri tom for Lemsip, Crest og Cleareyes osv. Men det hadde vært hyggelig med en Topshop og en Sephora Kanskje en Victorias Secret, altså en større undertøysbutikk med godt utvalg som er relativt rimelig. Gjerne også en dyrere med design-undertøy som Coco de Mer eller Agent Provocateur (de prøvde seg vel i Oslo?), synes det er vanskelig å finne noe ordentlig lekkert og frekt undertøy her til lands, alt er ganske kjedelig - spesielt de dyrere butikkene. Er glad i Crunchie, husker de prøvde å innføre den og et par andre Cadburys sjokolader i Norge da jeg var mindre, men det var tydeligvis ingen suksess. Det finnes en spansk sandwich-kjede som er ekstremt mye bedre sandwicher enn Subway som heter Pans&Company, skulle gjerne hatt den i nærheten i lunsjen! Det er mye i dagligvarehandelen som er mer spennende og gøy i utlandet fordi det er nytt, men ikke så mye jeg savner. Hadde nok derimot savnet norske matvarer veldig om jeg hadde flyttet.liker norske menn jeg skulle bare ønske at de kom mer ut av skallet sitt
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #90 Skrevet 2. april 2014 Får vel si kvinnfolk jeg da, som ikke er overdrevent kravstore og som ikke stikker av. Anonymous poster hash: 29f1d...f18
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #91 Skrevet 2. april 2014 Cheetos puffs, Halls honey lemon halspastiller og Pop Tarts. Anonymous poster hash: c01de...eda
Apocalypse Skrevet 2. april 2014 #92 Skrevet 2. april 2014 Flere veganske matprodukter som ikke koster skjorta.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #93 Skrevet 2. april 2014 Har de dem?! Hvilken Meny er det vi snakker om her? Jeg må dit. Det blide sørland, Mandal. Til den nette pris av kr. 75 pr pakke. Håper du finner en butikk i nærheten av deg som fører dem Anonymous poster hash: a78bb...add
Tøytigern Skrevet 2. april 2014 #94 Skrevet 2. april 2014 Det blide sørland, Mandal. Til den nette pris av kr. 75 pr pakke. Håper du finner en butikk i nærheten av deg som fører dem Anonymous poster hash: a78bb...add Ikke noe Mandal i nabolaget mitt. 75 spenn spørs det om jeg hadde betalt, også. Da kjøper jeg det heller på ebay, igjen.
Gjest Ciegus Skrevet 2. april 2014 #95 Skrevet 2. april 2014 Laktosefri cottage cheese, kesam etc. Tupla! Åååh... 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #96 Skrevet 3. april 2014 franske pannekaker Anonymous poster hash: 5632c...610
sullå Skrevet 3. april 2014 #97 Skrevet 3. april 2014 Bedre utvalg i laktosefrie produkter. Cottage cheese, naturlig rømme (ikke lett), blant annet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #98 Skrevet 3. april 2014 Nutrilett Cappucino Shake - ferdig blandet! Den er sååååå god! Anonymous poster hash: a3833...6d1
bruker_K Skrevet 4. april 2014 #99 Skrevet 4. april 2014 Billige men fine klær! egentlig alt billigere... Føler egentlig ikke jeg mangler noe i norge
dillyduzit Skrevet 4. april 2014 #100 Skrevet 4. april 2014 (endret) Cheetos puffs, Halls honey lemon halspastiller og Pop Tarts. Anonymous poster hash: c01de...eda Meny Bekkestua. Ellers når jeg er i Norge: - R13 Denim Clothing. - Billig bensin. Endret 4. april 2014 av dillyduzit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå