Severus Skrevet 1. april 2014 #62 Skrevet 1. april 2014 Mountain Dew på Rema 1000 til samme pris som vanlig brus
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #63 Skrevet 1. april 2014 Lavere huspriser og bilpriser! Og lavere priser på det meste Jeg har egentlig funnet ut at Norge har det aller meste, ikke mye jeg savner her egentlig, men når jeg er i utlandet savner jeg masse fra Norge Anonymous poster hash: 0f1d9...ef3
Gjest Gjest_jesuskristus Skrevet 1. april 2014 #65 Skrevet 1. april 2014 Mye kosmetikk- og hudpleieprodukter hvertfall. Også mat ingredienser.
fionel Skrevet 1. april 2014 #66 Skrevet 1. april 2014 Pepperspray Dette får du tak i i Norge også de aller fleste villmarksbutikker har det =)
Jolene Skrevet 1. april 2014 #68 Skrevet 1. april 2014 Dette får du tak i i Norge også de aller fleste villmarksbutikker har det =) Hm, det visste jeg ikke. Trodde ikke det var lov jeg. Tusen takk!
Gjest New_Girl Skrevet 1. april 2014 #69 Skrevet 1. april 2014 Hm, det visste jeg ikke. Trodde ikke det var lov jeg. Tusen takk! Det er ulovlig. Tror du må ha en spesiell tillatelse for å bruke det. Man kan ikke bruke det til selvforsvar. Men det skal visst finnes andre typer sprayer med andre ingredienser som er lovlig.
Jolene Skrevet 1. april 2014 #70 Skrevet 1. april 2014 Det er ulovlig. Tror du må ha en spesiell tillatelse for å bruke det. Man kan ikke bruke det til selvforsvar. Men det skal visst finnes andre typer sprayer med andre ingredienser som er lovlig. Nei, men da står fortsatt svaret mitt i denne tråden. Jeg vil ha pepperspray. 1
Severus Skrevet 1. april 2014 #71 Skrevet 1. april 2014 Nei, men da står fortsatt svaret mitt i denne tråden. Jeg vil ha pepperspray. Bare bruk axe det svir å så blir han som blir nedsprayet å lukte godt
Jolene Skrevet 1. april 2014 #72 Skrevet 1. april 2014 Bare bruk axe det svir å så blir han som blir nedsprayet å lukte godt
Tøytigern Skrevet 1. april 2014 #74 Skrevet 1. april 2014 Har sett pop tarts på Meny, men til en hinsides pris dessverre. Anonymous poster hash: a78bb...add Har de dem?! Hvilken Meny er det vi snakker om her? Jeg må dit.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #75 Skrevet 1. april 2014 En skikkelig grepa mann. Har ikke funnet noen i Norge hvertfall. Anonymous poster hash: ddcd8...cd7 Nei, for det er naturlig at det er alle andre det er noe galt med.... Anonymous poster hash: 603e5...c97 2
Siri_H Skrevet 1. april 2014 #78 Skrevet 1. april 2014 Topshop, long tall sally, next Alle kleskjeder med ekstra lengde...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #79 Skrevet 1. april 2014 En jødisk småbruker...tror ikke det finnes. Anonymous poster hash: d9dad...c8b
fionel Skrevet 1. april 2014 #80 Skrevet 1. april 2014 (endret) Nei, men da står fortsatt svaret mitt i denne tråden. Jeg vil ha pepperspray. Ja er vel egentlig ikke lov å være i besittelse av dette.. Men jeg har selv dette i veska, og blitt stoppet av blandt annet dørvakter i byen osv, men de bare tar det til jeg skal hjem. Og en vennine av meg har samme sprayen og har brukt det en gang da det var en fyr som var fryktelig ubehagelig mot henne.. Eneste den gjør er at den svir i øynene og farger huden din rosa, med en farge som sitter så så lenge... Politiet sa da ikke noe på at hun hadde denne, ei heller at hun hadde brukt den... Men jeg kan ikke nok om dette til å si noe på det... sier bare mine erfaringer med selvforsvarssprayen jeg har, som er kjøpt i villmarksbutikken i Oslo. Endret 1. april 2014 av fionel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå