Gå til innhold

Han blir så fin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjøpte vi dress, skjorte, slips og sokker til Ordensmannen, så nå mangler han bare sko. Og selv om han bare prøvde dressjakkene utenpå ei utvaska t-skjorte er jeg ikke i tvil,- Han kommer til å bli så fin :hjerter2:

Og nå er det "bare" 63 dager igjen !! Gleder meg !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke verst! Mannen min var ute i denne uka for å finne tilbehør til dressen. Sko har han ikke fått ordnet ennå, og vi gifter oss om en uke. Jeg blir litt stressa, men det er hans problem, og jeg vet at han ikke kommer uten sko i kirka... (eller i joggesko)

Tror vi jenter har en annen innstilling til tid enn gutter... :ler:

m

Skrevet

Ja er ikke menn i dress stilig da......??? :sjarmor:

Skrevet

Miss G skrev:

Ja er ikke menn i dress stilig da......???

Helt enig! :enig_animasjon:

Min kjære var lekker i dressen sin på dagen vår! :hjerter:

Skrevet

Så enig! Kjøpte dress til min kjære for et par måneder siden, og jeg holdt ærlig talt på å dåne da han kom ut av prøverommet... Såååå stilig! Kan nesten ikke vente til jeg kommer opp midtgangen i kirka og ser han stå der oppe ved alteret. To måneder og én dag igjen!

Skrevet

Jeg gleder meg også til å se min kjære. :hjerter2:

Vi kjøpte dressen i januar, og den har hengt fredet i skapet etter det.

Vi var i et selskap hvor han måtte ha pen sort dress, og når jeg spurte om han hadde tenkt å bruke den så holdt han på å dette av stolen. :sjokkert: Det skulle han hvertfall ikke!!!

Jeg trodde jo ikke det heller, spurte igrunnen bare for å se hva han sa...og han hadde jo tydligvis prioriteringene i orden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...