AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Mitt inntrykk er at mange syns at utroskap er mye værre enn å bli dumpet. I mange tråder ser jeg man burde dumpe kjæresten/ektefellen før man er utro. I mitt hode virker det rimelig rart å ha en slik holdning. Jeg tror at de fleste mennesker vil kunne være utro hvis forholdene lå til rette for det og de fleste har sikkert noe de er misfornøyd med hos sin kjære. Personlig ville jeg syns det hadde vært værre hvis min samboer dumpet meg fordi hun kanskje en gang skulle treffe på noen hun foretrakk foran meg. Hvis hun da ikke hadde den personen på gress så ville jeg tenkt at jeg er så ille at hun syns at å ha ingen type er bedre enn å være sammen med meg. Hadde hun derimot kommet hjem og sagt at hun hadde funnet den perfekte mannen og hun hadde hoppet til sengs med han og vil satse på et forhold med han, ville jeg selvsagt blitt lei meg, med jeg ville da iallfall følt jeg tapte for en "bedre mann" noe som er helt fair. Livet er for kort til at min samboer ikke skulle søke lykken. Anonymous poster hash: e82b1...004 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Så du syns det ville være ok med utroskap med medfølgende løgner og spill for å få deg til å tro at det ikke er noe utroskap på gang, slite deg ut, kjøre deg ned i gjørmen av fortvilelse, skuffelser, og kanskje noen kjønnssykdommer på lasset? Anonymous poster hash: 0b680...e4c 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Så du syns det ville være ok med utroskap med medfølgende løgner og spill for å få deg til å tro at det ikke er noe utroskap på gang, slite deg ut, kjøre deg ned i gjørmen av fortvilelse, skuffelser, og kanskje noen kjønnssykdommer på lasset? Anonymous poster hash: 0b680...e4c Ville langt fra vært OK, men å bli dumpet uten grunn syns jeg ville vært enda værre. Anonymous poster hash: e82b1...004 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Ville langt fra vært OK, men å bli dumpet uten grunn syns jeg ville vært enda værre. Anonymous poster hash: e82b1...004 Det er vel ingen som dumper uten å ha en grunn for det. Anonymous poster hash: 0b680...e4c 2
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Ville langt fra vært OK, men å bli dumpet uten grunn syns jeg ville vært enda værre. Anonymous poster hash: e82b1...004 Blir du dumpet, så er det vel for at hun ikke har de rette følelsene for deg lenger. Er det utroskap i bildet så ødelegger det tilliten. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Jeg kunne aldri vært utro, det er umoralsk. Vil man ligge rundt så får man være singel, enkelt og greit. Anonymous poster hash: 3ce97...12e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Det er vel ingen som dumper uten å ha en grunn for det. Anonymous poster hash: 0b680...e4c Nei, det er nok få, men det jeg opplever at mange på KG mener at folk burde dumpe før man er utro, og siden man som regel er utro uplanlagt, betyr det jo implisitt at man må dumpe uten grunn. Dvs, jeg tror jo ikke at dama mi ønsker å være utro mot meg, men jeg tror at i en gitt sitasjon med rette typen så ville hun vært det. Jeg vil jo ikke at hun dumer meg fordi at hun potensielt skal havne i en situasjon som det. Mest sannsynlig skjer det jo ikke. Anonymous poster hash: e82b1...004 2
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Men om hun med rett mann vil være utro mot deg, så tenker jeg at dere ikke setter tillit og ærlighet så høyt i forholdet. Om hun mener at hun kan være utro, så vær singel. En ting er å bli fristet, og titte rundt. Men er du i ett forhold så får du holde buksene på til du er sammen med din kjære. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Blir du dumpet, så er det vel for at hun ikke har de rette følelsene for deg lenger. Er det utroskap i bildet så ødelegger det tilliten. Det samme gjelder vel utroskap. Hvis samboer er utro mot meg er det jo fordi hun fikk noe hos en annen fyr som jeg ikke har gitt henne. Hvis hun bare dumpet meg ville jeg også mistet tilliten til henne. Anonymous poster hash: e82b1...004 1
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Ja, men om hun bare dumpet deg, så behøver ikke hun å vise deg noe mer tillit, og du behøver ikke å ha noe tillit til henne. Jeg tror du bare er ute etter å kverrulere. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Men om hun med rett mann vil være utro mot deg, så tenker jeg at dere ikke setter tillit og ærlighet så høyt i forholdet. Om hun mener at hun kan være utro, så vær singel. En ting er å bli fristet, og titte rundt. Men er du i ett forhold så får du holde buksene på til du er sammen med din kjære. Men jeg tror at de fleste ville kunne være utro. Hadde du blitt fløret opp av "Brad Pitt" så hadde du sikkert blitt mo i knærne. (bare et eksempel, du trenger ikke legge ut om at du ikke liker han, tenk på drømmemannen din) Anonymous poster hash: e82b1...004 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Mitt inntrykk er at mange syns at utroskap er mye værre enn å bli dumpet. I mange tråder ser jeg man burde dumpe kjæresten/ektefellen før man er utro. I mitt hode virker det rimelig rart å ha en slik holdning. Jeg tror at de fleste mennesker vil kunne være utro hvis forholdene lå til rette for det og de fleste har sikkert noe de er misfornøyd med hos sin kjære. Personlig ville jeg syns det hadde vært værre hvis min samboer dumpet meg fordi hun kanskje en gang skulle treffe på noen hun foretrakk foran meg. Hvis hun da ikke hadde den personen på gress så ville jeg tenkt at jeg er så ille at hun syns at å ha ingen type er bedre enn å være sammen med meg. Hadde hun derimot kommet hjem og sagt at hun hadde funnet den perfekte mannen og hun hadde hoppet til sengs med han og vil satse på et forhold med han, ville jeg selvsagt blitt lei meg, med jeg ville da iallfall følt jeg tapte for en "bedre mann" noe som er helt fair. Livet er for kort til at min samboer ikke skulle søke lykken. Anonymous poster hash: e82b1...004 Så liten selvtillit tror jeg ikke jeg har sett hos noen på lenge. Slik du fremstår nå, tror jeg enhver mann på gata er mer verdt å satse et forhold på framfor deg. Anonymous poster hash: 33f29...a25 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Nei, det er nok få, men det jeg opplever at mange på KG mener at folk burde dumpe før man er utro, og siden man som regel er utro uplanlagt, betyr det jo implisitt at man må dumpe uten grunn. Dvs, jeg tror jo ikke at dama mi ønsker å være utro mot meg, men jeg tror at i en gitt sitasjon med rette typen så ville hun vært det. Jeg vil jo ikke at hun dumer meg fordi at hun potensielt skal havne i en situasjon som det. Mest sannsynlig skjer det jo ikke. Anonymous poster hash: e82b1...004 Om jeg vet jeg vil ha sex med en annen mann, ja, da bør jeg dumpe typen min. Fordi han fortjener ikke å oppleve et slikt svik som utroskap tross alt er. Anonymous poster hash: 0b680...e4c 1
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Men jeg tror at de fleste ville kunne være utro. Hadde du blitt fløret opp av "Brad Pitt" så hadde du sikkert blitt mo i knærne. (bare et eksempel, du trenger ikke legge ut om at du ikke liker han, tenk på drømmemannen din) Anonymous poster hash: e82b1...004 Nå er jeg sammen med drømmemannen da, så trenger ikke å tenke på det. Ja, jeg hadde sikkert blitt mo i knærne om en kjent, sexy mann hadde sjekket meg opp. Men jeg hadde ikke vært utro for det! 2
Kattugla Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Fordi det i bunn og grunn er en ærlig sak å avslutte et forhold man ikke trives i. Noe man ikke kan si om utroskap. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Så liten selvtillit tror jeg ikke jeg har sett hos noen på lenge. Slik du fremstår nå, tror jeg enhver mann på gata er mer verdt å satse et forhold på framfor deg. Anonymous poster hash: 33f29...a25 Ærlig tilbakemelding det. Ja, jeg tror at de fleste menn er bedre enn meg, men jeg vil jo helst beholde samboer så lenge som mulig og ikke bli dumpet fordi hun kanskje en gang treffer en slik bedre mann som vil være med henne. Da foretrekker jeg å være sammen med henne til at hun eventuelt treffer på han. Anonymous poster hash: e82b1...004 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 Fordi det i bunn og grunn er en ærlig sak å avslutte et forhold man ikke trives i. Noe man ikke kan si om utroskap. Mulig jeg tar feil, men mange er da utro i forhold som er helt ok. Så jeg oppfatter at veldig mange måtte avsluttet forholdet. Det er akkurat din type mening jeg tenkte på når jeg startet tråden. Forstår det ikke helt. Anonymous poster hash: e82b1...004 1
Crobern Skrevet 30. mars 2014 #18 Skrevet 30. mars 2014 Ærlig tilbakemelding det. Ja, jeg tror at de fleste menn er bedre enn meg, men jeg vil jo helst beholde samboer så lenge som mulig og ikke bli dumpet fordi hun kanskje en gang treffer en slik bedre mann som vil være med henne. Da foretrekker jeg å være sammen med henne til at hun eventuelt treffer på han. Anonymous poster hash: e82b1...004 Om dette er tilfelle, så er personen bare ute etter å ha noen til noe bedre dukker opp. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #19 Skrevet 30. mars 2014 Nå er jeg sammen med drømmemannen da, så trenger ikke å tenke på det. Ja, jeg hadde sikkert blitt mo i knærne om en kjent, sexy mann hadde sjekket meg opp. Men jeg hadde ikke vært utro for det! Mange som har hevdet det, men som likavell falt for fristelsen når sjansen plutselig var der. Mulig du er ett unntak som har en perfekt drømmemann allerde, men jeg trodde alltid at slike var single. Anonymous poster hash: e82b1...004 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #20 Skrevet 30. mars 2014 Ærlig tilbakemelding det. Ja, jeg tror at de fleste menn er bedre enn meg, men jeg vil jo helst beholde samboer så lenge som mulig og ikke bli dumpet fordi hun kanskje en gang treffer en slik bedre mann som vil være med henne. Da foretrekker jeg å være sammen med henne til at hun eventuelt treffer på han. Anonymous poster hash: e82b1...004 Det akuratt slik du ikke skal tenkte. Hvis ikke du er god nok for samboeren, kan ho bare drite og dra. Du skal da faen meg ikke vente på at ho skal være utro før du tar hintet? Og du må virkelig slutte å lage unnskyldninger for å være utro, få opp selvtillitten litt og jeg tror du fort vil skjønne hvor idiotisk det her høres ut. Anonymous poster hash: 33f29...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå