Gå til innhold

Tips til å gjøre et bryllup "unikt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips eller inspirasjon for å gjøre et bryllup "unikt"?

Jeg skal gifte meg, og vil gjøre noe som kanskje ikke alle gjør, spesielt på festlokalet. Det kan enten være noe pynting, noe om oss som brudeparr, noe til gjestene eller andre diverse ting som kanskje skiller seg litt ut.

Tenkte noe med at når gjestene ankommer festlokalet at de da vil møte et slags "eventyr" om oss, som blant annet når/hvordan vi møttes, osv, eller at bryllupet skal være et slags lite "eventyr" om våres reise, hvor også ting vi har opplevd sammen vil kunne stå sentralt.

Vet det var utrolig dårlig forklart, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Noen som har noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo lage en powerpoint hvor bilder av dere ruller på en skjerm hele kvelden :) Fra barndommen deres til nå :)

Skrevet

Ja, det var jo en god ide! :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har noen god ideer til min kjære kusine som skal stå brud? :engel:

Anonymous poster hash: b1c5a...ebc
AnonymBruker
Skrevet

Unike byllup for meg er personlige bryllup der jeg føler at jeg virkelig har vært en del av parets dag, og ikke bare en statist, om du skjønner.

Om man driver med noe spesielt så kan man jo prøve å få det inn, for eksempel om man er glad i å brygge øl så kan man brygge øl, eller dersom man er flink til å synge så kan man finne på et eller annet der.

Anonymous poster hash: 4ba4c...8d6
  • Liker 2
Skrevet

Dette er kanskje litt brukt opp, men da broren min og kona gifta seg overrasket de med å plutselig la brudevalsen gå over i baby got back og danset litt drøyt og morsomt:P har sett det på div youtubekanaler, veldig artig vri som blir husket iallefall!

Skrevet

Som din forlover, Vaniljeglasur, så vil jeg foreslå som Lenaludvigsen over her, å ta en spansk en på brudevalsen.. Kan dere ikke danse til harlem shake og legge dere ned på gulvet å vri dere? :skratte:
Hadde kanskje gått utover brudekjolen da.. :(:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting av det som er nevnt over er her vel så innmari unikt akkurat.......

Anonymous poster hash: 482d6...f4b
  • Liker 2
Skrevet

Unike bryllup er de som er personlige, der dere tar inn deres egen stil og smak i pynten og atmosfæren for hele dagen. For å best gjøre dette er jeg stooor fan av GjørDetSelv, og da får man det akkurat slik man vil også :)

Ville lett etter inspirasjon på Pinterest, der er det mange unike ideer hvor flere garantert passer inn under deres personlige stil. Lykke til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kjekkeste bryllupet jeg har vert i var et alkoholfritt bryllup der brudeparet er pinsevenner :)
Aldri sett så mye kjærlighet på en kveld før!! (eller etter!)
Det var mye sprell gjennom hele dagen og kvelden, leker, bilde og filmvisninger, musikkinnslag, og alt var rettet mot brudeparet og hvor glade mennesker rundt dem var i dem. Latteren fylte rommet flere ganger i timen og alle var så inderlig glade! Nydelig!
Skulle gjerne hatt bryllupet mitt akkurat slik, men det er nok dessverre ikke mulig :/

Anonymous poster hash: 4b184...0b6
Skrevet

Som din forlover, Vaniljeglasur, så vil jeg foreslå som Lenaludvigsen over her, å ta en spansk en på brudevalsen.. Kan dere ikke danse til harlem shake og legge dere ned på gulvet å vri dere? :skratte:

Hadde kanskje gått utover brudekjolen da.. :(:fnise:

Hahha, tror nok ikke min forlovede er så enig i det gitt :fnise:

Skrevet

Takk for svar alle!

Unike bryllup er de som er personlige, der dere tar inn deres egen stil og smak i pynten og atmosfæren for hele dagen. For å best gjøre dette er jeg stooor fan av GjørDetSelv, og da får man det akkurat slik man vil også :)

Ville lett etter inspirasjon på Pinterest, der er det mange unike ideer hvor flere garantert passer inn under deres personlige stil. Lykke til :)

Det skal jeg absolutt sjekke! :)

AnonymBruker
Skrevet

Et unikt bryllup er et bryllup som gjenspeiler brudeparet. Ikke bare hun eller han, men paret. Derfor er alt fra valg av kjole og selskapslokale til mat og musikk viktig. Det er helheten som gjør et bryllup unikt føler jeg. Gjør bryllupet til deres! Om det er et enkelt hageselskap eller en fest på lokale kommer an på dere.

Å gjøre noe, sånn som du foreslår, å lage et eventyr om dere, kan fort bli litt kleint spør du meg. Noe unikt - velg en kjole som gjenspeiler deg og din personlighet - gjerne som ikke er hvit ...

Anonymous poster hash: 6f2f9...172
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...