AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Dersom man har visst om noen som har vært utro, har noen sladret til mannen/kona? Hvilken relasjon har dere som evt har gjort dette hatt til de det gjelder? Og hvordan gikk det med dem dere "sladret" til? Anonymous poster hash: 6960c...6b8
Madelene B Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har sagt ifra ja. Og det ble tatt imot med et STORT takk. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har sagt ifra ja. Og det ble tatt imot med et STORT takk. Er dem fortsatt sammen? Anonymous poster hash: ea0cc...357
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har sagt i fra. De ble enige om å legge det bak seg. De er gift i dag. Anonymous poster hash: e221b...296
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har ikke sagt fra. Hvorfor skulle jeg det? Anonymous poster hash: 1658c...621
Madelene B Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Er dem fortsatt sammen? Er snakk om to forskjellige par. Og det ene er sammen, det andre ikke. Anonymous poster hash: ea0cc...357
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Ja, personen var evig takknemmelig i ettertid. selvom ho reagerte med tårer og snørr der og da. Nei, de er ikke sammen lenger. Anonymous poster hash: 199b4...351 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Har sagt fra til flere. De fleste gjorde det slutt, og var takknemlige for at de fikk vite det. Anonymous poster hash: f0f75...34a 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Dersom man har visst om noen som har vært utro, har noen sladret til mannen/kona? Hvilken relasjon har dere som evt har gjort dette hatt til de det gjelder? Og hvordan gikk det med dem dere "sladret" til?Anonymous poster hash: 6960c...6b8 Hadde en affære over 2 år med en gift mann som hadde voksne barn og pendlet til byen vi jobbet i samme store selskap - varslet anonymt hans kone men de er fremdeles gift.Anonymous poster hash: 5122f...03a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Hadde en affære over 2 år med en gift mann som hadde voksne barn og pendlet til byen vi jobbet i samme store selskap - varslet anonymt hans kone men de er fremdeles gift.Anonymous poster hash: 5122f...03a Hvorfor gjorde du det?Anonymous poster hash: 6940b...a56 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Hadde en affære over 2 år med en gift mann som hadde voksne barn og pendlet til byen vi jobbet i samme store selskap - varslet anonymt hans kone men de er fremdeles gift.Anonymous poster hash: 5122f...03a Skulle ønske det var flere av deg. (Ikke som ligger med gifte menn/kvinner) men som sier fra om utroskap. Min eks kona var utro mot meg, jeg gikk uvitende helt til hennes bestevennine kom til meg og fortalte alt. Jeg er henne evig takknemlig. Utroskapet varte over 8 måneder. kona unnskylde seg men jeg kunne ikke leve med tanken på at hun hadde vært utro flere ganger..... kastet på hode og ræva ut... hadde hun virkelig angret hadde hun aldri gjennomført utroskapet. En utro person vet risikoen... de vet de risikerer kjæreste/samboer/kone/mann/unger/familie.... da er det i mine øyne RETT OG RIMELIG at de får sin straff. Utroskap er verste sort. STOR TAKK til dere som sier fra. ekskona og venninna er fortsatt venninner, et lite opphold i vennskapet da utroskapen komm opp i lyset men de ordnet seg etterpå. Anonymous poster hash: 7d038...6f8 4
Gjest ashanti Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Syntes det der er vanskelig. På den ene siden hadde ihvertfall jeg satt stor pris på å få vite det hvis min mann/kjæreste/samboer drev å hadde seg bak min rygg. Men samtidig virker det som at folk flest tenker at man ikke skal "sladre". Jeg vet om en jente som har en samboer som er utro, ikke bare med én, men med flere. Jeg kjenner ikke denne jenta personlig så hadde føltes rart å skulle sende henne en melding og si fra, det kan jo også hende at hun ikke hadde trodd på det.
BritneyBitch Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har gjort det en gang. Sendte en anonym mail til kjæresten til en jeg hadde et forhold til. Hun gjorde det slutt, og jeg må si at jeg skammer meg. Både over å ha fortalt henne om utroskapen fordi jeg ville ha ham selv, og fordi jeg faktisk involverte meg med en opptatt mann. Aldri mer! Hadde satt pris på beskjed om min mann var utro, men jeg kommer aldri til å være budbringer igjen med mindre det er noen som står meg veldig nær.
Anciol Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Ja og bror min takket meg for at jeg avslørte damen hans! Etter det kaller han meg lille paparazza! 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Ja! De er fortsatt sammen, men snakker ikke til meg mere. ALDRI IGJEN! Anonymous poster hash: 9fc77...51e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Nei, det er ikke min business, og folk får ordne opp i det på egen hånd. Med mindre det er en av mine beste venner. Det jeg ikke fatter og forstår er de jentene som har et forhold til en gift mann i lang tid, og plutselig skal bli "snill" og fortelle kona om det. Da er man hvertfall en homewrecker og en ond manipulerende kjerring. Anonymous poster hash: 1b770...dce
Gjest LadyGlaGla Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Ikke egentlig...men når jeg ser utroskap rett foran øynene mine holder jeg ikke kjeft liksom?
FalconPunch Skrevet 31. mars 2014 #18 Skrevet 31. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch 1
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #19 Skrevet 31. mars 2014 Dersom man har visst om noen som har vært utro, har noen sladret til mannen/kona? Hvilken relasjon har dere som evt har gjort dette hatt til de det gjelder? Og hvordan gikk det med dem dere "sladret" til? Anonymous poster hash: 6960c...6b8 Ikke siden jeg var tenåring nei, da sa jeg fra til en god venninne om at fyren hennes viftet med svansen sin og hun ble sinnsyk og beskylte meg for løgn og avensjukhet på hennes lykke. Hun kom tre måneder senere med halen mellom bena og sa at hun egentlig viste at det var sant, men vennskapet var over. Pr i dag hadde jeg holdt kjeft hvis jeg hadde visst om noe, rett og slett fordi det er ikke noe jeg skal legge meg opp i.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #20 Skrevet 31. mars 2014 Nei men gjør det glatt hvis jeg syntes synd på vedkommende som blir bedratt.. Anonymous poster hash: a6dff...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå