AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Leiligheten jeg nå bor i har tidligere vært kommunal bolig, og bærer virkelig preg av det. Jeg lurer på hvem det er som har tegnet leiligheten, i alle fall ikke en arkitekt. En mindre smart nav ansatt ? Løsningene er bare helt bak mål, så upraktisk som det er mulig å få til. Altså dette "hybel kjøkkenet " Her er det da kun plass til et lite kjøleskap under de 2 platene. På det lille som er av benkplass står en liten stekeovn, så jeg har omtrent ikke benkplass til annet. Mikro har jeg tenkt lenge på, men jeg finner ingen plass å plassere den. Badet er et lite bøttekott hvor man har prøvd og stuet mest mulig på en plass. Varmvannstanken henger på veggen, og man kan dusje i hele 2 minutter før det er iskaldt. Mellom dusj og do er det uttak til vaskemaskin, men hvordan man skal få plass til en vaskemaskin på 10 cm vet jeg ikke ? Går ikke. Baderomsinnredningen er kun en vask, ingen underskap. Soverommet har en merkelig størrelse, og det går ikke å få inn en normal standard seng her. Så sengen er hjemmesnekret..Gangen er kjempesmal, så det er ikke mulig å få inn skap ol. Det finnes heller ikke en eneste bod her... Jeg føler at de som har snekret sammen dette har vært ute etter å spare mest mulig penger. og ikke tenkt i hele tatt på praktiske løsninger. Den /de må være mindre intelligente. For et tragisk sted......det er egentlig en svær kjeller, men resten er brukt som lager... Anonymous poster hash: 10b48...c63 3
LempikasPromise Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Tviler på at det sitter noen fra NAV og tegner boliger, og i tillegg tegner dem slik at folk ikke vil bo der. Planløsningen din høres helt tullete ut ja, det er jeg enig i, og om det er slik du beskriver så er det jo rart at plantegningene ble godkjent i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Jeg synes først og fremst det virker som du beskriver en veldig liten leilighet, og da er det jo ikke rart at det er trangt. Anonymous poster hash: e14db...940 11
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg synes først og fremst det virker som du beskriver en veldig liten leilighet, og da er det jo ikke rart at det er trangt. Anonymous poster hash: e14db...940 Først og fremst syns du altså det. Hva syns du da etterpå? Anonymous poster hash: 3035e...09d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Høres ut som om du er moden for å finne deg en ny kåk Anonymous poster hash: 02c00...04e 1
Chloe- Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Hvorfor flytte dit om du har så mye imot den? 2
Cata Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Synes også det høres ut som en normalt liten leilighet, men med dum planløsning. Hvor stor ER egentlig leiligheten? Et hybelkjøkken som det du beskriver er jo en standard løsning i mange små leiligheter/hybler. Er enig i at det ikke er praktisk. Det jeg gjorde da jeg bodde i 25 kvm studentleilighet, var å kjøpe en liten hybelkomfyr med to plater, stekeovn som sto på egne ben (dvs. metallstativ). Det frigjorde litt benkeplass og gav meg mulighet for å steke i ovn. Badet i den selvsamme leiligheten var ca som et stort skap, men der var dusj, servant og do. Jeg måtte omtrent vaske hele badet etter en dusj for det plasket jo overalt, men det er sånt man må avfinne seg med. Hadde dog ingen problemer med varmtvann fra minitanken der. Du får slå av vannet mens du såper deg inn og se om det hjelper, eller så får du få en rørlegger til å sjekke at tanken fungerer som den skal. 3
Gjest Mary Quant Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Du har mest sannsynlig fått leiligheten forholdsvis rimelig og da går det jo an å spandere noen kroner for å gjøre den mer hensiktsmessig? Dessuten så ser man jo leiligheten før man kjøper - og dersom du er så misfornøyd som du fremstår her så kan jeg ikke fatte og begripe at du har kjøpt den i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Hvorfor bor du der i det heletatt om er så misfornøyd? Du er vel for dum til å skaffe deg noe annet?? Ha! Der fikk du for "dum navansatt" . Anonymous poster hash: cb49f...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå