bebisss Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er litt tom på gode ideer til pump up sanger til treningen, de begynner vel å bli litt gamle, så kanskje jeg kan få noen gode sangtips
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Ida Maria får meg alltid i gang Anonymous poster hash: 84d87...aed
Gjest Coolaid Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Hey ladies og intergalactic av Beastie boys Himmelen av Fjordenbaby! Veldig mye av James Brown Oslo og above all av Razika Enhjørning av Dumdum boys Valiumsvalsen og Skrekkfilm av John Olav Nilsen og gjengen
den Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 På min liste har jeg bla: Welcome to the jungle - Guns n Roses Race - Yellow Pump it - Black eyed peas Footloose - Kenny Rogers Jumpin jumpin - destiny's child Let me entertain you - Robbie Wiliams Kanskje ikke de mest typiske trenings sangene, men de får ihvertfall meg til å gi på litt ekstra
DysterPytten Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Jeg får alltid så god rytme når jeg løper, går eller spinner med jubel-klingande 1
LouiseL Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Jeg løper mye og liker å løpe til disse sangene blant annet: Waves -Robin Schulz Remix All of Me - Tiesto remix av John Legend Jubel - Klingande Young - Ayer Animals - Martin Garrix Move - Little Mix Set it off - Diplo ft Lazerdisk
Gjest Coolaid Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Glemte I want your blood av Supermelody. Denne er digg å trene til.
lulu87 Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Hvordan type musikk liker du å høre når du trener da? Jeg liker enten metall/rock(til tung styrke) eller type trance/listemusikk med en beat som får beina til å løpe litt fortere Tips: Ten feet tall - afrojack, Wrabel Faith - Blasterjaxx Heartbeat(feat. Collin McLoughlin) - Vicetone Bugatti - Ace Hood Animals - Martin Garrix All you need is love - Avicii Club Inferno - Scarf! Down with the Hardstyle - crediblee Mix Radio Edit - Headhunterz I love it feat Charli XCX - Icona Pop Hungry hearts - Nause Reload - Sebastian Ingrosso Trumpsta djuro Remix - Contiez Metall/rock: Psychosocial - Slipknot Still counting - Volbeat You better die young - Nomy Danger Line - Avenged Sevenfold The Kids Aren't Alright - The Offspring The running Free - Coheed ang Cambria Home - Three Days Grace Prayer of the Refugee - Rise Against Coming Undone - Korn ATTACK - Thirty Seconds To Mars You're Gonna Go FAR, Kid - The Offspring The Human Instrumment - Volbeat Heroes of Our Time- Dragonforce Afterlife - Avenged Sevenfold Rise Against - Evasive Noen forslag fra spillelistene mine 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 På min liste har jeg bla: Welcome to the jungle - Guns n Roses Race - Yellow Pump it - Black eyed peas Footloose - Kenny Rogers Jumpin jumpin - destiny's child Let me entertain you - Robbie Wiliams Kanskje ikke de mest typiske trenings sangene, men de får ihvertfall meg til å gi på litt ekstra Den Destiny's Child-sangen er en fin treningssang, skal laste den ned. Samme med Footloose På min har jeg blant annet: Katy Perry - Firework 2 Chainz - We Own It Jessie J - Domine, Do It Like A Dude Eminem - Cinderellaman Anonymous poster hash: 3dbbf...817
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Skrillex - Try it out Adventure club - Do i see color Anonymous poster hash: ea7b5...377
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Obey city, Baauer - Newa knew - Baauer remix Anonymous poster hash: ea7b5...377
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 009 Sound system - Dreamspae Anonymous poster hash: ea7b5...377
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 009 Sound system - Dreamspae Anonymous poster hash: ea7b5...377 Dreamspace** Anonymous poster hash: ea7b5...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå