Gjest Kv84 Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Om du visste daten sleit med det sosiale, hva hadde du forventet av daten deres? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har vært med på det samme. Det gikk veldig bra, måtte bare gi det litt tid. Mange sliter med det samme, uten å si i fra om det. Hvis du liker han, gi han litt tid, så ser du raskt om det har noe å si eller ikke Anonymous poster hash: eb8cb...393 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Hadde ikke forventet mer enn at personen forsøkte å utfordre seg selv. Anonymous poster hash: 7942c...f4b
Gjest Linneeeea Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Jeg hadde syntes at han hadde vært tøff som datet, men personlig kunne jeg nok ikke datet en med den type bagasje.
Sapientia Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Vanskelig å svare på. Kommer helt an på personligheten til vedkommende. Jeg kjenner flere med sosial angst i litt ulike grader, og de er høyst ulike personer, det eneste de har felles er en diagnose. Hadde vel håpet på og forventet sånn ca det som var avtalt.
Blod Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Hadde forventet at han/hun sier ifra helst i god tid om hn ikke klarer å gå ut. Ihvertfall sier ifra så jeg ikke blir stående og vente på ingenting 2
Froz1 Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Jeg har sosial angst og jeg ville forklare for typen hvorfor jeg var annerledes i sosiale situasjoner. typen min sa bare at han ikke hadde merket noe spesielt, så virker som man merker det mer selv enn andre. 3
Gjest Kv84 Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Jeg har sosial angst og lurte derfor på om det var noen som kunne tenke seg å date en med sosial angst. Jeg skravler masse om det er bare en annen der, men blir det flere, melder jeg meg helt ut og blir stille.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Jeg har sosial angst og lurte derfor på om det var noen som kunne tenke seg å date en med sosial angst. Jeg skravler masse om det er bare en annen der, men blir det flere, melder jeg meg helt ut og blir stille. Hvis du klarer å holde praten oppe på tomannshånd syns jeg du burde gå på date. En date er det jo bare dere to, kanskje litt andre personer i bakgrunnen som holder med det sitt. Personer du går på date med vil antagelig ikke merke noe, det er veldig vanlig å være litt nervøs i begynnelsen av en date uansett! Jeg har selv sosial angst og var på date nylig. Prates gikk stort sett greit, og vi hadde det gøy men det ble ikke tratt et steg videre. Er du redd for avvisning? Jeg er generelt veldig redd for avvisning, men "jobbet" en del med tankene rundt dette før daten, og det gikk som sagt veldig fint! Anonymous poster hash: 8cfab...baf
Gjest Kv84 Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Hvis du klarer å holde praten oppe på tomannshånd syns jeg du burde gå på date. En date er det jo bare dere to, kanskje litt andre personer i bakgrunnen som holder med det sitt. Personer du går på date med vil antagelig ikke merke noe, det er veldig vanlig å være litt nervøs i begynnelsen av en date uansett! Jeg har selv sosial angst og var på date nylig. Prates gikk stort sett greit, og vi hadde det gøy men det ble ikke tratt et steg videre. Er du redd for avvisning? Jeg er generelt veldig redd for avvisning, men "jobbet" en del med tankene rundt dette før daten, og det gikk som sagt veldig fint! Anonymous poster hash: 8cfab...baf Redd for å ikke bli likt, siden jeg sliter med å møte venner av personen. Familie kan gå greit, men fy som jeg gruer meg.
Apehjerne Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Hadde forventet at han/hun sier ifra helst i god tid om hn ikke klarer å gå ut. Ihvertfall sier ifra så jeg ikke blir stående og vente på ingenting om du tror angst kommer med en timeplan så tro om igjen 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Er det vanlig at de med (sosial) angst tar initiativ til å møtes og deretter avlyser? Dater en mann som er alvorlig deprimert men begynner å lure på om angst også er en del av problemet. Han har ikke sagt noe om at han har angst, men sier han ikke har selvtillit lengre. Han lager ofte avtaler med meg som avlyses noen timer før...Han skylder da ofte på at han ikke har fått sove natten før og er helt utslitt, føler seg syk osv...Er vanskelig å bli sint på ham, og jeg er ikke det uansett, men lurer på om det å "feige ut" er typisk ved angst og særlig sosialangst? Anonymous poster hash: 8068b...21c
kamillete Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Jeg fikk sosial angst på ungdomsskolen. Jeg traff kjæresten min året etter jeg fikk angst og fast bestemt på at jeg ikke ville ha det sånn resten av livet valgte jeg å utfordre meg selv ved å kun fortelle at jeg var nervøs også hoppet jeg i det. For meg var det viktig å ikke møte han med "sosial angst stempelet" så han ikke skulle forbinde meg med det Fortalte han at jeg slet litt med sosiale settinger noen mnd etter at vi ble sammen. Nå har vi vært kjærester i 5 år og jeg er friii fra sosial angst
Blod Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 om du tror angst kommer med en timeplan så tro om igjen Hva? Har angst selv og kjenner flere som er værre enn meg. Tror du misforstod hva jeg mente. Når man har angst hender det man ikke klarer å gjøre noe man hadde planlagt. Men jeg forventer at man i det minste sender en melding når man ikke klarer å komme på en date, for jeg gidder ikke å date en som ikke klarer å sende en melding engang bare for å si at han eller hun ikke kommer. Det er ikke greit å la noen vente på den måten 1
Blod Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Er det vanlig at de med (sosial) angst tar initiativ til å møtes og deretter avlyser? Dater en mann som er alvorlig deprimert men begynner å lure på om angst også er en del av problemet. Han har ikke sagt noe om at han har angst, men sier han ikke har selvtillit lengre. Han lager ofte avtaler med meg som avlyses noen timer før...Han skylder da ofte på at han ikke har fått sove natten før og er helt utslitt, føler seg syk osv...Er vanskelig å bli sint på ham, og jeg er ikke det uansett, men lurer på om det å "feige ut" er typisk ved angst og særlig sosialangst? Anonymous poster hash: 8068b...21c Det kan skje ja, men de er like forskjellige som alle andre.
Apehjerne Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Hva? Har angst selv og kjenner flere som er værre enn meg. Tror du misforstod hva jeg mente. Når man har angst hender det man ikke klarer å gjøre noe man hadde planlagt. Men jeg forventer at man i det minste sender en melding når man ikke klarer å komme på en date, for jeg gidder ikke å date en som ikke klarer å sende en melding engang bare for å si at han eller hun ikke kommer. Det er ikke greit å la noen vente på den måten Vel, du skrev at du forventet at de sa i fra i GOD tid i forveien
Blod Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Vel, du skrev at du forventet at de sa i fra i GOD tid i forveien Nei jeg skrev Helst, jeg vet at det ikke er noe man kan kreve men om man vet i god tid at man ikke klarer å gjøre det man hadde planlagt, hvorfor vente med å si ifra?
Sapientia Skrevet 2. april 2014 #18 Skrevet 2. april 2014 Er det vanlig at de med (sosial) angst tar initiativ til å møtes og deretter avlyser? Dater en mann som er alvorlig deprimert men begynner å lure på om angst også er en del av problemet. Han har ikke sagt noe om at han har angst, men sier han ikke har selvtillit lengre. Han lager ofte avtaler med meg som avlyses noen timer før...Han skylder da ofte på at han ikke har fått sove natten før og er helt utslitt, føler seg syk osv...Er vanskelig å bli sint på ham, og jeg er ikke det uansett, men lurer på om det å "feige ut" er typisk ved angst og særlig sosialangst?Anonymous poster hash: 8068b...21c Angst og depresjon er to deler av samme spekteret, så mange har begge deler. Men det kan godt være bare depresjonen som gjør at han ikke kommer seg ut. Depresjon gjør jo at du føler du ikke orker noe og alt alt, selv det positive du gjerne vil, føles som en kraftanstrengelse. Karthy; så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå