Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har hørt at dersom du ikke er gift til du fyller 30 år så er du peppermø. Gjelder dette dersom du har samboer og er forlovet også?
Saeria Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Tror det, ja. Min saboer blir 30 om tre år, og kokkekompisen han og søstera som er 30 og peppermø kan ikke vente med å gi han en svær sekk med pepper. De tror nemlig ikke vi blir gift før han er 30.
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #4 Skrevet 5. juni 2004 Hjelp jeg fyller 29 om ett par mnd og har ingen planer om bryllup den nærmeste framtid. Jeg vil ikke bli pepper mø. HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #5 Skrevet 5. juni 2004 Men det er vel ingen som tar det seriøst i disse dager. Det er jo mer og mer vanlig å vente lenge med å gifte seg, eller å ikke gifte seg i det hele tatt og bare leve som samboere. Kanskje gir man en pepperbøsse (eller 10 ) i bursdagsgave, men så er det over. Ingen går vel rundt og kaller ugifte over 30 for peppermø/peppersvenn i tide og utide.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. juni 2004 #6 Skrevet 5. juni 2004 I dag er det vel heller de som fyller 30, og som ikke er i fast forhold som får pepperbøssen.
Gjest Myumi Skrevet 5. juni 2004 #7 Skrevet 5. juni 2004 Her er tråden om nøyaktig samme tema som var oppe for få uker siden. En veldig god tråd.
Murf Skrevet 5. juni 2004 #8 Skrevet 5. juni 2004 Ok, jeg MÅ kverulere... det heter i tilfelle peppermø, ikke pepper mø. Får mark av ordelingsfeil. m
Tosca Skrevet 5. juni 2004 #9 Skrevet 5. juni 2004 M skrev: Ok, jeg MÅ kverulere... det heter i tilfelle peppermø, ikke pepper mø. Får mark av ordelingsfeil. Har du sett på "Typisk norsk" på NRK eller.
Gjest Myumi Skrevet 5. juni 2004 #10 Skrevet 5. juni 2004 Har du sett på "Typisk norsk" på NRK eller. My man Petter Schjerven
Murf Skrevet 5. juni 2004 #11 Skrevet 5. juni 2004 M skrev: Har du sett på "Typisk norsk" på NRK eller. (nå kupper vi tråden) nei, misset det programmet. men fikk med meg foredraget som astronomer mot orddeligsfeil hadde på blindern for noen år siden. Jeg lo så tårene trillet.. m
Gjest Myumi Skrevet 5. juni 2004 #12 Skrevet 5. juni 2004 Når Petter stod i matbutikken og forklarte forskjellen på ananasringer og ananas ringer (hallo ja)- jeg lo og lo, tenk å ha Petter som norsklærer *sukk*.
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #13 Skrevet 5. juni 2004 (nå kupper vi tråden) nei, misset det programmet. men fikk med meg foredraget som astronomer mot orddeligsfeil hadde på blindern for noen år siden. Jeg lo så tårene trillet.. m For ikke å snakke om hjemmesiden deres.
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #14 Skrevet 5. juni 2004 Det er helt i orden at det heter Peppermø og ikke Pepper mø, og jeg bryr meg ikke om noen retter på det. Men det som irriterer meg, er at de begynner å diskutere tv-program. Hva har det med saken å gjøre? Jeg vet at det vare er en bagatell, men allikevel :-?
Fru Snurp Skrevet 7. juni 2004 #15 Skrevet 7. juni 2004 Jeg vil ikke bli pepper mø. HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvorfor det????? Gifte seg er noe man gjør når man har funnet en partner man ønsker å dele resten av livet sitt med, og begge parter ønsker og er klare for ekteskap som ramme om samlivet. Om man er over eller under 30 spiller da INGEN rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå