Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre. La veldig godt merke til dette i høst, at det ene brynet mitt har mye mindre hår enn det andre. Nei, jeg driver ikke å napper til tynne små streker. Det ene brynet mitt er fyldig og jeg får til en fin bue på det. Det andre mangler mye hår på en spot og er generelt mye tynnere i hårveksten. Har ventet i 9 mnd nå på at dette skal endre seg, husker ikke helt hvordan det var før.

Tips til å få det ene til å bli fyldigere? Slik det er nå er de veldig skjeve i forhold til hverandre. Har forsøkt å farge de små dunhårene som er der men det blir ikke noe bra. Blir ikke bra av å fylle på med øyebrynsfarge heller for det ser bare rart ut med hår på den ene og oppmalt på den andre..

Hjelp..?

Anonymous poster hash: 211e2...10a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg ein tur til ein salong som kan forme, farge og tipse deg om beste måten å fikse det på. Det er viktig å huske på at du merker det nok meir sjølv enn det andre gjør. Om du skal fylle med øyenbrynsblyant, så fyll begge.

Skrevet

Bruk øyenbrynspudder istedet for blyant, da ser det ikke så oppmalt ut. Spørs hvor ille du synes det er, men du kan få hjelp hos en salong.

Jeg har veldig "dårlige" bryn sån rent hårmessig, og liker heller ikke den unaturlige looken/følelsen av blyant. Fyller inn forsiktig med øyenbrynsfarge i pudderform og pensel, og napper bare minimum, under selve brynet, aldri noe mer. Det går sånn tålelig greit, og jeg har lært meg å leve med at øyenbryn er søstre, ikke tvillinger :)

AnonymBruker
Skrevet

Bruk øyenbrynspudder istedet for blyant, da ser det ikke så oppmalt ut. Spørs hvor ille du synes det er, men du kan få hjelp hos en salong.

Jeg har veldig "dårlige" bryn sån rent hårmessig, og liker heller ikke den unaturlige looken/følelsen av blyant. Fyller inn forsiktig med øyenbrynsfarge i pudderform og pensel, og napper bare minimum, under selve brynet, aldri noe mer. Det går sånn tålelig greit, og jeg har lært meg å leve med at øyenbryn er søstre, ikke tvillinger :)

Det er øyebrynspudder jeg bruker hovedsaklig men synes det ser merkelig ut på det punktet hvor mangler mye hår for man ser jo at det ikke er hår der, bare litt dus farge på en måte. Bruker bittelitt øyebrynsblyant men tør ikke bruke den mye. Liker ikke at brynene mine ser oppstreket ut :P

Når jeg napper brynene så nappe jeg kun på undersiden. På det ene brynet så ser det ut til at jeg har nappet et område helt fritt for hår, åååååh :sur:

Finnes ingen vidundermiddel man kan smøre på for å øke brynvekst?

Føler det ikke er noe vits i å gå til salong, det er jo ikke noe brynhår å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: 211e2...10a

Skrevet

Finnes ingen vidundermiddel for hårvekst, nei :P Du må bare vente og håpe. Eg bruker også pudder og ikkje blyant. Men kanskje du må øve på å kombinere begge deler? Har dessverre ikkje bedre råd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...