AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har lyst til å prøve meg på nettdating, og vil gjerne prøve OKCupid da jeg bor i England og dette virker som det beste gratisalternativet for nettdating her. Noen som har erfaringer med dette? Møter dere mange eller blir det mest nettsamtaler som ikke faktisk fører noe sted? Hva skriver dere i meldinger dere sender til folk dere synes har attraktive profiler? Anonymous poster hash: b3d95...ea6
Gjest Silverstream Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Bare blitt med praten hos meg hvertfall, i og med at 99% av alle meldingene jeg får der er fra andre land.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Bare blitt med praten hos meg hvertfall, i og med at 99% av alle meldingene jeg får der er fra andre land. Skjønner ikke hva som er vitsen med å sende meldinger til noen som bor i et annet land dersom det ikke virker som om noen av dere har planer om å emigrere. Blir jo bare kjipt dersom man blir veldig interessert i hverandre! Anonymous poster hash: b3d95...ea6
Gjest Silverstream Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Skjønner ikke hva som er vitsen med å sende meldinger til noen som bor i et annet land dersom det ikke virker som om noen av dere har planer om å emigrere. Blir jo bare kjipt dersom man blir veldig interessert i hverandre! Anonymous poster hash: b3d95...ea6 Enig,spesielt når mange av dem er fra Afrika og deromkring. Så det har på en måte bare endt opp med å bli en slags chatteside for meg. Kan jo hende du er heldigere enn det jeg har vært da!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har lyst til å prøve meg på nettdating, og vil gjerne prøve OKCupid da jeg bor i England og dette virker som det beste gratisalternativet for nettdating her. Noen som har erfaringer med dette? Møter dere mange eller blir det mest nettsamtaler som ikke faktisk fører noe sted? Hva skriver dere i meldinger dere sender til folk dere synes har attraktive profiler? Anonymous poster hash: b3d95...ea6 OKCupid er ikke noe annerledes enn hvilken som helst annen nettside på noen av de punktene som du nevner. De aller fleste på nettdatingsider generelt orker ikke å drøye med ørti meldinger frem og tilbake i flere uker før de foreslår å møtes for en kopp kaffe. Men det avhenger jo selvfølgelig hvem du snakker med; er det en sjenert fyr så vil han kanskje ikke be deg ut med det samme,og kanskje bruke litt lengre tid på å "manne seg opp". Kan også være litt forskjell i datingkultur fra Norge til England eller USA f.eks.Der virker det som om det er mye lettere å be noen ut på en kaffe,enn her. Jeg har møtt min nåværende kjæreste på OKC. Vi utvekslet meldinger frem og tilbake i 3-4 dager, han fikk nr mitt, ringte meg opp og vi endte opp med å snakke sammen i flere timer. Møttes etter noen få dager, og selv om dette høres utrolig klisje ut så var det virkelig kjærlighet ved første blikk. Vi slettet profilene våre etter å ha datet i 2-3 uker, og vi har vært sammen siden da. Til høsten planlegger vi å flytte sammen,og vi har egentlig bestemt oss for at det blir oss to. Men slike suksesshistorier vil du finne på absolutt alle nettdatingsider, og ikke minst "skrekkhistorier". Nettdating er ikke noe mye annerledes enn "vanlig" dating, du kan møte på både drittsekker og bra menn. Alt avhenger av flaks og timing, verre er det ikke. Eneste forskjellen på nettdating og vanlig dating er at det er lettere å komme i kontakt med en du kunne bedt ut på date.Det er mye "lettere" å komme i kontakt med noen gjennom en skjerm, enn å fysisk gå bort til en person som du synes ser søt/interssant ut og spørre om tlf nr/be ut på en kopp kaffe. Men selvom nettdating er det samme uansett nettside, så foretrekker jeg OKC fordi det er gratis og oversiktlig,uten å være noe dårligere enn noen av de andre datingsidene der ute - på alle områder. Anonymous poster hash: da8ad...323
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Bare blitt med praten hos meg hvertfall, i og med at 99% av alle meldingene jeg får der er fra andre land. Hvor i Norge bor du? Jeg har fått en del meldinger fra norske gutter, iallefall. Anonymous poster hash: da8ad...323
Gjest Silverstream Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Hvor i Norge bor du? Jeg har fått en del meldinger fra norske gutter, iallefall. Anonymous poster hash: da8ad...323 Vestlandet
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 OKCupid er ikke noe annerledes enn hvilken som helst annen nettside på noen av de punktene som du nevner. De aller fleste på nettdatingsider generelt orker ikke å drøye med ørti meldinger frem og tilbake i flere uker før de foreslår å møtes for en kopp kaffe. Men det avhenger jo selvfølgelig hvem du snakker med; er det en sjenert fyr så vil han kanskje ikke be deg ut med det samme,og kanskje bruke litt lengre tid på å "manne seg opp". Kan også være litt forskjell i datingkultur fra Norge til England eller USA f.eks.Der virker det som om det er mye lettere å be noen ut på en kaffe,enn her. Jeg har møtt min nåværende kjæreste på OKC. Vi utvekslet meldinger frem og tilbake i 3-4 dager, han fikk nr mitt, ringte meg opp og vi endte opp med å snakke sammen i flere timer. Møttes etter noen få dager, og selv om dette høres utrolig klisje ut så var det virkelig kjærlighet ved første blikk. Vi slettet profilene våre etter å ha datet i 2-3 uker, og vi har vært sammen siden da. Til høsten planlegger vi å flytte sammen,og vi har egentlig bestemt oss for at det blir oss to. Men slike suksesshistorier vil du finne på absolutt alle nettdatingsider, og ikke minst "skrekkhistorier". Nettdating er ikke noe mye annerledes enn "vanlig" dating, du kan møte på både drittsekker og bra menn. Alt avhenger av flaks og timing, verre er det ikke. Eneste forskjellen på nettdating og vanlig dating er at det er lettere å komme i kontakt med en du kunne bedt ut på date.Det er mye "lettere" å komme i kontakt med noen gjennom en skjerm, enn å fysisk gå bort til en person som du synes ser søt/interssant ut og spørre om tlf nr/be ut på en kopp kaffe. Men selvom nettdating er det samme uansett nettside, så foretrekker jeg OKC fordi det er gratis og oversiktlig,uten å være noe dårligere enn noen av de andre datingsidene der ute - på alle områder. Anonymous poster hash: da8ad...323 Takk for godt svar. Flott å høre at det faktisk kommer ordentlige ting ut av dette! Så langt er det...interessant. På både godt og vondt. Anonymous poster hash: b3d95...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå